bolletje Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Ik heb goed geslapen hoor lieve Sus. Ik heb weer meer rust gekregen. De wetenschap dat mijn manneke 24/7 goed verzorgd wordt geeft een hele hoop rust. Niet dat ik nu iedere dag bij hem was maar toch zo'n 2-4x per week. En was daarna meestal helemaal leeg. Dit geeft toch meer rust. Ik moet nu weer wat meer afstand gaan nemen en vertrouwen erin hebben dat ze het daar goed doen. Dat hij niets te kort komt. Das ff moeilijk maar ik heb het al eerder mee gemaakt. Hij is daar al eerder geweest.Wat ik goed moet beseffen is dat het toch nooit goed is en dat dat niet aan de verzorging ligt maar aan hem zelf.Wat ga je vandaag doen Sus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Succes Joop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triop73 Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Goedenmorgen,Eerst even bakkie doen hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Goeiemorgen mensen:rose:het is hier ook een beetje vanvoel de wind waait door mijn vestjemakkers pak maar gauw een plaid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Jopie ; Gaat goed komen !!! Dees, ook succes bij de UWV, heb je het maar achter de rug...En hier rennen naar gesprek, zoeffffffffffffffffLaters... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Lieve Bol...mooie om te lezen dat je meer rust hebt.Ik ga vandaag (heb trouwens a veel gedaan; was: 2 keer, schoongemaakt badkamer en vloer, administratie in order) mijn stage plek regelen, bestellingen naar postkantoor bregen, lekker leren en daarna na zwemles met zoon....zat te doen maar niets moet...alles doe ik met plezier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Zo is het Sus en niet anders.goeie morgen Tida Tropic, Jane en Blondie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Jee Susana, ben er jaloers op, ik kom maar moeilijk op gang hier.Mijn huis is van 1902, enkelsteens, gedeeltelijk dubbel glas, maarkoud en tochtig, dus ik zit vnl met een plaid om mijn benen in de kamer.Ga morgen met vakantie en moet nog best veel regelen, ruimen en pakken,en zit maar uit te stellen. Kan wel harder werken met een deadline, dus het komt wel,maar blijf soort van alles of niets he.Herkennen jullie dat ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Jane ja morgen lekker weg hé? Op naar het zonnige zuiden. Heerlijk smikkelen, genieten van het weer en je lekker laten verwennen hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Och dat herken ik zeer Jane,Mijn baas, die me talloze trainingen en weet ik wat laat volgen in communiceren, beoordelen enz. enz., zegt dat dat niet te ontwikkelen is.Wachten tot je tegen de deadline aanloopt en dan onder stress gaan presteren, dat zit in het beestje, dat is zijn aard.Je moet een linkshandige ook niet dwingen rechts te schrijven.En al dat geteutel, dat schijnbare tijdverlies onderweg naar die deadline is geen verspilling, zonder al dat doelloze gepruts enz. had je niet hetzelfde resultaat bereikt.Wil je alvast een heel fijne reis en droomvakantie toewensen.Zal je wel missen hier op het forum,HarryAanpassing: doelloze met 1 L Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Ja Bol en jullie in de laptop mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Ja lieve Bol dat zal zeker weer even wennen zijn maar ik ben blij voor je en hoop dat je nu de rust krijgt waar je naar verlangt. Tijd om lekker te schilderen enzo! Jane: herkenbaar hoor! Maar aan wat Harry schrijft heb ik niks toe te voegen, zo waar en duidelijk.Als ik op reis moet gaat alles goed tot het moment dat ik mn koffer moet pakken.......stel dat steeds uit en dan ineens....:light:Komt goed meis!Susana lekker bezig zeg, geniet ervan!Vandaag ben ik niet vooruit te branden, bah, maar goed, is toch ook wel genieten van de ontspanning na een paar heel erge zenuwslopende dagen.Nu ff wat gaan doen, de honden moeten er ook nog uit, brrrrrrrrrrrrr!Laters! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Ben je al verder m.b.t.je werk/overplaatsing/stoppen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Saar dan geef er maar lekker aan toe hoor. Het lichaam zegt "nu even pas op de plaats, even lekker rustigaan doen en herstellen van de zware dagen". Als je daar aan toe geef, dan is de vermoeidheid des te eerder over.Net ff de afd. gebeld. Het gaat allemaal redelijk en mijn manneke heeft uiteraard weer niet geslapen. (Dus wel)Ik heb besloten om deze week thuis te blijven zodat hij eerst weer kan wennen aan de afd. en ik kan genieten van het idee dat hij goed verzorgd wordt. ZZZZZaaaaliiig mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Goed zo Bol...Hoe minder je komt hoe meer hij het waardeert... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triop73 Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Geen nachtmerrie gehad, voel me stukken beter dan gister.Niks op de agenda vandaag, ik laat de dag gewoon lekker op me af komen.Voel me goed, geen pact nodig vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Hallo allemaalWat was het koud vannacht, oef !Ben te vaak wakker geworden van de kou. Vanavond maar de kachel een pietsje aan hoor. Ik heb een mailtje gestuurd met daarin een gebruiksaanwijzing betr. Zowie. Ik heb nu de zenuwen. Dat ie boos wordt ofzo.....Stom heNog een souveniertje van mn geweldadige ex...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Ik ben druk aan het schoonmaken, morgen komen 3 vriendinnen van dochter eten. Boodschappen heb ik al gedaan. Dochter heeft gevraagd om hutspot. Er is 1 vegetarier bij die wel vis eet, dus voor die heb ik ook visschnitzels in huis gehaald.Voelt eigenlijk wel heel lekker, schoonmaken. Handen in het sop, ruikt lekker en nog een adrenaline-shot op de koop toe En straks een super-schoon huis Ik heb mezelf trouwens beloofd dat Zaterdag een vrije dag voor me wordt (Zo'n dag dat er even niets hoeft, tenzij ik dat wil). Zondag (5 december) gaan we heel relaxed bowlen met oma en gourmetten achteraf. Ik moet zo nog even bellen om de reservering te maken. Ga ik nu gelijk maar doen.Goede dag iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Dat zou heel goed kunnen Har.Tropic ook goede morgen joh. Wat fijn dat je vannacht geen akelige droom hebt gehad. Dat wordt vanzelf minder hoor echt.Ja bij mensen die erg veel in hun leven meegemaakt hebben duurt het langer en hebben vaak nog wel last van nare dromen maar over het algemeen, slijt het. Heerlijk dat je vandaag geen pact nodig hebt, en het probeerd op eigen krachten te doen. Daar wordt je sterk van.Hey die Woman. Ja het is altijd een risico als je wat voor jezelf opkomt. Zeker als je iemand nog niet zo heel lang kent. Je weet zijn reacties nog niet zo goed. Knap dat je het toch probeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Hoi Women,Morgen komt je prins je warm houden dus geen zorgen.Voor de rest snap ik niet veel van je bericht, zal wel voor een dedicated gezelschap zijn...Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Ja Bolletje, dank je. Hij heeft nog nooit zn stem naar me verheft of een frons op zn gezicht laten zien. De wonden zitten diep .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Woman, doe je voorzichtig met jezelf? Geen enkele man is het waard om daardoor (opnieuw) beschadigd te raken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Nee hoor Harry, hij komt volgende week pas. Vrijdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Ik heb nooit zin om te douchen, stom is dat. Terwijl ik me veel lekkerder vol als ik het wel gedaan heb. Dus huphuphuphuphup !! Onder de douche !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Och Woman, wat jammer...Dacht echt dat hij morgen kwam en tot woensdag bleef.Stook de kachel dan maar flink op, maar ja, daar kan geen enkele kachel tegen op.Dat is andere warmte... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden