Spring naar bijdragen

Maandag 20 december


Yvonne

Aanbevolen berichten

Zo nog ff een paar uurtjes geslapen. L. heeft vakantie nu dus hoef ik niet s'morgens op te blijven om haar naar school helpen. Ze slaapt nu nog.Lekker laten liggen denk ik dan. Zo was ik vroeger ook.

Sowht weer een beetje boven water?

Ik heb er ook een voor nemen bij. Volgend jaar ga ik ook wat kilootjes elimineren. Wil weer een beetje strak in mijn vel komen voor de zomer. Raar dat ik nu het gevoel heb dat het me dit komend jaar wel zal lukken. Komt misschien omdat t ADB zijn me nu ook lukt. Heb al wat zelfvertrouwen opgebouwd.
B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 126
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mogge allemaal,

Huh? Ziet er een hier morgen onze Sara of de beruchte Sarah hahaha.

Blondie weer een dagje dichterbij.

Igor hoe flikt je dat met K&B? Banjo is een ijsklomp na uitlaten en als ik haar in een badlaken wikkel ben ik bang dat ze breekt. Nu vind ze het ook niet meer leuk want kost haar vreselijk veel inspanning om vooruit te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Hannah1

Beetje wrang om DT te feliciteren.


Markant persoon die ik niet gauw zal vergeten.


Mocht je meelezen dan hoop ik dat alles goed met je gaat en met je


gezin.




Weet dat je niet kan reageren.




En tevens is dit zo dubbel.


Mensen met een eeuwige ban mag je niet noemen omdat ze geen respons kunnen geven.


Doe het lekker toch.


Had tactive dit ook maar moeten verwijderen!



Vind het altijd zo jammer dat mensen geband worden.

Maarja..

Vind dat je ebst de Felicitaties magdoen wat maakt het uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie middag Toine, Hannah, Slokje en Druppie.

Drup kun je geen jasje maken voor Banjo? Je kunt ze ook kopen maar maken is veel leuker. Voorbeelden staan op internet. Help je wel als je ze niet kan vinden.
Zo'n jasje beschermd tegen de kou maar ook tegen aanplakkend sneeuw. En het staat nog eens heel eigenwijs.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eehhhh, Jane...
Heb hier ook al mn smoezen er al doorheen gejaagd...
Moet toch eten, nog even bellen met die en die, nog even douchen want ja zweten op het werk... etc, etc, etc...
Moet er nu toch ook echt aan gaan geloven...
Eerst alle schuldeisers maar even bellen dat ik niet aan de betalingsverplichtingen kan voldoen en dat ze zullen moeten wachten op hun geld tot ik bij de schuldhulpverlening ben geweest...:huh:
Fijne telefoontjes... :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemiddag allemaal,het zout is hier blijkbaar nu al op,de fietspaden zijn een grote hobbel is bijna niet te doen met de scootmobiel,de vullingen rammelen uit je kiezen!
heb net de smerigste hamburger aller tijden naar binnen gewurgd,wat zal ik blij zijn als ik straks weer lekker zelf kan koken!
de verhuisdozen staan alweer klaar,maar moet nog beginnen met inpakken,heb een schop nodig,ben ik bang.

bolletje en slokje,bedankt voor het aanbod,maar heb gelukkig al een maatje,en eigenlijk moet ik het gewoon weer zelf doen,ga alleen zo vaak weer in de fout,vind sommige dingen nl heel erg lekker,kan het alleen niet bij eentje houden helaas.

jemig zag net dat we regen gaan krijgen woensdag?! dat wordt feest! gelukkig heb ik een 4wd scootmobiel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjemig dat was een lange zit bij de tandarts maar wel weer minder erg dan mijn halve
slapeloze nacht en mijn angst. Ik vraag me af wanneer ik eens van mijn van-te-voren-angstjes
afstap en iets gewoon doe en dan wel kijk of het eng is ofzo :huh:

nou ja stap-voor-stap maar, die angstjes weg. Bij de tandarts nu 3 keer geweest,
mag waarschijnlijk nog 3 keer terug en dan zouden alle problemen over moeten zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Duim, duim, duimerdeduim:D Zal mijn best doen!

Net gereserveerd voor 2de kerstdag. Ga lekker met familie een strandwandeling maken en daarna lunchen in een strandpavilioen. Gewoon lekker relaxed!
Eerste kerstdag thuis. Maakt de kerst alweer beter te behappen voor me:) Niks geen toeters en bellen dit jaar: heerlijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben nu niet meer blij hoor Ekstertje
Het zullen de dagen voor kerst wel zijn.
Of mn temperamentje
Ik hou mn hart vast of hij komt met kerst, hij is zeer gevoelig.
En ik zeg toch wel wat op mn hart ligt.
Ik vind het niet tof dat hij onrust zaait en zich nu stil houdt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Bolleke ik had zo'n jasje maar ze bleert moord in brand als ik haar dat aan deed. Ligt nu bij de kringloop hahaha. Ze blijft maar bang van handen en sleutels. Weet niet wat er in het verleden is gebeurd maar heb geen fantasie nodig want weet wel dat ze uit een Spaanse dodencel is gered.

Nou Blondie dat zou fijn voor haar zijn dus morgen weer een kaarsje in de fik.
Phoe ze proberen zelfs een kale kip hier nog te plukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jawel hoor Jopie, voor vandaag zit het er op.

Alles prima, minder tot weing en meestal zelfs niets.
Maar de vrijheid die ik heb, door jou advies, weg met dat krampachtige...

Moet wel mijn beeld hier een beetje bijstellen, geen racer, gewoon een oude man in een oude auto.

Nu eerst mijn kleindochtertje thuis brengen, heeeeeel voorzichtig.

Tot straks,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...