Spring naar bijdragen

Zaterdag 27 november.


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 398
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tatum sorrie meid maar ik ben net thuis, was opgehangen en inderdaad wel gereageerd op anderen maar niet op jou. Had je gedicht niet gelezen.
Wil toch even laten weten dat ik je gedicht erg mooi vind en hoop dat je meer reacties krijgt, waardoor je je minder eenzaam gaat voelen.

Ja Mup, ik heb de kerstboom al gezet, en ook de trapleuning versierd. Nu nog wat andere versieringen aanbrengen die ik gekocht heb, dan kunnen de kerstdagen niet meer kapot.
Ik zet hem ieder jaar vroeg zodat het gezellig is hier in huize Bol. vooral gezellig voor mezelf omdat deze dagen toch niet al te gemakkelijk zijn en ik probeer om er alles aan te doen toch een beetje sfeer in huis te brengen.
Mezelf verwennen en gewoon te genieten omdat dat ik dat doe voor mezelf. Dat is mijn leersituatie voor mezelf. Niet altijd maar bezig zijn om het een ander naar z'n zin te maken maar ook eens mijzelf belangrijk te gaan vinden.

Was dat diezelfde nont die je bij je had bij de meeting. Meen me toch te herinneren dat het een ander dier was. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tatum,

Ben nog maar kort weer thuis en gereed met terug lezen.
Ik hou van gedichten, vind jou gedicht mooi en helpend.

Ik bewaar het, bij nog een aantal die ik lees als, gelukkig maar heel soms, de melancholie, het verlangen naar het onmogelijke, het verdriet om het mislukte, me in zijn greep krijgt.

Dank,
Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijfie "maar ineens bestelde ik wijn".:wacko: Had je dan het gevoel dat je er eigenlijk niet helemaal bij was of zo? Dat je het eigenlijk niet helemaal zelf gedaan hebt? Ik kan niet zo goed uitleggen wat ik er bij voel.
Ja en vreemde mannen mee naar huis brengen:angry: Dan is het toch logisch dat je man daar heel kwaad om was. Ondanks ik heel goed begrijp dat je met je zatte kop, dingen doet waar je nuchter nog niet aan zou denken.
Je schreef een tijd geleden dat je wat meer vrijheid wilde hebben, dat je je gebonden voelde doordat je man toch een stuk ouder is en dingen gaat mankeren.
Heb je dat gevoel nog steeds?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lief Wijfie, toevallig (dat bestaat niet) heb ik vanmiddag een stukje geschreven over de angst die mijn manneke heeft, mij te verliezen. Ik zag de wanhoop, de angst om alleen te blijven en niets meer te hebben.
Jouw man kan nog wel het een en ander maar mannen zijn nu eenmaal wezens die heel vaak het gevoel hebben zich te moeten bewijzen. als een man ouder wordt knallen ze met een rotvaart tegen het ouder worden aan. en het gevoel niets meer te kunnen en ook hun vrouw niet meer datgene te kunnen bieden waarvan zij denken dat dat heel belangrijk is n.l. een nummertje. Dit doet, denk ik voor een man heel veel pijn.
Als jij dan nog eens met een dronken kop, een man mee naar huis neemt, bevestigt dat zijn gevoel geen echte man meer te zijn, en doe je hem er ontzettend pijn mee.
Ikzelf heb mijn manneke vanmiddag nog eens extra beloofd nooit een andere vriendschap aan te gaan zolang hij leeft, en daarna weet ik het ook niet hoor, eigenlijk helemaal geen zin in.
Maar wat had er gebeurd als je man nu niet wakker geworden was. Wat had jij dan met die ander man gedaan als hij toenadering had gezocht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijffie, linksom of rechtsom, er moet ook aan jouw behoeftes voldaan worden. ik vind dat helemaal niet raar.
Geven en nemen.
Ik kan me voorstellen dat je opstandig raakt omdat je niet krijgt wat je graag zou willen (voorstelling, paar daagjes weg). En dan uit die opstandigheid jezelf te buiten gaat aan de wijn. Even vluchten van je frustratie.
Maar misschien heb ik het mis?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jopie,

Nog bedankt voor het aanbod van de Sims.
Zei het tegen mijn kleinzoon, ging hij naar de legeerkamer en kwam terug met... een boel cd's van de Sims.

Doe zelf nooit spelletjes op de pc en weet dus ook niet wat er in huis is, veel, dat wel.
Vroeger toen hij klein was en dan samen Pyjama Sam, Freddy Fish, Putt Put enz... dat was leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...