Spring naar bijdragen

Dinsdag 30 november.

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 133
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tropic, ik heb een nieuw draadje gemaakt bij thema's waar je een dagpact kunt afsluiten. Misschien iets voor je?
Ik doe gegarandeerd mee hoor. Voor mij is het vandaag ook niet zo heel makkelijk. Zullen we het met z'n tweetjes doen?;)

Rekel, ik wens je een heel goed en fijn begin met je nieuwe huis. T zal niet makkelijk zijn maar je komt er hoor. Je bent zo ontzettend sterk.:heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Jopperdefloppie:heart: Heerlijk is dat toch hé om ff terug te kruipen in je bed. Nou kun je er de hele dag weer tegen.
Ik ga zo aan de verhuizing beginnen. Of ik er zin in heb? Nou eigenlijk niet, zeker niet met dit weer maar het zal moeten.
Nou mensen ik ben er van tussen. Tot ergens in de middag. Ik houd het vandaag heel erg droog hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfff...echt mijn dag niet...
Kom maar niet vooruit vandaag, moet eigenlijk wat gaan doen maar krijg mezelf niet overeind.
Ik weet 't, ik doe het zelf; al dat negatieve denken, maar krijg de knop vandaag niet om...
Zo'n dag mag best op zich, maar heb het gevoel dat ik toch in een nieuwe fase ben geraakt; het "nieuwe" van het nuchter zijn is voorbij en het oude gedrag komt weer boven drijven.
Wil het liefst m'n bed weer in kruipen maar doe dat bewust niet...moet eigenlijk ff naar buiten, 2x douchen heeft niet geholpen.
Hopen dat 't weg-ebt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie middag kanjers. Wat is het hier rustig geweest vanmiddag. Komt dat omdat iedereen zo hard aan het werk is?:)
Hier is alles goed gegaan. Mijn manneke zat een beetje onder de oxazepam dus was ook heerlijk rustig, en buitengewoon lief. Altijd weer onbegrijpelijk zijn reacties, maar wel prettig zo.
Ja en verder weer veel papiergedoe vanmiddag en z'n kast ingeruimd.
Heb er voor gezorgd dat hij toch 3 glaasjes wijn mag hebben en ik hoop dat dat ook blijft. Neutjes hoeft hij niet meer dus dat is al heel wat voor hem.
Ik heb z'n jas gejat want die heeft hij nu niet meer nodig. Hij vond hem erg mooi staan.
Is me wel wat te groot maar het voelt heerlijk aan. Overal zakken met rits dus kan ik nooit meer mijn sleutels kwijt raken.
Verder heb ik de d.a. voor morgen afgebeld en wil het een dag heel rustigaan gaan doen. Heb ikkus wel ontiegelijk helemaal verdiend hoor:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
woman

Hoi pipeloi, ik ben dr ook weer.

Bolletje, ik wilde nog wat vragen, is boter goed voor poesje ? ivm dierlijke vetten die daarin zitten ?

Woman als het niet al te veel is, kan dat helemaal geen kwaad hoor, ze vinden het vaak erg lekker. En het is gezond. Een dier heeft nu eenmaal dierlijke vetten nodig.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben er weer. Moedertje naar huis gebracht die vanacht bij mij was bljiven slapen. Boodschappen gedaan, schade aan auto gemeld, leuk kerststuk van L. gekregen wat ze zelf gemaakt heeft op school enz. enz.
Alleen pech met diepvries . Na hem ontdooit te hebben krijg ik hem niet meer aan t vriezen. Diepvriesspullen staan nu buiten in de sneeuw. Hoop dat hij niet kapot is want de laatste tijd gaat hier al vanalles kapot met de nodige financiele gevolgen.:devil:

Voor de rest kurkdroog dag 44 ADB

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja heerlijk is dat Jop. Weet je wat hij zei toen ik weg reed naar het verpl. tehuis? "Kijk je uit met rijden lieverd".
Nou dat is eeuwen geleden dat ik een stuk bezorgdheid van hem hoorde dus kreeg ik kippenvel.
Ik hoop dat hij dit gevoel wat hij heeft, een beetje vast kan houden, dat is voor de verpl. daar ook fijn.
Hij heeft een hele lieve e.e.v.ér. Hij kent haar nog van de vorige keer. En verder mag hij zelf een hele hoop bepalen, zelf z'n eten. Voor hem wordt een uitzondering gemaakt omdat hij liever s'avonds eet.
Verder heb ik er wel op aangedrongen dat hij eerst moet eten voor z'n glaasje, want voor wat hoort wat. anders eet hij helemaal niets.
Nee het is allemaal erg goed gegaan. Alleen moet ik nu wat meer afstand gaan nemen en er maar vertrouwen in hebben dat ze het daar goed doen. Vorige keer hing ik 3-4x per dag aan de tel. omdat ik bang was dat mijn manneke iets te kort kwam. Dat moet ik nu niet gaan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieverds,

Even melden dat ik er nog steeds ben hoor...
Dag 143 vandaag en blijf gestaag doorgaan, ondanks alle sores.
Wel verschrikkelijk moe en een leeg gevoel van binnen (kan niet goed beschrijven wat ik nu werkelijk voel) maar goed dat gaat vast ook wel over...
Laat alles vandaag maar gewoon komen zoals het komt.

Zo naar meeting, heb het nu echt nodig, zal me goed doen om weer onder gelijkgestemden te zijn...
:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allen :)

Vanochtend had ik al even teruggelezen want ik was toch wel nieuwsgierig of Witte zich gisteravond nog gemeld had. NIET nieuwsgierig of ze het pact gehaald had, want daar ging ik al vanuit. :present:
En Jopie en Wil hadden het ook gehaald las ik. De rest neem ik dan maar aan.
Was toch even een leuke actie zo. :)

Eerst even eten en dan (ondertussen) bijlezen hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Nou Witte, pact is weer gehaald.
Goed hoor, en ging nog gemakkelijk ook he
Heb er ook geen moeite mee gehad hoor:).

Bol,
Goed te horen, dat het allemaal gemakkelijker ging dan je had gedacht.
Zo zie je maar weer, als je het ergste vreest, kan het alleen maar meevallen.

Dees,
Zit de stekker er wel in?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heeee zwoegers en ploeteraars. Ik ben er ook nog, effe melden. Vandaag een heftig gesprek gehad bij CAD. Omdat ik het zo @@@ moeilijk vind om dingen uit handen te geven. Nu ook weer... een ambtenaar van de WMO gaat nu bepalen of de woning die ik wil hebben wel geschikt is voor mij. En dat kan nog een weekje aanlopen voordat ik antwoord krijg. Ik wordt daar dus niet goed vaN. maar wat moet je dan he? Weinig meer alternatieven dan wachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...