Spring naar bijdragen

woensdag 22-12-2010

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 158
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ook goeiemorgen Bol en Elvira.
Elvira, wat heerlijk voor je dat het al zo'n poos lekker gaat, volhouden hoor.

Bol, wat een verschrikkelijk verwarrende gevoelens moeten er in je rondgaan nu.
Wat moet je nu nog geloven, en wat ellendig dat Jos je nu niet wil zien.
Inderdaad maar gaan werken lijkt me, mobieltje mee, er nu even gaan zal je hopelijk wat afleiding geven, even je gedachten op heel wat anders richten, sterkte hoor.

Las ook nog over Woman, ook jij waarschijnlijk vol met verwarrende gevoelens, knap dat je de knoop kunt doorhakken. En ook sterkte.

Saar op dit moment even weer een verwarmd huis, hoop dat dat zo blijft... en dan de allerlaatste dagen werken straks he?
Wat zul je opgelucht zijn als je het achter je kunt laten.

Igor, petje af... gaat goed dus. Ennu geef die twee sneeuwballen van je maar een dikke knuffel van me hoor.

Toine gaat ook goed, je klinkt een stuk minder down dan een poosje geleden, gaat goed....

Eks.... wil je ff stoppen met de beschrijving van bloemetjes en t-shirtjes en zo.....
ik wil ook lente , NU ;)

Poepoe, ben natuurlijk weer een hoop mensen vergeten.... heb gisteren ook niet bijgelezen.
Maar voor iedereen die zich niet lekker in zun vel voelt steken, en ook voor iedereen die dat nou net weer wel doet:

:present::present::present::present::present::present::present::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat lief Yvon, thanxxx.

Elvira; hardstikke goed en fijn!

Bol; snap dat je zo weg bent maar wil toch ook nog ff reageren op wat je gisteren te verstouwen hebt gekregen, niet niks.........Maar weet je, ik snap nog steeds niet zo goed waarom je mannetje palliatieve zorg wil? Wil hij zo graag sterven dan? Het denken hierover roept bij mij heel erg veel emoties op, wat moet dat met jou dan wel doen, denk aan je lieverd :heart:

Vorig jaar begin december ging het verpleeghuis met mijn moeder over op palliatieve zorg, dus niks geen medicijnen meer, geen behandeling als ze wat dan ook zou krijgen en vooral: geen kunstmatige voeding of vocht-toediening. Ze is dus vanaf die tijd langzaam gaan versterven. Maar ja, ze was ook bijna 90 en bij haar was het eigenlijk een heel natuurlijk proces waarbij ik er volledig achter kon staan dat er niet meer ingegrepen werd.
Toch mis ik haar, zeker in deze periode, heel erg.

Voel me heel erg somber en vecht weer tegen depressieve gedachten/gevoelens.
Mag ik in winterslaap? Please?
En wakker worden wanneer er geen narigheden meer zijn?
Niet dus, nooit dus. Ben moe, zo moe. Zou me wel op willen laten nemen tot na de feestdagen..... maar wil mn hondjes niet in de steek laten. trouwens kan opvang van herder niet eens betalen.
Herder is mn kameraad maar ook mijn sociale barrière; door hem krijg ik bijna nooit bezoek. Hij moet altijd weggestopt worden want is niet fijn tegen bezoek. Mensen zijn ook bang van hem. De enige die wel kwam is mijn beste vriendin maar die woont nu te ver weg en komt ook bijna nooit meer, heb al in geen tijden bezoek gehad. Kan het me niet eens meer herinneren. Ja, reparateurs enzo, en dan stop ik hem in de auto. De kennel is niet overdekt dus daar kan hij nu niet in. Hij geeft me dus gezelschap maar onthoudt mij van menselijk gezelschap. Niet goed, zowel voor mij als voor hem niet.
Maar nu ophouden met dit gezeur.
Hup aankleden en eruit.
Moest ff klagen, sorry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goodmorning Vlaanderen!
Just gulle zit hier ni :huh:

Wel blij dat ik nog eens op bezoek kan komen hier. Net een weekje met dochter doorgebracht in het ziekenhuis. Acute appendicitis...juppiieee!! Niet dus..
Slapen op zo'n ziekenhuisbedje is toch weer niet alles.
En wat voor modellen je tegenkomt in zo een ziekenhuis. Anderzijds besef je dat je er nog goed voorstaat.
Dochter doet het goed nu..dadelijk eens bellen.
Alles bonne dus :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heee gekke kippebil (( :heart: ))
Had je alweer gemist, maar begrijp het nu.
Blij dat het weer goed met dochter gaat hoor.
Toch wel weer thuis met de kerst?

Saar, wat een nare situatie.
Herder is jouw beste vriend, maar belet jou dus om contacten met anderen te hebben thuis, wat jammer.
Betekent dus dat je voor contacten de deur uit moet, bij mensen op bezoek gaan.
Probeer dat wel te doen hoor meis, tis niet goed om altijd alleen te zijn.
En als je werkt hebt je nog afleiding en contacten met anderen op je werk, maar straks valt dat weg (gelukkkig dus), maar zoek dan toch afleiding en contacten hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ai Fleur, dat was wel schrikken dan zeg! Maar ik neem aan dat ze gauw naar huis mag nu?
Of laten ze bij jullie mensen langer in het ziekenhuis dan hier na een blindedarm-operatie?
Hier schoppen ze je zo gauw mogelijk weer naar huis ;)
Sterkte gewenst, maar jullie gaan nu de goeie kant op :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet effe teruglezen want heb een deel gemist denk ik.
Altijd alleen zijn is serieus echt niet goed..

Ah ze is al thuis hoor Sara. Gisteren ontslagen uit het ziekenhuis. Ze is vorige week woensdag binnengegaan. Ik maar denken dat ze wat buikgriep had of voor de eerste keer ongesteld moest worden. Stuur ik haar nog twee dagen naar school op de pijnstillers :o
Tjeee
Best wel geschrokken want je kan je niet voorbereiden op de operatie. Binnen en dezelfde dag nog onder het mes. Nu ja ze kan er nooit nog iets aan hebben dat is ook weer goed.
Stuurde me net een bericht met de vraag of ze nu eindelijk choco op haar boterham mocht :D
Dat mocht ze heel die tijd niet eten.

Von :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sara,
Ik heb geen herder om bang voor te zijn,
maar ook hier komt weinig bezoek....
mij helpt het om het leven en mijzelf
te omarmen zoals het NU is,
dat geeft me vrede.

Klinkt misschien gemakkelijk
en dat is het ook.
Ik zou jou die vrede ook gunnen
:heart:

Hoi Fleur,
fijn je weer te zien!!
en hoi andere bekenden....
Sorry dat ik weinig hier ben,
heb een soort van forumangst
na al het "gedoe" van een tijd geleden gekregen.
Ik lees wel geregeld mee.
En ik doe ook mee met het feestdagenpact!

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal:D

Vandaag gelukkig een vrije dag.
En dan toch om een uur of 7 klaar wakker liggen in mn bedje...en niet meer in kunnen slapen...
Daar ging het voornemen om uit te slapen:huh:

Dan maar druk in de weer.
Bergen werk te verzetten,brieven naar schuldeisers, administratie regelen, kinderkamers uitmesten...
Ik kom mijn dag wel door...

Gisteren ook mijn kids aan de telefoon gehad.
Klonken beide erg enthousiast, maar vooral bij mij dochter het gevoel dat het meer gespeeld enthousiasme was, wat bevestigd werd door mijn ex die zei dat mijn dochter erg veel heimwee had naar huis...
Pfff...
Moeilijk om te horen zo op een afstand, zal blij zijn als ze volgende week donderdag weer thuis zijn.

Zo, en nu aan de slag hier... Zit al weer een tijd mn kostbare tijd te verdoen...
Actie, effe de zinnen verzetten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie :heart: en :present:toch ook voor je jarige zoon.
Wat zal dat moeilijk zijn, meis...... Maar ik bewonder je!!!
Volgende week donderdag weer thuis? Kom op, gaat snel, we helpen je er wel doorheen, doorbijtertje!

Jane en Kore; thanxxxx :sun:

Fijn je weer eens te lezen Kore.
Ja die %^&$#*& eenzaamheid, hè.......
Ik ben van nature juist een heel sociaal diertje, graag in gezelschap maar niet teveel mensen tegelijk.
Was enig kind en heb dat nooit leuk gevonden maar zo wel geleerd alleen te zijn.
Gaat het lichamelijk nu goed met je?
Als je het frum te eng vindt stuur je me maar een pb! :present:

Pffff wat n dag. Hier ook financiële en administratieve zooi afhandelen. Niet echt leuk werk :angry:

Ga zo eerst boodschappen doen en even bij dochter langs, gaat daar helemaal niet goed.
Dagdag tot later maar weer!
Good goan :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Kore, toch goed dat je de forumsprong in het diepe waagt ;)

Ik heb er na het "gedoe" iets van 4 maanden over gedaan, die forumangst, pfff.
Nu is het over gelukkig. Wat wel interessant is, vond ik, is om bij jezelf te onderzoeken
wat die angst is, de angst zat nl in mijzelf en ging wel diep, het was een ingewikkelde
maar als je uit die knoop komt dan ben je weer een stuk verder.

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...