Lelie Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 He morge allemaal.Lekker geslapen allemaal?Ik wel als een roosje.Lekker vrij vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 goedemorgen doornroosje!lekker dagje vrij! ga je wat leuks doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Nou ben van plan straks effe boodschappen te doen en dan niks meer,ben al een poosje zo moe als wat dus ik neem lekker tijd voor mezelf inplaats altijd maar aan een ander te denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Ga ik ook zodadelijk doen. Eerst douchen en me maar een oppakken. Dan beginnen. (Kost me al moeite) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Oheb jij er ook zo'n last van Desi?Ja wat is dat toch he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Goedemorgen,Vandaag toch maar de wekker gezet dus iets vroeger op, maar weer onrustig geslapen.Desi en Blondie beterschap.Dag 4 vandaag:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Mogguh bij-komers, schuif aan Dees: gelukkig heb je nog tot volgende week donderdag toch om bij te komen?Niet gek dat je zo moe bent; ziek en dan zoveel visite.......... denk om jezelf. hè? Blondie: goed dat je ff rust schept, je hebt al genoeg te doen zeg Hier ook vermoeidheid, zouden we een winterdip hebben?Mijn kop lijkt vol met stopverf in plaats van de normale grijze massa die naar behoren zou moeten werken:wacko:. Denk wel dat de spanning van het werken van de afgelopen periode me nu ook opbreekt, de laatste maand was wel erg zwaar. Even pas op de plaats dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Goedemorgen allemaal,De zieken beterschap en de triestigen blijdschap.Eet ze straks van de kippensoep.Sailor, met veel plezier werk ik in Pernis, bij Shell.Liep wat hard van stapel, sorry man, fijne dag verder.Dalijk naar Tilburg, tanden witten, bleken, samen met W, 't is toch wat...Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Mogge Harry, ijdeltuit Jij bent me er 1 zeg, gisteravond zeer geparfumeerd met de dames in bad en nu met t vrouwke voor een stralende lach ! Klinkt goed trouwens hoor!Wou dat ik dat kon zeggen maar durf niet eens naar de tandarts Zie "nieuwen" ingelogd: kom er maar bij hoor, Esther en Maria!Welkom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Goeie morgen lieve kanjers.Is het bij jullie ook zo'n donker weer???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Goedemorgen,Bolletje, hier wel donker weer. Maar ik vind nu alles best als die troep van sneeuw en ijs maar verdwijnt, daar heb ik zo'n genoeg van, ik kan het wel weg kijken. De wandelpaden in het bos zijn ijsbanen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Ik zoek informatie over HALT, had gisteren rond 17.00 uur honger en merkte dat mijn trekgevoel toe nam. Moet echt beter gaan eten. Weet iemand waar dat staat? Heb al een groot gedeelte van thema's doorzocht, maar niets. En met zoeken kom ik ook niet verder:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Ha Bol!Ja hier ook dus voor jou: !Josje hier ook. Gisteren ben ik voor de 3e keer blijven steken met de auto, ik met mn stomme eigenwijze kop, toch de honden in het bos uit willen laten............Heb me eruit gered door de automatten onder de wielen te frummelen en heel veel geduld, maja ben het nu ook wel goed zat hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Nou ik ook sara, heb winterbanden en rijd er lekker het hele jaar op door;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Zo ben ook op weg voor mijn doe dingen.By the way Teveel. Ik heb 2 jaar geleden ook mijn tanden laten bleken. Het loopt naar mijn gevoel wel erg vlug weer terug naar oude situatie en daar is het toch wel erg kostbaar voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 He allemaal,Ga de windows wassen.Moet effe actief doen maar kan me niet ertoe zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Rustig aan hè Dees?Josje wat betreft HALT; ik heb ook ff gezocht, kan t ook niet vinden anders had ik het wel naar boven gehaald voor je. Kan je alleen zeggen dat HALT staat voor:HungryAngryLonelyTiredalle 4 zaken die kunnen triggeren, vooral als ze samen optreden.Zelf heb ik er veel aan gehad om dat te leren herkennen, nu moet ik nog leren ze waar mogelijk te voorkomen. Boos ben ik niet gauw, maar moe, eenzaam en hongerig wel.Nu ga ik wat anders doen, er wachten 2 harige vrienden op mij.Tot laters, good goan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Goedesmorregens allemaal!Blondie:Hoop dat je nog terecht kunt bij de huisarts. Wie weet is het inderdaad iets vanuit het buitenland en moet je er iets mee. Bij de apotheek kun je ORS kopen. Dat is suiker en zout in combinatie in een drankje en voorkomt uitdroging.Desi:Fijn dat je je wat beter voelt. Dat stemt hoopvol voor volgende week!Josje:Vandaag je 4de dag meis:D Goed zo! Heb ook even gezocht voor H.A.L.T maar kan het ook niet vinden hier op het forum, misschien moet je even buiten het forum erop Googlen?Teveel:Wow, wat zal jij lachen straks Harry:D:D:D Blink*....blink*Susana:Succes met je stage, heb je het naar je zin?Alle werkers werk zèMoet zelf vanavond werken en dan zit het er voor jullie waarschijnlijk weer op moet je maar denken:)Morgen wordt het helemaal een superlange dag, dan werk ik van 9 uur s'ochtends tot 21.00 uur s'avonds:o Bwaaaahhh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Goh Eks. dat is een lange dag zeg. Maar dan heb je toch weer een paar dagen vrij hé? Werk je in een winkel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 en ik dan Eks??Goedemorgen maatje! hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Wat voor aanvullende informatie zoek je dan over HALT Josje.Ik dacht dat het daarbij gaat om het (h)erkennen van de vier hoofdtermen die je triggeren om te gaan drinken. En als je ze herkent, dan niet automatisch naar de fles grijpen, maar je gedrag richten naar de achterliggende trigger.Dus bij H (hungry) ga je eten.Of denk ik nu te simpel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Ook goede morgen allemaal,Dat het de zieken vandaag wat beter mogen gaan, dat de trieste weer wat blijer mogen worden. Ik zelf ben gelukkig gezond ziek zijn 2 weken geleden al gehad hing hier in brabant echt in de lucht, veel zieken. Ik ben meer van de trieste afgelopen weken maaaaaaar daar ga ik wat aan doen. Ga vanmiddag ook eerst naar Tilburg en dan door naar de sauna, mezelf eens lekker verwennen.Liefs Myriam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Ik heb mijn tanden een half jaar geleden laten bleken maar ben er heel blij mee hoor.Had hele donkere tanden ook van het roken he, maar dat doe ik nu niet meer dus..... hopelijk blijven ze wat langer wit Jullie hebben bijna allemaal iets onder aan je berichtje staan, hoe krijg ik dat er op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Goeie morgen Myr.Woon jij ook in Brabant???Groot gelijk dat je jezelf wat gaat verwennen met een sauna. Geef jezelf maar eens een mooi kado. Altijd goed als je stopt of mindert met drinken. zie het maar als een beloning en bekroning op je werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Ha Yajalamaatje:P Vandaag dag 67 hè meis! Dat doen we ff hè...Ja Bolletje,Ik werk in een drogisterij. Werk gemiddeld zo'n 14 uur in de week, niet veel dus. Meestal in het weekend. Ben na het weekend inderdaad weer een paar dagen vrij. Het is een leuke baan en ik werk er pas 2 jaar nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden