Spring naar bijdragen

Zaterdag 27 november.


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 398
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
jopie


ik ga ff boodschappen doen. En ik heb me toch een trek in iets lekkers, chocolade of zo....ga het doen ook (en wie daar een psych. analyse op loslaat krijgt een dreun!)
:)



Hahaha zo ken ik ze weer, onze Jop. met of zonder rothanden, knallen met die hap.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijfie,

Hij 77, jij 49!

Mars en Venus liggen ver uit elkaar maar het zijn allebei ruimtelichamen.
Zo denk ik dat er ook wel raakvlakken zijn tussen mannen en vrouwen, op alle gebied.
En dan kan ik me heel erg goed voorstellen dat je een of andere vent mee naar huis neemt als je, door de drank welliswaar, doet wat je deep down inside gewoon wil doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bammie ik kan altijd erg lachen om dieren. Zeker katten die b.v. van een tevee afvallen of rare kattensprongen maken als ze spelen. En kleine kinderen die voor het eerst een happie krijgen. Dat smoeltje.
Of ukkies van een jaar die vreselijk gieren als er een hond hard langs rent. Heerlijk vind ik dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joppie, wellicht heel goed je maandstondes bij te houden. Toen ik nog dronk ging ik 1 of 2 dagen voordat ik ongesteld moets worden altijd 1x helemaal uit mn dak met de drank. Het leek wel alsof ik dan haast niet dronken te krijgen was. Ik kon dan ook meer drinken dan gewoonlijk. Werd wel dronken natuurlijk maar ja, dat was dan ook niet zo verwonderlijk.
Nu ik niet meer drink heeft het nog altijd grote invloed op hoe ik me voel. Vaak somberder, bozig ook een dagje en veel negatieve gedachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knal er zomaar ff tussendoor, sorry.

Ben niet veel hier deze periode, heb het nogal zwaar maar het einde is in zicht.
Heb gisteren mn ontslagbrief ingediend na overleg met UWV en psych.
Het werk is door allerlei aspecten gewoon te zwaar.
Moet nu nog werken t/m 11 december, dan vrije dagen opnemen en 22 december weer in de WAO.
Moet alles nog ff verwerken.
Voel me opgelucht en teleurgesteld tegelijk.
Zo, nu weten jullie waarom ik te moe ben om hier te kletsen.
Kom gauw weer.
Tot dan, liefs,

Sara.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...