Spring naar bijdragen

maandag 10-1


igor

Aanbevolen berichten

Bolletje. Ik heb al de hele week antibiotica voor mijn acute bronchitus. Nu een week later begint mijn neus/oor verkoudheid op te spelen. Ik dacht dat die antibiotica ook wel zou zorgen dat ik niet verder verkouden zou worden maar helaas zo werkt dat dus niet. bronchitus is inderdaad bacterieel een neusverkoudheid is viraal. Was wel handig geweest nietwaar. maar ja nu dit nog ff doorstaan. Ben blij als ik overal vanaf ben.:huh:

Susanna: Heb je nog zo'n klein ukkie. Goh wat leuk. Ben benieuwd hoe het jou en haar bevalt.:)

Harry: Gewoon weer proberen he. Ik heb het ook niet direct kunnen waarmaken. Maar nu denk ik dat ik het te pakken heb. Waarom nu wel? Geen idee.

Sara: Wat fijn zo'n vriend . t is verschrikkelijk veel waard als je kunt delen.

Kore: fijn dat je weer terug bent.

Bambam: leuk zo'n gezinnetje. Ik ben er ook erg blij mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 128
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja Kore. heel af ent toe maar komt het duiveltje dat ik misschien nog wel eens mee zou kunnen doen voor de gezelligheid. Maar van de andere kant krijg ik braakneigingen als ik aan drinken denk. Stom he.
Toen met nieuwjaar P. een kater had (had niet veel gedronken maar kan niks verdragen) had ik zo'n medelijden met hem en dacht dit zal mij nooit meer gebeuren. NOOIT MEER......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve kanjers / strijders / lotgenoten:present:

Ik was weer goed op weg om droog te staan, maar in het weekend ging het weer mis... een hele fles wijn gedronken... Zelf gaan kopen:$ Mijn man vertikte het, en hij heeft natuurlijk gelijk. Ik wilde drinken dus heb ik een fles wijn gekocht; oorzaak: heel onzeker over veranderende werkomstandigheden, en zaterdag moest ik werken en het was zo megadruk, de computersystemen werkten niet goed, geen internet... het was een chaos. Toen ik naar huis ging heb ik bij de supermarkt een fles wijn gekocht en heb die zaterdag helemaal op gedronken.
Gisteren een megakater... net goed. Toen wist ik het weer, wat een leeg rot schuldgevoel en wat een ellendig gevoel in mijn maag, bonkende hoofdpijn... enfin, dat weten we allemaal wel.

Vandaag MOET ik echt weer opnieuw beginnen, en ik wil het zo graag dat het lukt. Die kracht die ik bijna 3 maanden had... ik weet niet meer waar ik het vind. Maar ik ben de dag aktief begonnen; Beneden alles gestoft en gestofzuigd, een hele lange wandeling met de hond gemaakt van bijna 1,5 uur. Het is schitterend weer buiten, en nu ga ik een gezonde lunch maken en dan vanmiddag als mijn man thuis komt uit de vroege dienst de kerstboom afbreken... Had ik gisteren willen doen eigenlijk, maar ik voelde me té ellendig.

Dus ik begin weer met frisse moed... Zoveel kanjers hier... het moet gewoon lukken.
Samen staan we sterk!

Liefs, tobbertje:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GIRLPOWER Blondie!!!!
Goed dat je dit laatste ook zo ondergaat
Jammer dat drank meer kapot maakt dan je lief is,
maar als dit straks ook op de rit staat, kun je alleen
maar nog trotser op jezelf zijn!



Ekstertje en yalala
Super tof dat jullie door zijn gebroken naar
de 70 dagen, nu op naar de 80!!
Deze voor jullie:heart:

Josje jij gefeliciteerd met je hele week:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Desi. :$ (kleur nu van oor tot oor van verlegenheid)

Maar cijfer jezelf ook niet weg he !!!

Ik voelde mij naar jou toe op een gegeven moment wanhopig en moet je zien waar je nu al bent gekomen en waar je nu staat, stevig met beide benen op de grond !!!

Ook dat mag wel eens gezegd worden...
Ook jij bent een kanjer en een voorbeeld voor anderen.
:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, en nu effe afkoelen en weer met beide benen op de vaste grond komen na jullie complimenten...
Effe eruit met doggie:D

BTW.
Hebben voor Jimi (bordercollie/herder) eindelijk een goed tehuis gevonden.
Een kast van een huis met 42 hectare grond eromheen,grenzend aan de heide en met baasjes beiden thuiswerkende...
Ik ben zo blij voor Jimi !!!
Kan ie eindelijk zijn energie kwijt en krijgt hij de aandacht die hij bij ons zo miste(die wij hem niet konden geven) :D
Eind goed, al goed...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik voel me op het moment super down. Eigenlijk door alle nare gebeurtenissen hier bij mij in de beurt. Hoog water (voor vele mensen verschrikkelijk hier in de omgeving), het ongeluk wat ik zijdelings zaterdag gezien heb hier in de stad waar een achtienjarig meisje dood van haar fiets is gereden, en gisteren hier vlakbij een man van 52 jaar in het kolkende water verdronken terwijl hij zijn hondje wilde redden. Je zou denken dat moet je je niet aantrekken maar ik ben op het moment in een hele emotionele bui. Ik hoop dat als ik me lichamelijk wat beter voel dit ook weer over gaat want dit is echt *evil;

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...