Spring naar bijdragen

Zondag 19 december

will

Aanbevolen berichten

Sjonge Will wat moet dat koud geweest zijn maar eng ook lijkt me. Nu vind ik alle bootjes eng want word al zeeziek als ik ze zie.

Blondie weer een dag dichter bij je kids :)

Ja Martens herken het probleem want kan ook niet met mijn stoepferrari weg. Is ook te gevaarlijk want je ziet geen stoepranden meer.

Tip van de dag: Eet geen beschuit boven je toetsenbord hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 160
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Martens, het is ook ZONDAG. Geniet maar ff van een daggie rust. Het komt goed, echt waar.
Sneu voor doggie maar ook die komt wel weer aan z'n trekken.

Goh joh, ligt er bij jullie zoveel sneeuw. Hier echt nix. Nou ja, wat eerder gevallen is en dat is echt weinig. Wel alles wit enzo maar niet de hoeveelheden waar jullie over spreken.

Haha Igor, K&B als sneeuwpoppiesB)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk Igor aan die tip heb ik wat. Hahaha zie het al voor me dat de mensen hier in het durrup zien dat ik een vlag uitlaat.

Bolleke Banjo is geen poolhond hoor maar een heel klein hondje die uit Spanje komt.

Ja Sailor van mij mag het ook warm water regenen maar andere mensen vinden het juist weer wel leuk dus die gun ik de pret ook wel weer.

Heb problemen met mijn pb-box. Ligt het aan mijn pc of hebben jullie dat ook?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is dit toch leuk zo'n forum. Al die mensen, en sommigen heb ik dan ontmoet, ook zo leuk. En dan lees ik al die flauwekulwetenwaardigheedjes van deze ochtend en krijg ik een warm gevoel van binnen.
Jane met haar B&B en een matje van sneeuw, Martens in z'n stoere wheelie in de sneeuw, Drup met haar stoepferrari, K&B als sneeuwpoppies, Tatum, een beetje sjaggie maar dat gaat vast vandaag wel weer goed komen, Bol met haar toet voor de ledlamp en zo enzo en zo. Sa gezellig
:heart::musicnote::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn Bol, Yihaaaaa.

SW; mijn hond heeft dat ook, komt soms ook van het zout wat gestrooid is. Mijn ouwe hond kreeg altijd van die kluiten aan haar poten. En dat moest ze er dan halverwege ff afbijten, het schatje.

Ik ga kuisen, tenminste; dat zegt iemand hier.....Hum.

Oke dan, stofzuipen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, ook midden uit wit wonderland. :)

Gaaaaaap..... Was vanmorgen half 6 voor ik ging slapen. Party van L. is zeer geslaagd geweest. Alleen de rotzooi achteraf vooral met die sneeuw wat binnengedragen werd door ong 25 personen was ook enorm. we konden het niet laten om voor het slapen de grootte bende nog op te ruimen. Vandar zo laat. L. had zich heel mooi aan de tijd gehouden en om ong. 01.00 uur gingen de laatste de deur uit.
Alleen een domper want om half 5 kwam dochter spierwit naar beneden , doodziek en ze viel flauw. Ze was moeilijk bij haar positieven te krijgen. HAP gebeld en haar weer op de been gekregen samen met een arts. (telefonisch). Dit gebeurd de laatste tijd wel vaker en moeten we mee verder gaan is ons geadviseerd. Momenteel is ze weer boven Jan.
Kort nachtje maar al met al was de avond heel geslaagd. (en ADB natuurlijk!!!).

Zo nu ff wakker worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Desi, dat is schrikken meis, na het weekend toch
maar eens een hele check-up? Ze kan wel een heel laag HB of bloeddruk
hebben. Of misschien komt de spanning er bij haar zo uit, maar het is fijn
als je weet wat er nu precies aan de hand is. En heerlijk dat het feest een succes was,
hebbenm jullie echt verdiend met zijn drietjes.

Hier hoef ik niet meer naar de sportschool (die is trouwens per 1 jan zomaar
in andere handen en wat je niet verwacht ipv 40 per maand ga ik naar 11 euri!!!)
Ik heb net zeker 30 m. sneeuw geschept, das een leuk nadeeltje van zo'n groot hoekpand en
B&b gasten met kinderwagen. Nou ja, weer een goeie beurt gemaakt:D en ik mocht een heuse
brede sneeuwschep lenen van de buurman en gratis krachttrainiung, wat wil een mens nog meer he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voel me weer heel onrustig vandaag. Ongezellige kriebels in de borst, begin er serieus genoeg van te krijgen eigenlijk.
Hier enkele foto's van de haven in de sneeuw. Was vanmorgen vroeg al.
Jane, heb nog steeds geen salie gevonden, maar ik blijf er op letten. Misschien eens het kruidvat induikelen deze week. Kalmeert dat mij ook ?? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neen sowhat, gelukkig genoeg niet. Door de omstandigheden van de laatste maanden. Het alleen vallen en zo. Ik weet niet of je op de hoogte bent, maar ben na 15j plots vrijgezel geworden, and i don't like it :(
Het gevoel zal wel verzwakken hoop ik in het kort, want het hangt me de keel uit om me slecht te voelen. Zo ben ik helemaal niet, normaal gezien.
Jij hebt ook een moeilijke periode achter de rug heb ik gelezen ? Hoop dat het beter met je gaat en je rustig kan ontgiften. Je lichaam heeft deze break nodig, kan er van meespreken ;)

Zo moeten schip weer gaan vastmaken, ik lees jullie later verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...