zoermuis Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Goedemorgen voeger frummers,Zo kan ik ook eens een draadje openen.Geen koffie vandag want ik voel me nog belabberd en dan koffie er niet in.Zo dadelijk nog en paar uurtjes proberen te slapen voor de plicht weer roept. Zie het donker in met mijn pijntjes. Ben benieuwd wat HA straks zal zeggen. Ik hoop dat hij een wondermiddeltje heeft want ik moet morgen beginnen op mijn stageplek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 goede morgen allemaal Dees nog maar even diep onder de wol. sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Goeiemorgen Dees en Igor. Stilletjes hier terwijl het niet zo vroeg meer is... Heb lekker uitgeslapen, had ik blijkbaar nodig. Lekker bakkie Dees... en lekker weer even onder de wol dan maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 heb je een vrije dag yvon? lekker naar de sportschool ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Hihi, nee, heb latere dienst. En ik ga morgen, doe ik gelijk de boodschappen eerst, ben ik daarmee klaar als de sportschool open gaat, gaat het in 1 moeite door. En neeeeeeee, ik ga niet allebei de dagen. heb best wat last gehad van afgelopen zondag, voelde botjes in mijn voet die ik nooit eerder had gevoeld... Ben best blessuregevoelig, dus het lijkt me niet slim om twee dagen achter elkaar te gaan. Lijf even tot rust laten komen tussen twee keer in.Maar don't worry, morgen ga ik dus...En jij?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Hou me trouwens ook keurig aan mijn eetpatroon... dur is een pond af nu. (eerste kilo'tjes gaan sneller, dus weet dat het niet echt een enorme prestatie is ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 ik ben gisteren nog naar de sportschool geweest. maar er is nog geen gram af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Goede morgen Igor, Desi en Yvonne,Haha, ben ik ook eens bij de vroege vogels,wel wat onwennig nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Geduld dear Igor, geduld. En misschien was dat pondje bij mij wel een pondje dat ik er de dag ervoor juist nog aangegeten had... dat vliegt er dan altijd gelijk af.... kore ook goeiemorgen.... hoe ist het gisteren gegaan?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Is best lekker en gezellig hier hoor Kore op de vroege morgen... is voor mij trouwens al heel laat, normaal ben al lang weer 'gevlogen' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Desi, slaap nog lekker eventjes...Hoop dat je gauw van je pijntjes verlost bent,en dat het morgen goed mag gaan op je stage:heart:Igor, beetje geduld hé, heb ik het ook...Yvonne, poeheee een pond,,, knappe bollie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Zit nou toch wel te twijfelen of ik toch niet vandaag zal gaan sporten.... :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Voorzichtig aan Yvonne,met een blessure ben je verder van huis weer.'k ga er trouwens alweer vandoor,douchen en ontbijtje maken.Zovaak gebeurt het niet dat ik een ontbijtmaatje heb zoals nu,dus maar lekker van genieten...Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 geniet er dan maar van Kore... en ik ga inderdaad niet, morgen... dus. ik ga er ook vandoor. iedereen een fijne dag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Goedemorgen allemaal:DVandaag een heerlijk dagje vrij van mijn werk.Rustig opstarten met een bak koffie.Vanmiddag afspraak bij maatschappelijk werk, hoop dat ze wat voor mij kunnen betekenen wat betreft mijn financieen, huisvesting en werk... Geduld is een schone zaak, helaas ontbreekt het daar bij mij vaak aan;)Kore; Fijn om te lezen dat je je verjaardag goed doorstaan hebt en dat je een partner in crime hebt gevonden in je strijd tegen de drank... Geniet van je ontbijtje !!! Yvonne en Igor; Kijken jullie uit voor blessures... Top bezig hoor beiden.Ik moet mezelf nog steeds naar de sportschool begeven...:$Desi; Beterschap:present:Zo, en nu effe koffie en een peuk en daarna de gehele papierwinkel bij elkaar zoeken voor mijn afspraak... Mag wel een steekwagen meenemen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Goedemorgen allen daar,Hier alles okee werk vanmiddag pas.lekker kalm aan doen nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Goedemorgen lieve mensen..hier ook lekker vrij..net wakker, ga straks douche en dan naar schoonouders...Desi: beterschapYvonne: sporten of niet sporten blijft altijd een dilemma...Bloendie : geniet lekker van deze vrijedag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Goedemorgen allemaal,Desi, beterschap, hoop dat de wondermiddeltjes niet uitverkocht zijn, probeer te rusten, doet soms ook wonderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Goeiemorgen allemaal!Heb ik ff geslapen, vreselijk.....Was pas rond 11 uur thuis van de vergadering en ben toen op de bank in slaap gevallen tot.....half 4 :$lag dus pas om 4 uur in bed, ai.Nu ff bijkomen met een bakkie leut en teruglezen.Desi: beterschap!Sportvrouwen: knap hoor, maar niet overdrijven, hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Morgen Susana,Helemaal geen dilemma wel of niet sporten, alleen doen als je het leuk vindt.Niet voor je conditie of omdat het gezond ZOU zijn, dan is af en toe de auto en de lift laten staan voldoende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Mogguh Harry, enneh je hoefde je niet te verontschuldigen gisteren hoor!Zoals je ziet hebben er een paar heel sterke vrouwen op gereageerd (op mij dan) en dan kan ik gelukkig zijn dat ik mezelf daar nu ook toe mag rekenen Hey Joop; vertel nou eens van gisteren? En moet je vandaag weer?Knap hoor, lijkt me erg pittig hele dagen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Telepathie, Jopie? Nou heb ik geen pet maar ik neem hem wel voor je af en maak er ook een diepe buiging bij!!!!Dat heb je 'm toch maar mooi geflikt hier: :present::present:Het mooiste vind ik hoe je jezelf weet te analyseren en de stukjes bij elkaar passen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 goeiemorgen:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Mevr JopieIk ziet u al helemaal zittenStoer vrouwtje achter het grote stuur van de busZiet er gelikt uit,maar ze heeft stiekum toch een klein hartje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Ik ziet U ook wel zitten Jopie;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden