Spring naar bijdragen

16-12-2010


PROUD2BME

Aanbevolen berichten

quote:


Originally posted by:
jane4

Slokje ik zou maar wel ff terugkijken


alleen zo kun je beter zorgen dat het niet weer gebeurt.


Wat gebeurde er en hoe komt het dat je bij drank kon komen?


En misschien heb je dan weer vertrouwen voor vandaag.



Ja moet het misschien wel doen ja Jane maar ben nu te moe en te naar van binnen voel me echt ziek.

Wat kan ik doen tegen die kater?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 230
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zooo ben ik weer!
Balen Slokje,vandaag veel heeeel veel water drinken!
Verder niet bij de pakken neer gaan zitten he,
schiet je niks mee op en aan zelfmedelijden heb je ook niks!

Niet gaan hangen en ziek zijn,hop aan de gang!
Dan ben je er eerde vanaf!

Was er een reden waarom je bent gaan drinken?
Misschien als je die trek krijgt op ADB komen of msn?

Kop op,vandaag weer nieuwe kansen he!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
yajala

Zooo ben ik weer!


Balen Slokje,vandaag veel heeeel veel water drinken!


Verder niet bij de pakken neer gaan zitten he,


schiet je niks mee op en aan zelfmedelijden heb je ook niks!




Niet gaan hangen en ziek zijn,hop aan de gang!


Dan ben je er eerde vanaf!




Was er een reden waarom je bent gaan drinken?


Misschien als je die trek krijgt op ADB komen of msn?




Kop op,vandaag weer nieuwe kansen he!



Wat ik ben op msn en zit al hier

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slokje,
Door het drinken verlies je veel vocht en daarmee verlies je zout, mineralen, vitaminen, suiker en andere belangrijke stoffen. Deze moeten dus weer aangevuld worden. Sportdrankjes, fruit, chocolade vult dat weer aan. Alleen water is niet voldoende. De rest van de dag gewoon normaal eten.


Jezelf straffen is behalve zinloos veel te negatief. Gebruik deze dag (en volgende dagen) door juist goed voor jezelf te zorgen. Dan voel je je al snel prettiger en is de hang naar alcohol waarschijnlijk ook minder.

Succes en maak er wat van :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slokje,

Slecht als in 'slecht mens' of 'slechte gezondheid'. Beide? Geen sinaasappels eten, beter banaan en appel. Kopjes thee met suiker en als je hebt wat chocolade. In de loop van de dag ga je je echt wel beter voelen. Misschien wat verse groentesoep maken? Doe iig iets voor jezelf, iets positiefs. Hoeven geen hoogstaande dingen te zijn. Een warme douche, iets tegen de hoofdpijn innemen. Bezig gaan met herstel.

Negatieve gedachten uitbannen door er iets positiefs tegenover te zetten. Alleen vandaag bekijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Saar,

De meeste vormen van dans zijn belastend voor gewrichten. Springen en draaien doe ik al niet. M'n lijf zegt "auw" en "kappen nou" maar als ik daar aan toegeef dan word ik juist zo stijf als een plank. Ben van de week ook weer op het strand gaan lopen en dat deed me goed. Wel onwijs koud! Moet de boel nu juist warm houden. Heb nog geen plannen voor vandaag. Ja, even wat boodschappen halen. Misschien de slaapkamer maar eens ontstoffen. Geen zware dingen tillen, gewoon bewegen.
Als ik op mn laptop zit te rammelen sta ik ook regelmatig even op om te strekken. Strekken kan altijd en overal :) Is lekker om te doen.

't schijnt door de overgang te komen en die gaat ook weer voorbij. Oh boy, het verval is nu echt een (zichtbaar) feit. Grrrrrrr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen lieve Kanjers:heart:

Ya, hier ook weer hoor. Kost het je nu veel moeite of gaat het je gemakkelijk af? Heb jij nu ook zo'n rare ijzersmaak in je mond? Maar goed van je meis dat je het qonsequent blijft slikken.

Slokje ja wat moet ik er van zeggen meid. Er is een draadje waar je je verhaal nu goed kwijt zou kunnen. De neg. ervaringen van het drinken. Ik zal het eens naar boven halen voor je. Ik weet niet of je er al wat geschreven hebt maar het zou goed zijn als je daar nu wat zou schrijven, voloral hoe je je nu voelt.
Ik zal het voor je naar boven halen.

Ikzelf heb gisteren tot laat gewerkt en gazegd dat, als ze me niet echt nodig hebben ze me maar wat later moeten halen. dus heb wat uitgeslapen. Voel me toppie.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moby :D; strekken dan maar hè?
Heb ook last van de kou maar denk toch dat het goed is om te blijven lopen, het houdt me in beweging (letterlijk en figuurlijk) al is het op de straat haha.

Jee Von, ik hoop echt dat ik in het nieuwe jaar ook weer energie genoeg krijg om t huis eens aan te pakken.....:$ nu lukt t me niet en het wordt een steeds grotere zooi, bah, eigenlijk niks voor mij.
Als ik een spv-er had zou ik denk nik een waslijst aan activiteiten op krijgen :wacko:

Bol terug uit de nachtdienst? Gauw slapen of?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...