lady jane Geplaatst 26 november 2010 Rapport Geplaatst 26 november 2010 ook voor de meelezersdie het niet zo moeilijk hebben?alhoewel, ik heb 10 schreeuwende dansende pubers hierohoezo niet moeilijk?
bolletje Geplaatst 26 november 2010 Rapport Geplaatst 26 november 2010 Daar is onze, altijd weer lieve Jane.Dansende pubers? Zo met dat kedungkedungmuziek? Waarvan je je bed uit trilt? mmmm:huh:Hoelang gaat dat feest nog duren? Heb met je te doen meis.
Nijn Geplaatst 26 november 2010 Rapport Geplaatst 26 november 2010 Pff, ben ik ff blij dat ik geen kinderen heb.
lady jane Geplaatst 26 november 2010 Rapport Geplaatst 26 november 2010 ze zijn de Sterklaassurprises aan het uitpakkendie dochter van mij heeft m verstopt in een blok ijs ter groottevan de diepvrieslade, en die wordt nu met een hamer aan gortgeslagen, en de hele buurt :geniet" mee, en heel misschiennemens straks de Poolse buren wel wraak met 112 bellen, dat moest ik 1/2 jaar geledennl ook een keer doen, ze vochten zich bijna een weg door mijn schutting heen, juist ja dronken.Nu bezorgen wij de overlast doen, al klinkt het erg gezellig hoor, was ik maar weer jong,en onbezonnen en gillerig opgewonden, wow!nou ja de trotse moeder van, second best:heart:
lady jane Geplaatst 26 november 2010 Rapport Geplaatst 26 november 2010 Bol, de voorspellingen zijn tot 4 uur:wacko:
lady jane Geplaatst 26 november 2010 Rapport Geplaatst 26 november 2010 ik wist dat ik een laatbloeier ben Jopiedus er is nog hoop????
bolletje Geplaatst 26 november 2010 Rapport Geplaatst 26 november 2010 Nou Jane dan denk ik dat we je morgen zo rond 15.00 wel weer terug op het frum zien hé?Nijn meid, dat zijn inderdaad wat voordelen van het niet moeder zijn, je hoeft nooit de rotzooi van de kids op te ruimen. Zeker als er dreigende wateroverlast komt.Mensen, ga zo h.v.ned. kijken en duik daarna weer lekker een warm bed in.tot morgen allemaal weer, slaap lekker en iedereen een klein kusje.
Teveel Geplaatst 26 november 2010 Rapport Geplaatst 26 november 2010 Zou ze echt niet willen missen.Toen ze nog thuis waren dacht ik ook weleens, of eigenlijk best vaak, flikkerden ze maar op...Maar nu ze hun eigen leven hebben en zelf kinderen, heel, heel fijn.
Nijn Geplaatst 26 november 2010 Rapport Geplaatst 26 november 2010 Trusten bol. heb je vandaag niet teveel taart gegeten?
Teveel Geplaatst 26 november 2010 Rapport Geplaatst 26 november 2010 Hoi Witte en Mup,Truste Bolletje en Jopie, of Jopie misschien toch niet...
Nijn Geplaatst 26 november 2010 Rapport Geplaatst 26 november 2010 Ik ga nog even wat mails beantwoorden en dan nog wat lezen.Welterusten allemaal.
witte Geplaatst 26 november 2010 Rapport Geplaatst 26 november 2010 truste nijnen hoi mup en teveelHebben jullie ook een lekkere avond gehad?Ik ben lekker uit eten geweest met een paar collega'sWas een top avondje en dat allemaal zonder de drank
Mupke Geplaatst 26 november 2010 Rapport Geplaatst 26 november 2010 Gezellig Witje. Wat schaftte de pot?
witte Geplaatst 26 november 2010 Rapport Geplaatst 26 november 2010 eev verassingsvoorgerecht, daar zaten allemaal kleine hapjes op. Zeg maar van alle voorgerechten vd kaart een klein beetjeEn een overheerlijke geitenkaas salade (die ik niet meer op kon:( )En een grote bak met thee toe.Nou ik zit nog te ploffen, maar lekkkkker dat was:)
Mupke Geplaatst 26 november 2010 Rapport Geplaatst 26 november 2010 Lekker. Vooral dat voorgerechtendeel klinkt heerlijk. moet je nog uitbuiken?
witte Geplaatst 26 november 2010 Rapport Geplaatst 26 november 2010 Als ik nu op de bank ga uitbuiken, dan ben word ik vastom een uur of 3 pas weer wakker op de bank..Dus dat maar ff niet.Straks gewoon mn bed maar in...Heb jij ook een leuke avond gehad?
Teveel Geplaatst 26 november 2010 Rapport Geplaatst 26 november 2010 Prima dag gehad Witte,Naar Kleve geweest, cadeautjes kopen voor de kids namens de Sint.En adventskalenders, adventkransen en meer van dat spul.Ook nog even bij zuslief geweest, die woont daar...Nu zijn kleinzoon en kleindochter hier, logeren.Kleinzoon zit te Habo'en op W haar laptop.W is met kleindochter op de bank in slaap gesukkeld.Ik ga nu even een bakkie koffie maken
Mupke Geplaatst 26 november 2010 Rapport Geplaatst 26 november 2010 Ja, mijn avond was oook fijn. Nog een beetje nagenietend van de leuke dag.
witte Geplaatst 26 november 2010 Rapport Geplaatst 26 november 2010 Dat klinkt zeker als een prima dag Teveel.En volgens mij dus ook goed geslaagd met je inkopen.Heerlijk he zo die kleintjes nu bij je in huis.Geniet er lekker van!
witte Geplaatst 26 november 2010 Rapport Geplaatst 26 november 2010 Ik was het even kwijt mup, maar heb natuurlijk weer even gezochtWinkelen is zo lekker he.Ik knap er ook altijd zo van op hahaIs echt een vrouwending denk ik hoor dat je opknapt van een middagje winkelen
Mupke Geplaatst 26 november 2010 Rapport Geplaatst 26 november 2010 Het was niet alleen het winkelen hoor. Ik ben vandaag Zenn. Soms heb je dat zomaar he?
Mupke Geplaatst 26 november 2010 Rapport Geplaatst 26 november 2010 En nu ga ik afsluiten. Nog eventjes met de poezen op de bank en wat tv kijken.Wwtite en Harry, lekker slapen straks.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden