BamBam Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 (verwijderd door de moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Sara,Dat zal moeilijk geweest zijn, ook nu nog en straks.Heb bewondering voor je daadkracht.Sterkte en hoop dat het allemaal uitpakt zo als jij dat hoopt en verwacht.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 quote: Originally posted by: BamBamNu ik niet meer drink heeft het nog altijd grote invloed op hoe ik me voel. Vaak somberder, bozig ook een dagje en veel negatieve gedachten. Ik zou wel eens graag willen weten of er ook vrouwen zijn die zich juist wel goed voelen als ze ongesteld moeten worden. Ik had dat wel. voelde me juist erg goed, kon vaak niet van de kabouter afblijven, had energie enz.Wel wat last van m'n liezen en diaree maar verder mankeerde ik lichamelijk ook nooit wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Joehoe jongens, niet alle weghalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Bol, maar die dingen die jij beschrijft heb ik ook. Maar ik voel me soms ook rot. En ik heb een poetsdag, das wel altijd fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 (verwijderd door de moederator) Moederator Wat is dat nu voor een flauwe kul zeg. Ik ben hier de moeder en niemand anders. Zal eens even een berichtje naar tactive sturen dat iemand anders zich voor mij uit geeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Tssss, ik mag niet veel he...zucht. Oke dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 quote: Originally posted by: jopiedie hoefde niet, muts Maar was wel grappig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 sooo hallo allemaal. Veilig en wel thuis na lange wandeling en een goed gesprek. Ik zie dat de modderator het druk heeft vanavond. We zijn toch niet aan het fitten ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Is er iemand die me wakker wil houden nu? Ik heb opeens een slaapdip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 He jongens, wat zijn jullie nou aan het doen???Over paranoia gesproken, krijg ik straks weer op mn sodemieter.Neuh Martens, vitten doen vrouwen niet...toch:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Hello allemaal...wat een drukte hier...lekker gezellig!!! Zovee te lezen..hoop gebeurt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 quote: Originally posted by: BamBamHe jongens, wat zijn jullie nou aan het doen??? Een vlaag van opruimwoede?Dáár had ik altijd last van voordat ik ongesteld moest worden. Zou de moederator ...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Wel leuk he, verwijderd door moederator, hihihi.Ok jongens, ik snap het wel. Beter zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Joppie jonge, je zit te sarren....met je moederator. Tuthola Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Ik vind ut een mooi woord: moederator. Wat ga je doen Joop? Een dansje ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Zo, wat een emoties hier!! die allemaal zijn weggehaald door de moderator weliswaar. Vrede mensen!!! vrede!!! We zijn hier met zn allen omdat we een gedeeld probleem hebben..alco...het forum is toch om elkaar te steunen, een ieder van ons levert zn eigen strijd al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 quote: Originally posted by: Mupkequote: Originally posted by: BamBamHe jongens, wat zijn jullie nou aan het doen??? Een vlaag van opruimwoede?Dáár had ik altijd last van voordat ik ongesteld moest worden. Zou de moederator ...? BB: LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Ik vind ut ook een mooi woord. Moederator.Ben dol op mn moeder dus.....Joop, gaat af, gaat legge. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Daarom is het ook zo mooi dat jij binnenkomt Beate.Vertel es, leuke dag gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden