Spring naar bijdragen

Donderdag 25 November


PROUD2BME

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 134
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dag allemaal
Vandaag wel een blije dag
Goed geslapen, wel met pijn wakker geworden. Paracetamol en vanavond zwemmen.
Vannacht weer eens fijn over mn familie gedroomd. Bah
Op vakantie met het gezin waarin ik ben opgegroeid (niet mn vader). Niet leuk :(
Gister ook al nachtmerrie, en de nacht ervoor ook. Ben beetje bang dat insomnia weer gaat beginnen. aiaiai.
Plan voor vandaag, vanmorgen schoonmaken, dan even slapen, relaxen (ik word altijd zoooo vervelend wakker van een middagslaap) en vanavond zwemmen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kreeg gister een uitgebreid compliment van een vriendin. Dat ik me zo in wil zetten voor onrecht (nu dan even niet, nou ja beetje dan, met het souterrain)
maar echt héél uitgebreid. Ik werd er een beetje stil van. Nu suddert het nog door. Ik krijg niet zo vaak erkenning voor wat ik doe, en heb zo vaak het gevoel dat ik een eenzame strijder ben. En dan ineens dat berichtje van Alaine op de dagdraad. 2 complimentjes op 1 dag. Mn hart groeit !

Ik moet trouwens wel even een plannetje maken. Niet nou weer de hele ochtend alles achter elkaar gaan boenen en poetsen. Onderverdelen in stukjes. Anders ben ik straks kapot, meer dan kapot. Dus dan kom ik tussendoor wel vaak hier even kletsen ofzo. Even zitten 10 minuutjes, dat is genoeg.

Engelenkaartje:
Liefde is de grootste leermeester en overtreft alles.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge allemaal,

Ya van harte beterschp meis :present:

Soothe oud stadsgenoot en medestrijder gefeliciteerd met dit geweldige mijlpaal :heart:

Martens ik heb dat ook 2 maanden geleden gehad toen ik hier kwam wonen. Kreeg alles wat ik nodig had en zelfs meer maar wat ik het hardste nodig had was een verhoogde toilet maar die moet je tegenwoordig zelf betalen hahaha. Succes vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,

Vanmorgen weer gewerkt.
Met moeite ernaartoe gesleept, maar wel gedaan.
Achteraf wel blij dat ik gegaan ben, anders was ik mij de hele dag zorgen gaan maken over mijn gevoelens.
Sinds ik gestopt ben met de AD, naast de bijwerkingen, ook een wat down-gevoel.
Gaat vast wel over.
Lichaam heeft tijd nodig om aan te passen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer terug van de boodschap, doggies uitgelaten en mijzelf ook !!! ;)

Joggen doe ik niet aan...
Al ruim een maand lid van fitness-school, Ik moet nog gaan...
Maar de eerste stap is gezet, ik ben lid dus mocht ik het op mijn heupen krijgen (zit inmiddels genoeg met die koekjesverslaving) dan hoef ik er alleen nog maar naartoe te gaan...
Hahaha...
:D

Zo met mijn dochter naar haar toneelvoorstelling.
Blij dat ik nu niet meer hoef na te denken of ik wel KAN gaan met een dranklucht om mij heen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik ook weer. :)

Mijn najaarsdip lijkt weer verdwenen. Maar ik blijf voorzichtig want wie weet ligt ie nog ergens verstopt in een hoekje te loeren om weer toe te slaan.
Drukke werkweek gehad en dat geeft me altijd energie. Hopelijk blijft het nog een tijdje zo want ook dat zal gezorgd hebben dat ik beter in mn vel zit. Inmiddels een aantal weken met mn nieuwe project ook bezig. Voelt goed. Ze zijn blij met me en ik rol er redelijk gemakkelijk in. Echt leuk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joehoe lieve kanjers ik ben weer thuis. Wat heb ik weer heeeeerlijk gewerkt zeg, en wat hebben we toch lieve dieren.
Een hele oude reeskees is vandaag eens goed onderhanden genomen. Het diertje is uit een brandend huis gehaald en heeft daartoch wat verwoningen aan overgehouden maar nu ziet ie er weer zo netjes uit. Geborsteld, ontklit en weer als nieuw.
Het is weer een plaatje.
Zo nu eerst eens even koken hoor want als ik dat niet doe dat eet ik 3 dagen niet gezond. Morgen ook weer werken.
Is hier alles goed geaan met jullie? Ben heel benieuwd hoe het met de vriendin van Dees vandaag is gegaan maar misschien heeft ze daar al over geschreven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...