Spring naar bijdragen

Vrijdag 26 november


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 150
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo allemaal, ik sta aan de voet van een heerlijk weekend.
Nog wat laatste dingetjes doen straks, en dan is het klaar. Gister mn haar geverfd dus dat ziet er ook weer fraai uit.
Het zwemmen was lekker gister. Twee uur gepoedeld in het warme tropisch bad. Met zo'n massagestraal en een bubbelbad enzo. Nog steeds veel pijn, dus ik maak me wel een beetje zorgen . Misschien zit ik wel niet goed achter mn pecee, ofzo. maar eens over nadenken. Omdat mn nek zo gevoelig is (c2 staat scheef) krijg ik snel klachten natuurlijk....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman, Recht ervoor zitten, toetsenbord moet plat, handen en armen op de tafel, beeldscherm moet hoger staan, weet niet precies hoe hoog. Voeten recht onder de tafel, niet over elkaar. Meer weet ik niet.
En als het blijft advies vragen aan je doc, ja toch niet dan?!


Zo, ff nieuwe accu, winterbanden besteld, tsssss, niet goedkoop maar goed.
Mn Mem zegt altijd:'Better djoer as net te krejen. Dus.....

en ze heb altijd gelijk, mn Mem, dus....
en dat Fries is niet goed geschreven hoor, ik weet niet hoe dat moet, niet geleerd op school. Schandalig. Maar ja, leer ik nog wel es, ooit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aloa :)

wat een heerlijk dagje zeg. Vanmorgen lag hier sneeuw. Jaaaa, hier wel. Jammer voor jullie allemaal. :D
Vanochtend even gewerkt. Daarna wat shoppen en een errug mooie sjaal gescoord. :heart: En snowboots. Je weet maar niet wat de winter nog gaat brengen en vorig jaar as ik te laat.

Zo te zien gaat het hier ook met iedereen goed?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
yajala

Goedemiddag allemaal,


mijn werkdag zit er alweer op!




Vanmiddag grote uitdaging!!


Mijn ouders zijn binnenkort 40 jaar getrouwd en gaan een foto laten maken van alle kleinkinderen!




Hoe zet je 10 kids keuk op een foto??
:huh:



Ben benieuwd!!



Gewoon de fotograaf zijn werk laten doen, dan komt alles helemaal goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, hier in het midden van het land lilgt nog steeds geen sneeuw, en er is nu al geen sneeuwschuiver, skipakje of snowboot meer te krijgen! Vreemd volk die Hollanders!
Gewoon een commerciële mediagrap natuurlijk, dat paksneeuw van 15 cm waar ze het vorige week allemaal over hadden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb net een stuk gezien van die Engelse documantaire over alcoholisme. Very impressive.
Zegt die vrouw tegen die filmaker nadat hij haar vraagt waarom ze weer drinkt terwijl ze zo vastbesloten was niet te drinken: Ik wil nog steeds stoppen, daarvan ben ik overtuigd maar ik kan alleen VANDAAG niet handelen.

Zo waar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo puf puf puf
Alles is weer schoon, het is wat, een prins met smetvrees en ikke die niet echt een poetser is .....
Nou ja het is weer eens gedaan. Straks nog even de badkamer snel voordat ik onder de douche stap en dan begint het leukste, 500 x omkleden en mezelf mooi maken.
Dag allemaal, fijn weekend !! xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey lieve Rekel van me. Ja het is nu kort dag hé nog 4 dagen. Heb je een beetje het idee dat, als je de stap eenmaal gezet hebt, het wat makkelijker voor je gaat worden of zie je er erg tegenop. Nou ja je hebt dat kleine ouwtje bij je hé die troost je wel en je hebt toch wat aanspraak. ik hoop zo voor je dat je je draai gaat vinden.


Wat een lieve reacties allemaal over het poesje. Ik heb ze vandaag weer een paar keer gepakt en het is zo'n ukkeltje joh. Maar al is ze zo klein, ik heb het gevoel dat ze wel de baas is over de andere vier katten die bij haar in de kennel zitten.
Verder zijn er vandaag ook 3 honden weg gegaan. Mensen daar word ik dan zo gelukkig van. Zie je zo'n hond, helemaal enthousiast, mensen die erg blij zijn, van alles gekocht hebben zodat het diertje het gevoel heeft, helemaal welkom te zijn. Heerlijk allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...