bolletje Geplaatst 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst 16 november 2010 Goeie morgen lieve Kanjers. Ik heb ontiegelijk geslapen zeg. Heerlijk. Nu ff een bakkie en lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst 16 november 2010 Och Sowhat. Hoefde alleen maar op een knoppie te duwen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst 16 november 2010 Dees wat ontzettend knap toch dat je het gisteren droog gehouden hebt. Kijk je wel uit met rijden dadelijk?Willbillie ja joh, nog 14 dagen. Ik hoop dat je dan ook het gevoel hebt dat je opnieuw starten kunt.Borrie moghu lieverd:heart:Zo ik heb me een partij geslapen zeg heerlijk is dat. Ja gisteren lichamelijk erg actief bezig geweest. Vandaag weer wat rustigeraan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst 16 november 2010 ben blij dat gisteren voorbij is. Nu naar vandaag:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst 16 november 2010 goede morgen frummers.Dees heel veel sterkte met je hand. maar kun je je niet laten rijden? als je een ongelukje krijgt ben je niet verzekerd, dus pas op.blondie, al klaar met werken? hoe was het???Borrie jerre en nijn ook good morning :smile:Bollie ohoh als ik nu maar niemand vergeet. nou voor wie ik eventjes overgeslagen heb een dikke van k&B Wil succes en laat je niet lek prikken.Saar misschien de cognac toch maar wegdoen? ik ben er van de week ook ingetrapt, ik had niets in huis wat ik luste (aan alcohol) dus uiteindelijk toch maar iets gepakt wat ik dus echt niet lekker vond ja ik ben van de week goed de fout ingegaan. ik had het bijna 6 weken volgehouden geloof ik nu weer dag 2 dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijn Geplaatst 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst 16 november 2010 Ok mogge allemaal,Ik ga vandaag mijn stacaravan opruimen. Water afsluiten enzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst 16 november 2010 suus en jane ook goede morgen. zo en nu douchen snifsnuff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst 16 november 2010 quote: Originally posted by: Desisucces Will. Bloedafname voor een lening? Nooit van gehoord...... BB says: Ach ja, België he......hihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst 16 november 2010 Goeiemrogen mensenlekker zonnetje weer buiten.En ja Igor, dat ging ook door mijn hoofd: waaromiets in huis houden dat je eigenlijk niet lust. Als je doorwilt zakken drink je alles, maar de drempel is dan te laag.Als je om het lekkere kunt drinken, neem dan iets wat je graag lusten kies bewust, maar dit is vragen om problemen.Saar geef het aan iemand die er wel mee om kan gaan, en geen smoesjes, voor visite oid.Achterdeurtjes moeten dicht als je voor jezelf kiest!Meestal komen er geen onverwachte visites meer tegenwoordig, een smsje, belletje, mail,alles geeft tijd om alsnog visite goed te ontvangen en creatief te zijn.Wat een preek zo op de vroege morgen he, maar moest er ff uit:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijn Geplaatst 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst 16 november 2010 O ssssssssssss igor, ik heb ook nog jenever in huis, dat is iets wat ik absoluut niet lust en ik denk ook niet dat ik daar aan ge komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst 16 november 2010 Heb een fijne dag allen. Ga goed, take vare. Het is lekker weer buiten, niet helemaal grijs, beetje blauw en lekker kou. En droog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst 16 november 2010 ohoh Bor jij ook???tuurlijk hand in hand zullen we die grote boze wereld wel eens laten zien hoe sterk we zijn......we zullen ze een poepie laten ruiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst 16 november 2010 Tsja Nijn, lees dan Igor en saar maaren vraag je af, wat jou dan sterker maakt?En kiep of geef het dan maar weg als je een eerlijk antwoord hebt:D,en nee, ik hoef het niet hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst 16 november 2010 Nijn ook dat drink je hoor als je je ........... voelt (oei oei)en wat wil betreft, willen ze natuurlijk aan de bloedspeigel kunnen zien dat hij een echte Belg is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst 16 november 2010 Het maakte niet uit wat ik in huis had hoor, ik zoop het allemaal op. Ik vind geen een sterke drank lekker. Het kwam er bij mij dan ook altijd uit na de eerste paar slokken. Maar op een gegeven moment kon ik wel drinken en dan ging het ook razend hard. Kon binnen een paar uur zo maar een fles van het een of ander, helemaal leeg hebben. Dronk ook alles door elkaar, als ik maar heel gauw in die roes terecht kwam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijn Geplaatst 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst 16 november 2010 Ik weet niet of ik sterker ben, waarschijnlijk niet. Ik heb me alleen nog nooit zo wanhopig gevoeld dat ik jenever ging drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijn Geplaatst 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst 16 november 2010 Ik heb ook nog nooit echt voor de roes gedronken, wel enigzins voor de "roze wolk" en om de gevoelens wat af te dempen. Als er geen alcohol was vond ik dat vaak ook geen probleem.Ik besef wel dat ik een alcoholprobleem heb en hoe sterk ik ben om dat te overwinnen zal moeten blijken. Voorlopig kan ik alleen uit eigen ervaring spreken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijn Geplaatst 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst 16 november 2010 Ik drink nu 2 weken niet en ik heb niet 1 keer de neiging gehad om die jenever te pakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst 16 november 2010 Gelukkig maar Nijn, maar wees erop bedacht dat het ooit komten hoe hoger de drempel dan is op dat momenthoe meer kans je hebt er nuchter uit/door te komen.Ik las dat je wel whisky dronk, ik ooit in irish coffee,jenever nooit, maar mijn moeder gooide dat dan door de jus.je kunt alles "lekker" /drinkbaar maken als de trek zwaar is.Als je nu je koppie gebruikt, houd je m er later makkelijker bij.Je kunt natuurlijk wachten op je eigen ervaring, dat is je goed recht.En je kunt van de onze leren en dat is een goed voorrecht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst 16 november 2010 strak blauw hieraktienaar buiten dus, bye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst 16 november 2010 Waarom de kat op het spek binden Nijn. Oftewel, waarom geef je de fles niet weg of kieper em door de gootsteen. Het is toch een extra drempeltje als je wel sterk de behoefte krijgt om te drinken. Kijk, ik woon in een stad, dus ik 24/7 alcohol kopen. Maar daar moet ik dan mn schoenen voor aantrekken, jas aandoen etc. In die tijd kan ik wellicht nog bedenken.Ik weet wel dat als ik echt wil drinken niets of niemand me tegen gaat houden. Maar toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst 16 november 2010 Bye, leeeeeterrrr. Have fun. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
liekelief Geplaatst 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst 16 november 2010 Goedenmorgen allemaal,Wat een prachtig weer weer. 3weken heb ik niet gedronken, daarom hef ik mijn glas thee Proost.Groetjes Lieke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijn Geplaatst 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst 16 november 2010 quote: Originally posted by: bolletjeHet maakte niet uit wat ik in huis had hoor, ik zoop het allemaal op. Ik vind geen een sterke drank lekker. Het kwam er bij mij dan ook altijd uit na de eerste paar slokken. Maar op een gegeven moment kon ik wel drinken en dan ging het ook razend hard. Kon binnen een paar uur zo maar een fles van het een of ander, helemaal leeg hebben. Dronk ook alles door elkaar, als ik maar heel gauw in die roes terecht kwam. Het is natuurlijk een glijdende schaal, een roze wolk is ook een lichte roes. Maar wat bolletje hierboven beschrijft gaat toch wat verder. Dat heb ik gelukkig nooit gehad en ik hoop ook nooit zover te komen.Ik kan me heel goed voorstellen dat je dan maar beter niks in huis kan hebben. Dat maakt mij niet sterker, integendeel, maar misschien heb ik iets eerder aan de bel getrokken.Het kan ook zijn dat ik het allemaal te optimistisch zie, dat zal moeten blijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijn Geplaatst 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst 16 november 2010 Maar ik neem jullie ervaringen wel mee hoor, het houdt me scherp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden