lady jane Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 wispelturig wijfie heet dat Woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Bol, wel ff met je voet in een badje met sodawater of biotex hoor.Blijft heel kwetsbaar daar.Ohoh woman... oppassen dan maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Hoi Soothe !!Nice to read you !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Ik ga eens lekker buiten lopen. Moet toch nog sigaretjes hebben. Ben heel blij met mn nieuwe hoekbank, staat echt heel luxe en chill Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Dank Jane, ik zal het Anna meedelen.Jane, ook jij een:present: en een:heart:Nu even koffie zetten.Laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Gewerkt Rapi, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Hoi Woman. Jij ook een een goed 2011. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 ja ga met m'n pootje dadelijk in een badje zitten. als er een rare streep op m'n been komt is er iets niet goed hé?Geen paniek hoor ik houd het in de gate.Soohte vervelend dat het niet prettig gaat met je. Dat je niet echt kan genieten van de dingen. Soms heb je dat, maar het is altijd weer fijn als je het gevoel hebt dat de problemen even op de achtergrond of helemaal verdwenen zijn. De dag is dan vaak zo moeilijk om door te komen, en uit bed komen meestal erg zwaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Houden van is helaas vaak niet genoeg in een relatie he Harry,ik hoop dat ze een goede ther. hebben gevonden die dat wat er welis en waarom ze ooit verliefd werden weer aan de oppervlakte kan krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 KOFFIE!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Hier alles okee mensen heerlijke dag gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 en lekker luieren op de bank vanavond heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Bol, als het langer dan 10 jaar geleden is, dien je een nieuwe Tetanusinjectie te halen. Waarschijnlijk heb je door de DA ernog wel eens een gehad? De streep vanaf de wond betekent bloedverftiging (als die komt) en gaat naar het hart, oppassen idd.En als je koorts krijgt ook naar de dokter.voor nu: er begint een mooie film op RTL 4, lekker lang ook nog.bye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Goedenavond allemaal!Ik begrijp dat Soothe iedereen al de beste wensen heeft gegeven voor dit jaar.Daar zal ik die van mij nog even aan toevoegen.Dat het maar een droog jaar mag worden,en verder zo voorspoedig en gelukkig als maar enigszins mogelijk is.Als het afgelopen jaar mij iets geleerd heeft,dan is het wel dat het leven absoluut niet gemakkelijker wordt zonder drank.En ook niet leuker.Het leven blijft het leven.Met de up's die het gemakkelijker maken maar waar je o zo snel aan voorbij holt,en de down's die nooit alleen komen maar bij voorkeur in drie-, vier- of vijfvoud(Murphy's law is het enige waarop je altijd kunt vertrouwen).Het was een bewogen jaar, 2010. Bij elke tegenslag, elk dieptepunt realiseerde ik me dat ik me "vroeger" op zo'n moment klem zou hebben gedronken,en herinner ik me scherp dat het absoluut niets oploste.Het zorgde alleen voor enkele uren vergetelheid,en alle ellende daarna.O ja, ik begrijp waarom ik dronk.En ik ben zo blij dat ik dat niet meer hoef.Dat gun ik iedereen voor 2011! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Dank je wel, same to you !! quote: Originally posted by: SootheHoi Woman. Jij ook een een goed 2011. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Kijk, daar heb ik nou last van....dat relativeert weer, dankje Anna !! quote: Originally posted by: AnnaMet de up's die het gemakkelijker maken maar waar je o zo snel aan voorbij holt,en de down's die nooit alleen komen maar bij voorkeur in drie-, vier- of vijfvoud(Murphy's law is het enige waarop je altijd kunt vertrouwen). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 En... een goed Nieuwjaar aan de Tactive mederwerkers.Zonder welke, het forum een "rommeltje" zou zijn.;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 En zonder wie ik nog steeds een glas (of een fles) in mn hand zou hebben, en ik afgestompt van de wereld de inhoud zinloos zat te bewonderen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 nou, nou.....wat een wijze woorden hier allemaal! hallo iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Teveel, Niwi, Kruimel....hoi allen! Ik zie dat jullie zijn ingelogd nl. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Hoi Beate, verre vriendin...Heb geen zin in wijze woorden, integendeel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Verre vriendin??? we zijn toch close? allen hetzelfde euvel? schept toch een band?Die wijze woorden las ik hier, zelf ben ik ook niet in the mood voor....gepeins enzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Soothe....je bent wel wat laat met je wensen he! t is al 9 januari...kon je niet eerder komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Beste Beate,Kon ik eerder komen, zo luidt de vraag.Ik denk het niet!Ik ben iets meer met het gewone leven bezig.Tot ik vandaag dacht, ik laat ik eens wat van me horen, en dan is eengoed Nieuwjaar op zijn plaats.We hebben nog zo'n 356 dagen te gaan, waarvan ik hoop dat ze prettig verlopen.Dat was het.Een groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden