Spring naar bijdragen

Woensdag 15 December

blondie6173

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 132
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Hihi, zit ik me al een poos af te vragen Wil, is een 'salon' nou een salontafel of een bankstel?
Ik neig naar het laatste dus....
En ja , dan duurt wachten lang he, krijg je het pas aan het eind van de winter.
Klinkt aan de ene kant nog heel ver weg, aan de andere kant denk ik dan: zie je wel, het wordt vast weer snel lente :D, er is nog hoop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja vonneke is idd zo. Hoe oud ze ook is, ik hoop ze nog enkele jaartjes langer te kunnen houden.
Eén ding en misschien weet bollie wel raad. Ze geeft soms haar eten terug over. Deed ze al langer, en nu al de derde keer thuis. Vanmorgen ook nog. Het rare is dat ze gisterenavond laat nog heeft gegeten en vanmorgen pas braakte. Geen haar, maar zuiver brokjes (excuses zo vroeg op de morgen) .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik ga er ook van tussen....
Aankleden , windhoos uitlaten en hier nog wat rommelen.
Wel heerlijk zo'n ochtendje niet hoeven haasten en lui zijn hoor.
Meeste dingen die ik MOEST doen hier zijn gedaan, vanmorgen lekker duiken in recepten en zo, alvast kijken wat ik met de kerst ga maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gesprek om in aanmerking te komen voor een stageplek. Dus er is nog niets zeker of het wel lukt. Dit wordt samen met mijn reintrefatie buro gedaan. Kan beter alsik nog niet werk wel al ervaring opdoen intussen. Heeft altij voordelen om in een nieuwe baan te kunnen beginnen. Hieruit is geen vaste baan verzekerd helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dees, klinkt goed, en inderdaad, staat goed als je op een gegeven moment weer een gewone baan gaat zoeken, en het lijkt me voor jou zowiezo gewoon goed, toch weer een stukje meer regelmaat.
Nou, ik ga heel hard voor je duimen dat het gesprek goed gaat verlopen en dat je een leuke fijne stageplek gaat vinden hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Will, al die emoties horen erbij hoor. Goede dagen zijn fijn, maar op slechte dagen verwerk je wat je de laatste tijd overkomen is. Ook erg belangrijk om straks verder te kunnen gaan met je eigen leven.

Inmiddels woon ik met dochter 7 maanden in dit huis. Langzaam begint de échte vreugde te komen. Vreugde van een leven dat ik naar eigen keuze leiden kan. Zonder zware emotionele gevoelens. En soms val ik ook weer terug in boze/negatieve gevoelens, maar dat komt steeds minder vaak voor.

Vooral: probeer te aanvaarden wat je niet (meer) kan veranderen. Dan zul je meer rust vinden. :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mogge allemaal,

Blondie heb zelf geen kinderen maar als ik ze had dan zou ik ook de zenuwen hebben. Toen ik 2 weken geleden kantelde met de scoot en de ellende begon met mijn enkel wilde Caro mijn hondje meenemen. Ze woont hier vlakbij maar ik begon vreselijk te piepen dus hoe moet jij je wel niet voelen.

Ja Will herken die gevoelens heel goed. Al ben ik om heel andere redenen vertrokken toch heb ik na bijna 3 maanden nog last van wisselende emoties. Denk dat het heel normaal is bij een verhuizing want je sluit af en start iets nieuws. Fijn dat poes je wil troosten want die voelt dat heel goed aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, daar ben ik weer.

Helaas uit bed gebeld door mijn counselor, was vergeten dat ik telefonische afspraak met haar had vandaag.
Nu ik eruit ben dan toch maar wat nuttigs gaan doen.
Beginnend met de woningbouw bellen.
Tussendeur in halletje boven hant nog maar aan 1 scharnier, die andere 2 zijn afgebroken.
Ken mijn eigen krachten niet ???;)

Vanmiddag ook weer gesprek bij relatietherapeut.

Het leven gaat gewoon door...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt Drup!:present:

Sailor:
Klinkt absoluut niet fijn jouw nekklachten. Moet frustrerend zijn om niks te kunnen:o Hoop dat ze iets vinden waar ze snel iets aan kunnen doen. Misschien valt het mee en is het zo verholpen. Ik zal hard meeduimen in ieder geval!
Sterkte!

Desi:
Heel veel sukses voor je stage gesprek! Ook voor jou gaan mijn duimen vandaag hard aan het werk:P
Het gaat vast lukken Desi!

Heb net via internet een mooie zilveren hanger besteld, een beschermengel. Die heb ik wel verdiend vind ik;) Hopelijk komt hij binnen voor mijn 50ste droge dag, dan kan ik hem op dag 50 aan mezelf kado geven:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...