Spring naar bijdragen

zondag 2 januari 2011


igor

Aanbevolen berichten

Hoe stom kan ik zijn? Klik mezelf weer uit de verbinding ...................jaja vroeger blond geweest hè :D

Hier ook zon maar vanmorgen lag er een laagje sneeuw OP het ijs dus erg verraderlijk.
Wil iets gaan doen, verveel me, bah.
Drup voel met je mee, mag hier op zondag ook niet stofzuigen enzo :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 241
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Trouwens, Drup; lijkt me niet goed hoor wanneer door de druk van het gips je pootje kapot gaat!
Het zijn soms ook zulke sukkels, mij hadden ze ipv loopgips eerst heel erg ingetaped maar zó strak dat ik snachts krepeerde van de pijn, geen doorbleoding meer sjongejongejonge......nou als het ff kan zou ik het er idd snel af laten halen geloof ik, sterkte in ieder geval :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee lukt niet heb er de rust niet voor en het zonnetje lijkt me wel te roepen zeg
dus ga ik er op uit met de honden, mss ook ff bij vriendin langs als ze wakker is, was vanmorgen nog niet te bereiken. In elk geval tijd voor actie!
Dagdag tot later;
good goan :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede middag allemaal!

Hè ik had gisteren een berichtje geplaatst.....
Zie ik dat het niet geplaatst is!!!!

IEDEREEN NOG DE ALLERBESTE WENSEN VOOR 2011!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zo ik heb het droog gehouden vanaf 26 dec!!!

Jippie, het gevoel dat ik weer de baas ben en niet de drank!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dankzij lieve hulp die ik krijg!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs en een fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

Getriggerd door het afscheid van Toine, ben ik bij "Wie is wie" gaan kijken wat Toine alweer over zichzelf had geschreven.
Toen viel me op hoe ontzettend veel mensen zich aanmelden waar je al direct of na korte tijd niets meer van hoort.

Hoop dat het ook voor al die mensen een goed 2011 wordt.

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AR, balen dat het even minder ging. En mooi dat je het begin weer gevonden hebt.
Luister maar nog eens naar je eigen onderschrift: move on
Dat deed bij mij de eerste keer dat ik het aanklikte de tranen biggelen.
Hou vol! :present:

groetjes Kate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi wijfie, wat sneu zeg, dat is idd een erg slechte start voor het nieuwe jaar, maar bekijk het van de keerzijde. Het kan alleen maar beter worden vanaf nu. Ik weet dat je daar nu niet veel aan heeft, maar toch....
Ik hoop alleszins dat het binnenkort een beetje opklaart voor je, verder wens ik je een supergezond en voorspoedig 2011. Kop op hoor !! :D:present::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Wijffie:
Klinkt niet fijn meis, maar zijn er huisafspraken met het stel te maken zodat het niet weer zo'n vervelende situatie wordt als vorig jaar? Misschien is de schoonfamilie wel zo strikt omdat ze die toestanden juist niet in huis willen en hun grenzen aangeven? Niet dat jij dan ook zo moet zijn, maar misschien kun je het zo regelen dat het voor jou en je man ook nog een beetje gezellig blijft. Hebben ze al een plan opgemaakt hoe ze aan woonruimte gaan komen bv?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...