Yvonne Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 Goeiemorgen Frummers. En een speciaal goeiemorgen vandaag voor Wil. Wil, vandaag dus naar de notaris, sleutel ophalen daar. En daarna naar je nieuwe eigen stek. Zal wennen zijn, dat geloof ik graag. Maar het gaat je lukken hoor. Vanaf nu heb je weer een eigen plekkie, er komt een einde aan dat halve 'zwerversbestaan' . En je kunt nu hopelijk de rust vinden om de afgelopen periode af te sluiten. Lieve Wil, ik hoop dat je vandaag echt aan nieuw en mooi hoofdstuk gaat beginnen. (( )) Gefeliciteerd met je nieuwe stek. Zo, de koffie staat klaar, thee staat te trekken en speciaal omdat wil de sleutel krijgt ook een mandje met diverse croissantjes.... Ik ga even een sigaretje roken...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 En Jut.... wat leuk, en wat goed dat je er inderdaad achteraan bent gegaan. Misschien trekt dit Sunny uiteindelijk ook wel over de streep. Zal heel hard duimen dat je wordt aangenomen hoor. Zo, en verder dan dat heb ik niet teruggelezen..... Slaapkoppen, waar blijven jullie eigenlijk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 Goedemorgen allemaal,Geen slaapkop hier.Nauwelijks geslapen na het gesprek met mijn vriend.Zal ik vanmiddag nog wat over schrijven. Voel me op het moment leeg.Nu klaarstomen voor mijn werk.Aldaar ook gesprek over uitbreiding van werkuren.Ga ik niet doen, uitbreiden in tijd.Eerst maar weer even de rust en energie hervinden bij mijzelf.Will ; Sterkte vandaag, ik denk aan je !!! Yvon ; Werk ze... De koffie is heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 ook goeiemorgen Blondie. Jij ook lekker werken, en sterkte met het hervinden van rust hoor. Dees, zie dat je ook binnen bent, goeiemorgen meis, je gaat goed he de laatste tijd??? Zo, en ik ook nu richting douche... hoogste tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 Goedemorgen Yvonne.Ook al zo vroeg vandaag?Dan maar beginnen met een warm en sterk kopje koffie.P. Is vanmorgen maar een uur eerder vertrokken voor eventuele gladheid. Gisteravond heeft hij 3 uur gereden voor 120 km te overbruggen. Vandaag maar geen risiko's nemen.Wil : proficiat alvast met je halen van je sleutel. Dit is DE dag. Veel geluk in je nieuwe stekkie:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 Ook goedemorgen Blondie.Uitbrieiden van je werktijd? Is dat niet wat snel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 Nog niemand wakker????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 Vlug even binnenspringen om jullie nogmaals te bedanken voor de warmte die ik krijg.De bloemetjes zet ik in een mooi vaas vonneke, zonder twijfel.Ik ben er helemaal klaar voor, zit hier te ontbijten met mijn ouders in afwachting van de notaris.De laatste zwerversnacht is voorbij Ik van jullie !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 2x zelfde bericht, zal wellicht door de euforie zijn misschien ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 Will: Hoe laat ga je naar de notaris? Je nieuwe leven kan beginnen. Hier ook een bos rozen van mij voor in je nieuwe huis.:present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 Goedemorgen allemaal...Will: veel succes....Blondie: heel wijs...voor jezelf kiezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 goede morgen allemaal.Wil een bosje :present: en voor je nieuwe huis. ik wens je er heel veel geluk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 Goedemorgen al te zaam.Will, succes in je nieuwe huis. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Zonder alcohol een leven opbouwen is een mega uitdaging. Onthoud, je bent niet alleen. Soms zul je je alleen voelen, ongetwijfeld, maar dat is niet erg. Rot, maar daar ga je doorheen.Joop al een nieuw huis, wrs nieuwe baan, Martens straks ander huis, way to go. Wellicht veranderingen waar je in eerste instantie niet op zat te wachten of had kunnen bedenken. Maar zonder drank is het goed te doen heb ik gemerkt. Niet gemakkelijk vaak maar het is te doen. Nuchter dóórleven, nuchter doorstaan, pijnlijk. No pain, no gain. Groeipijnen, niet gemakkelijk maar er is wel groei. En dat is fijn. Iedere dag is er één en iedere dag zul je merken dat je ietsje sterker wordt.Zonder dalen geen hoogtepunten. Soms had ik de dieptes wel wat minder diep gewild maar ja, het was zoals het was. En het is zoals het is.Fijn en verwarmend te zien hoeveel warmte er door een beelscherm kan komen.Ook de mensen die ik niet noem nu, ik wens ons allemaal kalmte, moed en wijsheid. En een fijne, goeie dag. Ga goed en take care. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 vandaag mijn inzichtkaartje als volgt:Dat wat je vreugde en voldoening geeft, daarin ben ik aanwezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 Volgens mij is iedereen aan t sneeuw ruimen. Jullie geloven niet wat ik al aan t doen ben. Ja hoor, mijn diepvries aan t ontdooien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 ze zijn ondergesneeuwd desi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 K&B vermaken zich prima in de sneeuw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 3 op 1 rij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 nou maar eens even wat nuttigs doen. anders heb ik 4 op 1 rij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 de eerste pagina is in elk geval gevuld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 laterssszzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 nou dat is 7 op 1 rij:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 je had het ook bij 2 op een rij kunnen laten, igor. Je doet het jezelf aan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triop73 Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 Bah, weer een nachtmerrie gehad...m'n humeur is niet al te best.Vlug ff een plannetje schrijven voor vandaag anders trek ik het niet.MAAR IK VERTIK 'T OM TE GAAN ZUIPEN !!!!!Goedemorgen trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 ook goeiemorgen allen.watermeter afgedekt, afgesloten voor zover nodig,en donderdagnacht vlieg ik lekker naar de zon!Als Schiphol en NS meewerken:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden