Spring naar bijdragen

woensdag 5-1-2011


zoermuis

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 167
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
Teveel

Morgen Susana,




Helemaal geen dilemma wel of niet sporten, alleen doen als je het leuk vindt.


Niet voor je conditie of omdat het gezond ZOU zijn, dan is af en toe de auto en de lift laten staan voldoende.





:angry: mmmmmm,en toch is dat wel waar Teveel :D
Het IS zo goed voor je conditie en gezondheid en ook voor je geestelijke gesteldheid :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge Jane, Bako, Adam, Yaja......

Adam: bedankt! Jij ook :present:

Susana; haha en ik wil geen tomtom omdat ik binnen de kortste keren ruzie heb met dat ding, ik weet het nl. altijd beter :P hahaha, beetje eigenwijs dus :)

Bollie; hoe ist vanmorgen? Wat een gedoe zeg maarja ik bergijp dat de flat zsm leeg moet. Wanneer je een kledingstuk met geur wilt behouden kun je die het beste in een (vacuum) plastic hoes bewaren, er zijn zelfs speciale voor op de markt (allemaal commercie natuurlijk, je weet wel de een zn dood.....). Die geur zul je nog heel lang ruiken lieverd, ook wanneer anderen zeggen niks meer te ruiken. Stop er zo nu en dan maar lekker ff je neus in meid :heart: dan voel je hem weer even dichtbij............
Ga je alweer naar de DA of heb je even vrij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil graag mee naar Rome, of maakt niet uit als het maar zuidelijk is.
's Morgens na het ontbijt een paar uurtjes wandelen, koffers worden naar het volgende hotel gebracht.
Om een uur of 3 zijn we bij het volgende hotel, lekker douchen en dan terrasje, tot het het diner, uiteraard in de tuin.
's Avonds feest en lekker dollen of lekker relaxen in de zwoele nacht.
De volgende dag na het ontbijt weer een km of wat wandelen enz....

Strak plan???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedesmorregens allen:)

Dees sterkte bij de huisarts. Hoop dat je voldoende opknapt zodat je morgen toch naar je stageplek kunt! Zal spannend zijn zo'n eerste dag, maar wat een uitdaging!

Kore:
Wat bijzonder en fijn dat je het nu met een vriendin kunt delen:present: En goed te horen dat je verjaardagspact heeft geholpen!

Susana:
Veel plezier bij je schoonouders, hoop dat ze een beetje aardig zijn?

Blondie:
Succes bij die afspraak vanmiddag:present:

Sara:
Klinkt niet fijn! Kun je vanmiddag niet een paar uurtjes inhalen? Of heb je vandaag volgepland zitten?:o

Jopie:
Kanjer! dat heb je toch maar ff lekker gedaan! Je eerste werkdag zit erop! Een beetje "Bek achter het stuur en rijden"....Wat zul je moe zijn geweest gisteren. Nu wel een beetje zin in de avonddienst of zie je er tegenop?

Heb verders niks te melden...Ga zo een kind naar een feestje brengen. Moet van tevoren nog even snel een kadootje kopen. Verder opgestaan met hoofdpijn, maar ik lag er dan ook laat in. Heb een opgenomen programma van Metropolis zitten kijken dat over depressies ging. Was wel interessant.
Mooi weer hier: blauwe lucht en een zonnetje. Jammer dat we dat gisterenochtend hier niet hadden, dan hadden we de zonsverduistering nog kunnen zien...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Wat zijn jullie vroeg op! Hoop dat ik ook weer in dat ritme kom, maar heb mijn slaap waarschijnlijk nodig. 24.00 uur naar bed gegaan en om 10.00 uur wakker. Wat onrustig in slaap gekomen, maar uiteindelijk als een blok geslapen. Dag 2 vandaag.

Fijne dag allemaal! En jane4 nog bedankt voor je theetips, ga es even op internet kijken naar de yerba mate. En nu douchen en met de hond naar buiten;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben er weer met mijn beurse lijf. Over een halfuurtje moet ik me bijeenrapen om naar de HA te rijden. Heb het gevoel dat ik niet van mijn stoel afkom.Heeft iemand wat POWERRRRRRR voor mij over?

Jopie wat fijn dat het de eerste dag zo goed verlopen is. Langzaam zal nu alles wel op zijn plek vallen. Ook dat alles weer structuur krijgt zowel werken en thuisfront dat geeft mij een heel goed gevoel altijd. Ik kan niet tegen onzekerheid en onduidelijkheid. Ik hoop ook weer gauw op de rit te zijn. Maar ik moet eerst nog eens beginnen.
Ik zelf heb me in mijn koppie gezet dat ik naar een vorige werkgever waar ik indertijd met mijn stomme kop (want ik werkte er graag maar dacht me te verbeteren) ben weggegaan toe te stappen en vragen of hij nog plek voor mij heeft en me anders in het bestand wil opnemen. Alleen dat DOEN is weer een hele berg voor mij. Maar als dat in mijn kop zit dan zit het nog niet in mijn .....
:D

Zo en me nu klaarmaken voor de HA.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal,

Het kan nog net he... Was toch al optijd op en ben naar de Zumba geweest. Voor diegene die het niet weten is dit ook sport... Heel goed voor de conditie maar ook voor de sociale contacten en voor de gezelligheid. Ik raak er aan verslaaft denk ik ;)

Jopie wat een geweldig verhaal over je eerste dag weer in de bus. Ben je er lang uit geweest? En hoelang heb je voorheen op de bus gezeten?
Ik heb ook eens gesoliciteerd voor een opleiding voor de stadsbus te leren rijden. Dat werd toen nog gesubsidieerd. Weet je wat ik te horen kreeg ? Je bent te klein............
Ben toen maar mijn vrachtwagen rijbewijs gaan halen, spoed cursus in 3 mnd tijd. 2 jaar gereden en wat bleek uiteindelijk?

Juist ik was te klein............

Maar Jopie zet hem op !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De knoop door gehakt Drup, waar zou je willen gaan wonen?
Terug naar Amsterdam??

Wordt een spannende tijd, maar deze keer heb je niet zo een haast toch.
De flutburen negeren, kontact maken/houden met de leuke... er van maken wat kan, nu je weet dat het echt tijdelijk is gaat dat misschien wat makkelijker...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Poeh,wilde plannen dus
Inburgeren is iets van een lange adem
Amsterdammers hebben meestal het hart op de tong en weing geduld
Ben je in je dorp begonnen met een welkoms middag/avond
Voorstellen en snuffelen aan elkaar
Meteen duidelijk maken,wie en wat je bent en waar je hulp/behoefte aan hebt
Duidelijk maken aan buurman dat je begrijpt dat hij jouw hond niet in zijn tuin wil zien,maar dat jij het niet tolereerd dat hij je hond kwaad doet
Hier kan je een aanklacht over in dienen
Duidelijkheid is zeer voornaam
Niet overhaast verkopen nu,geef je buren aan dat jij je niet prettig voelt zoals het nu gaat
Open en eerlijk zijn,opent nieuwe mogelijkheden
Hiermee wil ik je niet aanvallen,maar bezint voor men begint
liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...