bolletje Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Wijfie ik slik ze gewoon 2 x per week, dus niet als ik trek krijg. Ik geloof dat Woman ze slikt voor dat ze trek krijgt, ik niet. Ik ben daar denk ik niet sterk genoeg voor maar weet dat niet zeker. Gewoon op maandag en donderdagochtend een halfje werkt bij mij het beste.Zullen we het samen gaan doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Ik moet zelf nog wennen aan mn nieuwe hoofd.Dacht ik toch dat Yvon dezelfde vraag gesteld had als ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Bolletje, ik slik em vóórdat ik trek krijg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Ja altijd wel lachen want degenen die later aangesloten zijn snappen het niet en schrikken.Tikje gemeen blijven we wel maar volgende keer doen ze gewoon mee en jagen de anderen weer mee op schrik.Moderators weten nu ook niet meer wie wie is dus vind dat wel humor maar dat mag ook wel een keer.Ach is maar een keer in het jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Ja Woman dat bedoel ik ook. Ff kijken, heb ik het dan zo onduidelijk opgeschreven? Momentje.Zo al verandert;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Mupke ned 2 en begint om 22.40 met de bla ertussen tot 2.29. Is zo schitterend mooi...........Fijn morgen weer een klet dat ik reclame heb gemaakt hahahaNee meis is echt heel mooi, je kan op youtube kijken of het je aanstaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Ik ga het wel opnemen Drup. Ken het wel hoor. Hoewel ik liever kijk naar Lord of the Dance. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Mupke die was met Micheal Flatley. De groep is doorgegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Cirque du Solleil op ned 2. !!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Zeg Bolleke ken je geen Nederlands meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 quote: Originally posted by: druppeltjeMupke die was met Micheal Flatley. De groep is doorgegaan. Ja. Mooi.Ik heb ze twee keer life gezien. En ik had er een paar videobanden van. Maar de video has left the building. Dus de banden ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 quote: Originally posted by: druppeltjeZeg Bolleke ken je geen Nederlands meer Drup, je bent wel weer op dreef he. :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Ik wens jullie allemaal een hele fijne avondIk ga dr van tussen.Laterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 hoi hoiis t weer zover??malle mensenWitte zeker weer begonnen?ff lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Heb net de vuilnisbakken vanuit de voortuin naar de achtertuin geredenBuurman zijn vuilnisbak is volledig aan flarden door vuurwerk,wat men erin tot ontploffing heeft gebrachtHet zijn heel zware knallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Ik geloof inderdaad dat Witte begon Jane.Maar ik heb definitief een ander hoofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Mupke maar dan kan ik ze wel voor je kopieren als je wil.Ja ben op dreef want verheug me er zo op.Nu moet doossie ff liggen anders red ik het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Ik ga even tv kijken.Meld me later vanavond nog wel. Of vannacht. Doe voorzichtig allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Ja Witteke begon hihihi, geinig weer he jane, lig steeds weer in een deuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 quote: Originally posted by: wijfieJa, we gaan het samen doen Bol Yes Wijfie, harstikke fijn. Geef jij maar aan wanneer je wilt beginnen.Gos wat is dat circus toch mooi hé? Mijn manneke keek hier ook altijd naar.Hele fijna avond Witje. Geniet maar lekker hoor.Goeie avond Jane en Bako. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Zie je dat bedoel ik nouNog steeds mn groene pilleke nie genomen. Ik voel dat het begint te trekken, zie me straks al helemaal staan hoor, naast Prins, ach wat vooruit, 1 slokje......Dus nu ONMIDDELLIJK richting medicijnkast voordat ik echt trek ga krijgen, want dan is het te laat. zoef..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Oeh!Valt er iets te vieren?Wat vier jij dan?Ik vier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Hoedje van papierDuhuuu!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijn Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Ik hou het bij 3.Nog 3 uurtjes dan is dit jaar weer om.Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden