Spring naar bijdragen

donderdag 23-12-2010

PROUD2BME

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 177
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dank voor jullie vertrouwen in mij Yvonne en Jane

En toine ik heb ook mijn verplichtingen hoor, das heel normaal toch met de feestdagen
maar tussendoor ben ik hier wel te vinden hoor..

Tina ik wens je heel veel sterkte
en ik lees je berichtje zo dat het
voor dit moment beter is dat je dat gaat doen
Ik hoop dat ik het zo goed gelezen heb.
Sterkte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank weer voor jullie berichtjes en ik ga zeker wat meer schrijven. Mocht iemand het moeilijk er mee krijgen, dan maar doorscrollen.
Realiseerde me net dat, als ik huil, ik dat doe omdat IK hem dadelijk ga missen niet voor hem zelf. Hij krijgt dadleijk rust.
Net ook ff opgesomd wat ik dadelijk krijg.
meer vrijheid, minder zorgen, minder neg. gevoelens omdat ik hem niet meer zie, een rijker leven, en dan heb ik het niet over geld maar over positieve gevoelens.
Wat daar t.o. sta is het gemis, het niet meer kunnen zorgen voor hem, nou deed ik dat de laatste tijd niet zo veel meer, maar het zal al met al veel minder rot zijn. Ik moet hier gewoon weer doorheen. Voordeel ik heb dit al vaker mee gemaakt, verdriet, rouwprces beginnen enz. en dan krabbelde hij toch weer uit die neg. spiraal. Nu denk ik dat hij daar niet meer de kracht voor heeft.
Nou lieve mensen ik ga m'n boodschappen uit pakken.
Trakteer mezelf op biefstuk voor de kerst, en omdat ik dan een jaar droog ben.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoo dit klinkt beter bolletje
Hoe naar de situatie ook is, jij mag er zijn hoor.
En nu al uitkijken naar je jaar droog zijn is ook genieten he..
Mooi dat je jezelf trakteert met biefstuk das beter dan met iets alcoholachtigs.

Ik ga er ook van tussen
Laterzzzzzzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet dat ik het er te moeilijk mee heb..moeilijk wel maar niet té :D

Ik wist niet dat het al zo ver stond bolletje. Moet moeilijk voor je zijn en anderzijds lijkt je ergens ook te berusten. Niets is eindig..
Sommigen gaan veel te vroeg, anderen soms wel te laat (just kidding ;-)). Spijtig genoeg vergeten we het meestal te snel. We vergeten te snel dat het plots kan stoppen. Het leven...
Mijn broer is vorig jaar plots gestorven maar dood is ie niet. Het is niet omdat je iets niet ziet dat het er niet is toch? En het is toch niet omdat ie niet antwoord dat hij het niet hoort?
Hey en ik geloof zelfs niet in geesten, toch niet in het enge soort ;)

Ik wil eigenlijk niets zeggen..of toch..
IK HAAT WERKEN

En ik vier kerst niet. Ik ga mokken in de zetel. De dochter gaat naar vrienden en ik doe net afsof het niet bestaat. De volgende dag is het immers weer voorbij :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albertina:
Sterkte!:present: Hopelijk knap je snel weer op en kun je weer naar huis...

Bolletje:
Ook voor jou een :heart: onder de riem. Je bent een bikkel!

Woman:
Voor jou in ieder geval geen eenzame Kerst:P Fijn meis!

Een plotselinge dood van een dierbare of afscheid kunnen nemen. Het is maar goed dat we niet kunnen en hoeven te kiezen, het is beide niks...Heb anderhalf jaar de tijd gehad om afscheid van mijn moeder te nemen en haar ondertussen zien aftakelen en pijn zien lijden....Wordt alweer boos en verdrietig als ik eraan denk. Dit wordt nu mijn 5de Kerst zonder haar en mijn 2de zonder ouders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En zelf heb ik 8 jaar geleden een poging tot doodslag overleeft. Geheel los van de moord op mn vader.....Minder dan 5% om te overleven.
Dit komt altijd weer terug rond kerstdagen enzo
Maar ja, zoals drupje zegt, ik dronk niet omdat mn kleine teen gekneust was ey

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja die gevoelens komen terug deze dagen.
Heb mijn moeder van 68 zien aftakelen en dat was vreselijk. Binnen een jaar vond ik mijn man van 52 plotseling dood. Zal nooit weten wat het veschil is als wel de pijn van nooit meer.
Net boodschappen gedaan alsof iedereen nog zou komen en dat is stom want ze komen niet meer.
Tassen in de keuken maar nog niet uitgepakt want eerst de stoelen verschuiven waar niemand in mag zitten omdat het een speciaal plekje is.
Zo hebben we allemaal onze pijn en verdriet maar hoop dat er ergens toch een lichtje voor ons brand en anders doen we het voor elkaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daarom gun ik jou Woman zo'n fijne kerel toe. Een die er helemaal voor je is, en dat die jou het gevoel geeft dat er maar een persoon op de wereld bestaat. Jij. Waar jij je geborgen voelt en waar jij alle liefde van krijgt die er nodig is om gelukkig te zijn. En die mannen zijn er ook hoor.;)

Druppie voor jou zou mijn grootste wens zijn, een man die sterk genoeg is om jou op te vangen als je gevallen bent, die de hond lekker uit kan laten als jij je niet zo goed voelt. Iemand waar jij ze zeker bij voelt, die boodschappen doet voor je maar vooral ook iemand die jou een hele hoop knuffels geeft en waarvoor er maar een speciaal plekje is in jou huis.:heart:

Voor mijzelf wens ik nooit geen man meer over de vloer, niemand die mij knuffels geeft, niemand die boodschappen doet, de tuin in orde maakt enz. DAT KAN IK ALLEMAAL ZELF HOOR:angry:Dus hoeft er hier dadelijk niemand met rotsmoesjes aan de deur te komen.:)
Heb vanochtend Jos zijn dochter aan de tel gehad. Er is een hoop geld weg en we verdenken toch allemaal de werkster. Die had ook het pinpasnr. van Jos. Iets wat hij normaal nooit zou doen. Ik had hem daar al voor gewaarschuwd vanwege de verhalen die ze verteld heeft, maar toen hij mij geloofde was het al te laat. Nu ligt het pasje bij mij, en de flatsleutel ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je lieve Bolleke. Zelfs nu denk je aan andere mensen. Een man die jouw hart krijgt is een gezegend mens....
Het zou bij mij wel iets uitmaken als hij wat dichterbij zou wonen.....
Nou ja eerst maar eens genieten dan. Hij is ook al jaren eenzaam met de kerst.
2e kerstdag geboekt in een restaurant, zo'n 5 gangen diner. Wel zin in. Deed dat nooit want voor het hoofdgerecht at ik al niets meer omdat ik dan 2 glazen wijn achter mn kiezen had en het hele diner me eigenlijk verder gestolen kon worden. de rest van het diner bestond dan uit uitrekenen hoeveel er nog in mn glas zat, hoeveel er nog in de fles zat, wanneer ik weer een nieuwe fles kon bestellen en hoe lang het nog zou duren voor ik thuis of in de kroeg behoorlijk door kon tanken :s
Gezellig heur
Vanmiddag geslapen, misschien straks nog maar even kijken voor een jurkje ? leuk toch :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben terug van stage afspraak. was heel relaxt. 6 januari beginnen en uren opbouwen. Was alleen bijna niet te rijden. 50 km op de snelweg. In de stad zelf baggeren en glijden. Was gelukkig wel op tijd.Ez zou nog mee vallen vannacht. Ik hou mijn hart vast.
Iedereen die nog op weg moet....voorzichtig he!

Wijffie: die rode dubbelfris is een leuk idee. Waar was die aanbieding ook alweer?:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond Sowhat, Spud en Wijfie.

Geweldig fijn te horen dat je ook bij de arreslee komt Wijfie. Hoe meer zielen, hoe meer vreugde zeggen ze wel is maar in dit geval is het waar, want vreugde hebben we allemaal als we droog de kerst en het nieuwe jaar door gekomen zijn.
We gaan er voor hé?:)
Ikzelf heb net ff een flinke huilbui gehad. Realiseerde me weer dat ik dadelijk mijn manneke kwijt ben. Hem nooit meer zien is nog zo onbegrijpelijk en onwerkelijk, ik kan me dat helemaal niet voorstellen.
Voel me nu weer goed, en een ding staat als een paal boven water, ik drink absoluut NIET. Heb vandaag weer nieuwe Refu gehaald en vanochtend weer mijn dosis ingenomen.
Ik wil met een nuchtere kop, het gebeuren wat er boven mijn hoofd hangt, tegemoed gaan zonder te vluchten in de drank.:rose: Ik voel me sterk genoeg mensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja lieve Spud, mijn kabouter is 14 dagen geleden weer verhuisd naar het verpl. tehuis en heeft alle hulp geweigerd.
Hij heeft weer last van een fistel, daar ga je normaalgesproken niet dood aan maar omdat hij al ruim een half jaar niets meer gegeten heeft alleen nutridrink en wijn heeft hij helemaal geen weerstand meer. Ik heb hem zo vaak gezegd eet eens wat maar hij zei dat hij dat niet kon alleen maar lekkere dingen.
Nu heeft hij ondertemp. en te weinig bloeddruk en hij heeft een geelgrijze gelaatskleur. ook schijnt hij een lichaamsgeur te hebben volgens de verpeging die er op duidt dat hij stervende is. Maar we houden nog steeds rek met het theatraal gedrag wat hij heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...