witte Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Heee Ekstertje harde werker, Nou ik mag hopen dat jij vandaag een kadootje voor mij heb ingepakt:DTrouwens het is wel de bedoeling dat mensen zich per dag nu met de kerst even komen melden het op het arresleepact!!Anders weten we niet of het werkt nl...Sowat is dit vandaag voor jou dag 7?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Goeie kerstavond!Ik wil iedereen fijne dagen wensen en sterkte voor wie het nodig heeft.Bol ik begrijp dat J is heengegaan, sterkte meis Ik ben nu 10 maanden van de alcohol af en ik ga echt niet meer terug! Het is zo lekker om helder te zijn en me goed te voelen. Ik wist dat het kon en ondanks de lange aanloop die ik nodig had voel ik me echt bevrijd. Door te drinken ga je je nooit beter voelen! Het is allemaal een illusie. Lieverds het ga jullie goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Mee eens Wittezowel met dat kadootje als de sleeWie gaat straks het startschot lossenjij Eks? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 fijne kerstavond allemaal ben net thuis daar er veel drukte was nog een dagje gewerkt met de nacht erbij man man ben kapot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Hoi Kate!er is nog plek op de slee hoorgezellie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Jeetje slokje das niet niksLekker uitrusten dan met de kerst voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 quote: Originally posted by: witteJeetje slokje das niet niks Lekker uitrusten dan met de kerst voor jou Ja klopt helemaal Witte ben helemaal kapot dag en acht door is niet fijn maar heb geslapen en ben net wakker.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 misschien werk je wel bij zo'n zaakdie 56 uur open was? Dan heb je je rust dubbel en dwars verdiend meis,en zo niet, dan toch:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Schieten? Wie? Ikke? Ben niet zo schieterig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Een vriend van me die ik al meer als 25 jaar ken heeft me die bloemen gestuurd. Doet hij altijd met speciale gelegenheden maar nu waren het er erg veel. Zijn vrouw zal hier niet blij mee zijn maar ze werden hier gebracht dus wat kan ik er aan doen?Nu ff met pootje omhoog want doet er zeerTot laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Kijk bij Thema's:D D'n Eks heeft zojuist de arreslee gelanceerd!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Oké ik ben met een harde klap uit de droge arreslee gedonderd. en ik ben hartstikke boos. op de wereld op mijn ex en op mijn egoïstische zoon. Ik heb mij mijn hele leven, tot nu toe, ingezet voor een betere wereld. Ik beklim desnoods de mount everest om iemand blij te maken en mijn bloedeigen kind kan het niet opbrengen om een paar uurtjes mee te gaan naar zijn oma. Doordat ik een biertje gedronken heb is dat extra zwaar gaan wegen en mijn ex is nu ook boos op me. Vrolijk kerstfeest *** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Waarom ben je uberhaupt bier gaan drinken Martens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Goh Martens waarom nou weer zeg. Ik had zo gehoopt dat je, nu je in je nieuwe huis zit, je zo veel kracht had opgebouwd dat je de drank kon laten staan. Jammer dat dat niet gelukt is.Lieve mensen ik ga afsluiten. Misschien slaap ik morgen wel een gat in de dag.In ieder geval zien jullie mij morgen weer. Trusten allemaal:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Witte, fijn om je weer eens te zien. Tja, het ging gewoon zoals het gaat, bij het boodschappen doen ook een sixpack in m'n kar gegooid. Ik heb gewoon een bloedhekel aan kerst dat verplicht leuk en romantisch zijn. Ik ben niet leuk en niet romantisch!!! Helaas mag ik door mijn huidige toestand geen dienst doen, laat mij in godsnaam ajb mensen helpen en de hele nacht in touw zijn. Nu zit ik verplicht thuis middenin in de verhuisstress en heb niemand naast mij staan om even fijn tegenaan te leunen, dan is er alleen een blik bier helaas. En nu heb ik net ruzie gehad met mijn ex over hoe ik reageer op mijn zoon. Laat mij slapen tot 3 januari dan is al deze ellende voorbij en kan ik eindelijk aan mijn nieuwe leven beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Truste Bol, slaap lekker, slapen is verwerken he:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Sorry martensik zie weinig zelfreflexieje legt alle "schuld"bij anderenen jij bent slachtoffer.Kom op joh, gooi leeg dat sixpack en laat ons niet zittenje hebt een verbond met onsniet met kerstmis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Tjee, Jane, dit is niet het moment voor zelfreflectie vrees ik. Na de euforie van de afgelopen week ben ik even terug in de werkelijkheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Ja dat kan, en de werkelijkheid is ookons pact, toch?En dat kinderen egocentrisch zijn is niet nieuwheb er hier ook een lopen,maar die koopt niet dat bier voor jou toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Nee dat klopt, dat bier heb ik zelf gekocht, maar meer omdat ik enormmm tegen de kerstdagen op ik kon het niet laten. Voorheen kon ik niet drinken, want dan moest ik werken. Die afleiding heb ik nu niet 't is mount doom waar ik tegenop kijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Mount doom wordt echt niet lager of makkelijker na een 6pack martens, dat weet je toch? En er komen er meer.laat ons met ons pact je helpen om in elkgeval nuchter Mt doom te beklimmen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Dank Jane, natuurlijk wordt het er niet gemakkelijker op als je gedronken hebt. Het is wel gemakkelijker om toe te geven dat het niet lukt. Het accepteren van je machteloosheid. Maar het is natuurlijk niet reëel, dat weet ik ook wel. Maar soms is die machteloosheid sterker dan mijn weerstand tegen drank. Morgen heb ik een kater en zijn de winkels gelukkig dicht. Dus de rest van het weekend zit ik met een gerust hart en geweten in de slee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Wat is het hier rustig. Mis ik iets leuks op tv? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Hoezo niet lukt?Ik heb een heel andere Martens gehoord.Kom op Mart, wat maken die paar biertjes nu dan nog uit?Hup weg ermee. Je zal eens zien dat je je daarna al weer wat sterker voelt,na dat, wat zonde-gevoel:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Oh sorry, ik val binnen in een gesprek. Dat had ik niet gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden