Teveel Geplaatst 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst 19 december 2010 Woman,Een sprookjesprins komt uit een sprookje en wij leven niet in een sprookje.Hang je er niet helemaal aan op, je zal best gelijk hebben, maar bouw wat reserves in.Raar berichtje misschien, maar goed bedoeld.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst 19 december 2010 Oké Har. Ik zal ff met boven praten en vragen of ze het een beetje rustiger willen laten sneeuwen, want dat jij er morgen nog doorheen moet. Zullen ze vast en zeker gaan doen hoor.Sinds ik niet meer drink, hebben ze daar boven best wel wat respect voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst 19 december 2010 Mooi Bolletje, bedankt.En niet alleen "daarboven" hebben ze respect voor je.Harry:heart: (eigenlijk maar durf niet) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst 19 december 2010 Ik ga Boer zoekt vrouw kijken.Da's pas leuk.Toedels:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst 19 december 2010 Zo lekker opgefrist heerlijk.ga zolekker bankhangen mijn benen zijn ontdooit en voel me goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst 19 december 2010 Veel plezier Witte,Wil het eigenlijk niet vragen maar wat is daar leuk aan??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst 19 december 2010 Har. ik durruf wel hoor. :sun:Sowhat wij kunnen dan ook alleen maar fijne mensen helpen hoor. Bij niet fijne mensen lukt dat gewoon niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst 19 december 2010 I know i knowIs altijd in het begin he, die onzekerheden. Mijn ervaring leert dat dat overgaat als ik hem wat langer ken. Ben al blij dat ik eens mn grens aangegeven heb zonder een dramascéne te maken. Dat is een grote stap voor mij. En wel zo relaxed quote: Originally posted by: TeveelWoman, Een sprookjesprins komt uit een sprookje en wij leven niet in een sprookje. Hang je er niet helemaal aan op, je zal best gelijk hebben, maar bouw wat reserves in. Raar berichtje misschien, maar goed bedoeld. Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst 19 december 2010 quote: Originally posted by: jopietweede keer brrr jane, maar wel herkenbaar vast verwerken maar dan wel dubbel bah keertje hier het circuit op samen harry? gewoon wedstrijdje? lekker aansnijden van de bochten enzo? ja jopie, jij stakkies met je bus op het circuit.... dat wordt lachen. Ik kom kijken hoor! Teveel volgens mij heb jij een supersnelle bak die kan je lekker laten gaan op Zandvoort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst 19 december 2010 quote: Originally posted by: bolletjeOké Har. Ik zal ff met boven praten en vragen of ze het een beetje rustiger willen laten sneeuwen, want dat jij er morgen nog doorheen moet. Zullen ze vast en zeker gaan doen hoor. Sinds ik niet meer drink, hebben ze daar boven best wel wat respect voor mij. Bol doe het ook voor will. Die heeft ook zo'n baan waarbij dit weer bepaald geen lolletje is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst 19 december 2010 quote: Originally posted by: jopiemijne wel...on nee, dat kwam omdat ik gevallen was... onthouden dus, jij! nee, serieus, leuk. Nog meer belangstellenden? Middagje racen op zandvoort circuit? Ik kom wel kijken... racen zit er niet in vrees ik tenzij ze auto's hebben met handbediening. (in de VS hebben ze dat trouwens wel). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst 19 december 2010 t was Rapi, harryzelfde icoontjet zijn twinsissies nl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst 19 december 2010 quote: Originally posted by: Martens quote: Originally posted by: bolletjeBol doe het ook voor will. Die heeft ook zo'n baan waarbij dit weer bepaald geen lolletje is. Ja maar dan moet ik toch Vlaams spreken? Daarboven verstaan ze die stomme hollanders niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst 19 december 2010 Oei, je hebt gelijk Jane,Was ook een stomme vraag, geef nu eenmaal niet om TV en zeker niet om boeren die een vrouw zoeken.Als je dat op de normale manier niet lukt... triestig, maar moet heel Nederland dat weten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst 19 december 2010 Mensen tot morgen weer. Slaap lekker allemaal:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst 19 december 2010 Truste Bolletje,Ik maak het ook niet laat, morgen om half vijf begint de nieuwe dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst 19 december 2010 Zo lekker warm gegeten en favorieten programma gekeken. Opeens zit ik met het gedichtje die ik gemaakt heb voor mijn moeder haar uitvaart in mijn handen. Raar want keek er niet meer naar om toen ik het heel bibberend had voorgelezen. De domina vond het erg mooi maar mij zo nerveus. Zekers want je moeder wegbrengen doe je toch maar een keer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst 19 december 2010 Sowhat, keep on smiling.Gaat goed, gaat lukken.Slaap lekker, doe je energie op voor weer een mooie dag, welterusten.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst 19 december 2010 Slaap lekker Harry xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst 19 december 2010 wie doet er morgen met mij mee?heb net mijn hart uit mijn lijf gekotst inclusief medicatie!zoek een maatje,hellup!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst 19 december 2010 Welterusten allemaal,Lekker slapen,Morgen een nieuwe dag, begin van een nieuwe week maar de doodstrijd van 2010.Als het een goed jaar was laten we het dan niet in die laatste dagen verpesten.Als het het niet heeft gebracht wat we hoopten hebben we nog een paar dagen om bij te sturen.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst 19 december 2010 Harry dit was een van de slechtste jaren uit mijn leven en dat kunnen de laatste drie weken niet meer goed maken. Ik heb mijn hoop gevestigd op 2011. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst 19 december 2010 shit sailor, dat is me wat. Ik doe morgen met je mee. Ik wil je maatje wel zijn. Probeer te gaan slapen, morgen is er weer een nieuwe dag. Heb je al je medicatie uitgespuugd? Dan kun moet je ze opnieuw innemen lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst 19 december 2010 hee martens die deal staat! morgen kurkdroog! met zijn beiden!kan helaas niet om extra pijnstillers vragen,verblijf in eoa instelling,nou ja eigen schuld dikke bult zullen we maar zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst 19 december 2010 ah verdorie, dat is ***** Probeer toch maar ff een beetje te slapen, dat helpt het beste. Kun je niet vertellen dat je gekotst hebt? Misschien ben ik naïef maar dan kun misschien om iets extra's vragen. Wat is een eoa instelling? Of is dat een domme vraag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden