Spring naar bijdragen

vrijdag 7-1-2010


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 143
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Mogguh bij-komers, schuif aan :)

Dees: gelukkig heb je nog tot volgende week donderdag toch om bij te komen?
Niet gek dat je zo moe bent; ziek en dan zoveel visite.......... denk om jezelf. hè? :heart:

Blondie: goed dat je ff rust schept, je hebt al genoeg te doen zeg :present:

Hier ook vermoeidheid, zouden we een winterdip hebben?
Mijn kop lijkt vol met stopverf in plaats van de normale grijze massa die naar behoren zou moeten werken:wacko:. Denk wel dat de spanning van het werken van de afgelopen periode me nu ook opbreekt, de laatste maand was wel erg zwaar. Even pas op de plaats dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

De zieken beterschap en de triestigen blijdschap.
Eet ze straks van de kippensoep.

Sailor, met veel plezier werk ik in Pernis, bij Shell.
Liep wat hard van stapel, sorry man, fijne dag verder.

Dalijk naar Tilburg, tanden witten, bleken, samen met W, 't is toch wat...

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge Harry, ijdeltuit :D
Jij bent me er 1 zeg, gisteravond zeer geparfumeerd met de dames in bad en nu met t vrouwke voor een stralende lach ;)! Klinkt goed trouwens hoor!
Wou dat ik dat kon zeggen maar durf niet eens naar de tandarts :wacko:

Zie "nieuwen" ingelogd: kom er maar bij hoor, Esther en Maria!
Welkom!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zoek informatie over HALT, had gisteren rond 17.00 uur honger en merkte dat mijn trekgevoel toe nam. Moet echt beter gaan eten. Weet iemand waar dat staat? Heb al een groot gedeelte van thema's doorzocht, maar niets. En met zoeken kom ik ook niet verder:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Bol!
Ja hier ook dus voor jou: :rose:!

Josje hier ook. Gisteren ben ik voor de 3e keer blijven steken met de auto, ik met mn stomme eigenwijze kop, toch de honden in het bos uit willen laten............Heb me eruit gered door de automatten onder de wielen te frummelen en heel veel geduld, maja ben het nu ook wel goed zat hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rustig aan hè Dees?

Josje wat betreft HALT; ik heb ook ff gezocht, kan t ook niet vinden anders had ik het wel naar boven gehaald voor je. Kan je alleen zeggen dat HALT staat voor:
Hungry
Angry
Lonely
Tired
alle 4 zaken die kunnen triggeren, vooral als ze samen optreden.
Zelf heb ik er veel aan gehad om dat te leren herkennen, nu moet ik nog leren ze waar mogelijk te voorkomen. Boos ben ik niet gauw, maar moe, eenzaam en hongerig wel.

Nu ga ik wat anders doen, er wachten 2 harige vrienden op mij.
Tot laters, good goan :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedesmorregens allemaal!

Blondie:
Hoop dat je nog terecht kunt bij de huisarts. Wie weet is het inderdaad iets vanuit het buitenland en moet je er iets mee. Bij de apotheek kun je ORS kopen. Dat is suiker en zout in combinatie in een drankje en voorkomt uitdroging.

Desi:
Fijn dat je je wat beter voelt. Dat stemt hoopvol voor volgende week!

Josje:
Vandaag je 4de dag meis:D Goed zo! Heb ook even gezocht voor H.A.L.T maar kan het ook niet vinden hier op het forum, misschien moet je even buiten het forum erop Googlen?

Teveel:
Wow, wat zal jij lachen straks Harry:D:D:D Blink*....blink*:D

Susana:
Succes met je stage, heb je het naar je zin?

Alle werkers werk zè:present:
Moet zelf vanavond werken en dan zit het er voor jullie waarschijnlijk weer op moet je maar denken:)
Morgen wordt het helemaal een superlange dag, dan werk ik van 9 uur s'ochtends tot 21.00 uur s'avonds:o Bwaaaahhh!:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat voor aanvullende informatie zoek je dan over HALT Josje.
Ik dacht dat het daarbij gaat om het (h)erkennen van de vier hoofdtermen die je triggeren om te gaan drinken. En als je ze herkent, dan niet automatisch naar de fles grijpen, maar je gedrag richten naar de achterliggende trigger.
Dus bij H (hungry) ga je eten.

Of denk ik nu te simpel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook goede morgen allemaal,

Dat het de zieken vandaag wat beter mogen gaan, dat de trieste weer wat blijer mogen worden.
Ik zelf ben gelukkig gezond ziek zijn 2 weken geleden al gehad hing hier in brabant echt in de lucht, veel zieken. Ik ben meer van de trieste afgelopen weken maaaaaaar daar ga ik wat aan doen. Ga vanmiddag ook eerst naar Tilburg en dan door naar de sauna, mezelf eens lekker verwennen.

Liefs Myriam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb mijn tanden een half jaar geleden laten bleken maar ben er heel blij mee hoor.
Had hele donkere tanden ook van het roken he, maar dat doe ik nu niet meer dus..... hopelijk blijven ze wat langer wit :)

Jullie hebben bijna allemaal iets onder aan je berichtje staan, hoe krijg ik dat er op?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Yajalamaatje:P Vandaag dag 67 hè meis! Dat doen we ff hè...

Ja Bolletje,
Ik werk in een drogisterij. Werk gemiddeld zo'n 14 uur in de week, niet veel dus. Meestal in het weekend. Ben na het weekend inderdaad weer een paar dagen vrij. Het is een leuke baan en ik werk er pas 2 jaar nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...