Spring naar bijdragen

vrijdag 24 -12-2010


igor

Aanbevolen berichten

Heee Ekstertje harde werker,
Nou ik mag hopen dat jij vandaag een kadootje voor mij heb ingepakt:D

Trouwens het is wel de bedoeling dat mensen zich per dag nu met de kerst even komen melden het op het arresleepact!!
Anders weten we niet of het werkt nl...


Sowat is dit vandaag voor jou dag 7??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 215
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeie kerstavond!

Ik wil iedereen fijne dagen wensen en sterkte voor wie het nodig heeft.

Bol ik begrijp dat J is heengegaan, sterkte meis :heart:

Ik ben nu 10 maanden van de alcohol af en ik ga echt niet meer terug! Het is zo lekker om helder te zijn en me goed te voelen. Ik wist dat het kon en ondanks de lange aanloop die ik nodig had voel ik me echt bevrijd. Door te drinken ga je je nooit beter voelen! Het is allemaal een illusie.

Lieverds het ga jullie goed :sun::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een vriend van me die ik al meer als 25 jaar ken heeft me die bloemen gestuurd. Doet hij altijd met speciale gelegenheden maar nu waren het er erg veel. Zijn vrouw zal hier niet blij mee zijn maar ze werden hier gebracht dus wat kan ik er aan doen?

Nu ff met pootje omhoog want doet er zeer
Tot laters.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké ik ben met een harde klap uit de droge arreslee gedonderd. en ik ben hartstikke boos. op de wereld op mijn ex en op mijn egoïstische zoon. Ik heb mij mijn hele leven, tot nu toe, ingezet voor een betere wereld. Ik beklim desnoods de mount everest om iemand blij te maken en mijn bloedeigen kind kan het niet opbrengen om een paar uurtjes mee te gaan naar zijn oma. Doordat ik een biertje gedronken heb is dat extra zwaar gaan wegen en mijn ex is nu ook boos op me. Vrolijk kerstfeest ***

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh Martens waarom nou weer zeg. Ik had zo gehoopt dat je, nu je in je nieuwe huis zit, je zo veel kracht had opgebouwd dat je de drank kon laten staan. Jammer dat dat niet gelukt is.

Lieve mensen ik ga afsluiten. Misschien slaap ik morgen wel een gat in de dag.
In ieder geval zien jullie mij morgen weer. Trusten allemaal:sun::lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Witte, fijn om je weer eens te zien.
Tja, het ging gewoon zoals het gaat, bij het boodschappen doen ook een sixpack in m'n kar gegooid. Ik heb gewoon een bloedhekel aan kerst dat verplicht leuk en romantisch zijn. Ik ben niet leuk en niet romantisch!!! Helaas mag ik door mijn huidige toestand geen dienst doen, laat mij in godsnaam ajb mensen helpen en de hele nacht in touw zijn. Nu zit ik verplicht thuis middenin in de verhuisstress en heb niemand naast mij staan om even fijn tegenaan te leunen, dan is er alleen een blik bier helaas. En nu heb ik net ruzie gehad met mijn ex over hoe ik reageer op mijn zoon. Laat mij slapen tot 3 januari dan is al deze ellende voorbij en kan ik eindelijk aan mijn nieuwe leven beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank Jane, natuurlijk wordt het er niet gemakkelijker op als je gedronken hebt. Het is wel gemakkelijker om toe te geven dat het niet lukt. Het accepteren van je machteloosheid. Maar het is natuurlijk niet reëel, dat weet ik ook wel. Maar soms is die machteloosheid sterker dan mijn weerstand tegen drank. Morgen heb ik een kater en zijn de winkels gelukkig dicht. Dus de rest van het weekend zit ik met een gerust hart en geweten in de slee...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...