igor Geplaatst 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 goede morgen allemaal. de eerste week van het nieuwe jaar zit er al weer op koffie en thee staan klaar hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 Goeiemorgen Igor...Sorry dat ik er gisteren niet op tijd was. Had me verschrikkelijk verslapen en ben wat later gegaan, maar toen was jij al weer weg :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 Lekker bakkie trouwens. Ik ga dur nog eentje halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 oke ga je morgen weer mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 Goedesmorregens Igor en Yvonne,Hier nu ook de kerstvakantie weer voorbij. Moet er dus ook weer op tijd uit, is wel even wennen weer:o Slecht geslapen afgelopen nacht. Ik lag klaarwakker in mijn bed naar het gesnurk van vriendlief te luisteren...Missschien duik ik nog wel even terug als de kinderen op school zijn...Ik kijk wel.Vandaag dag 70, jij ook hè Yajala!!Fijne maandag voor iedereen, ook voor de uitslapers:)Bedankt voor de koffie maar weer Igor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 Goeiemorgen Blondie, alle ledematen nog heel geloof ik he? mooi. Igor, woensdagmorgen weer.... moetvandaag en morgen werken en ben ik te laat thuis om nog puf te hebben.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 Ha die Blondie, jij ook goedemorgen! Had je net even gemist... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 En ook Ekster weer present, goeiemorgen Eks... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 blondie en ekster ook goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 desi ook wakker. goede morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 dat was 3 op een rij:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 goedemorgen allen.Bakkie geen zin in, nu weer neusverkouden. Helpt antibiotica niet overal voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 Alle ledematen nog heel hoor.Heb met knikkende knieen staan kijken naar mijn kids.Deze lafaard durfde uiteindelijk dus niet, bang om iets te breken... En dat kan ik er nu effe niet bijhebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 Blondie:Vonden je kinderen het wel leuk? Zal vast wel!Desi:Nee, antibiotica helpt helaas niet tegen alles...Heeft ermee te maken of het een virale of bacteriele infectie is geloof ik. Tegen het één helpt het wel, tegen de andere niet.Beterschap:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 Je hebt groot gelijk Blondie... echt Maar wel leuk gehad dus, dat telt. Ook goeimorgen Dees, rottig he verkouden. Maar ik ga er als een razende roeland vandoor..... fijne dag allemaal..... laterrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 Kids waren niet van het ijs af te krijgen. Hebben 3 uur achtereen geschaatst.Ik ben na een uurtje toch de warmte weer gaan opzoeken, thuis.Hier ook nog steeds snipverkouden, dacht dat het over was...En een omdraaiende maag, maar dat kan ook de spanning voor morgen zijn.Nu eerst effe een bakkie thee en een peukie en de kids wakker maken voor school.Laters... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 Nou, kinderen zijn hier niet uit bed te branden:oDe jongste antwoord op alles met nee....Dat schiet op, NOT!Ben er ook weer vandoor, duty calls..Toedeledoki! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 Mornink.Wat zei ik nou vorige week over zelf zorgen voor drukte?Kat Fran overleden, gister nieuwe pup gehaald en vanavond komt er een katerje van een maand of acht. Zo, ons gezin weer compleet! Geselli.Ok, renne nu want heb mn tijd natuurlijk verlummeld met die niewe. Ouwe hond vindt pup nog niet zo leuk....tja, dat zal nog veranderen, toch?Heb een fijne dag allemaal, ga goed, take care.Wie weet waar ik een dagteller. ben niet zo handig en zag niet meteen iets. Doeiiiiiiii. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 Den Niwi se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 ier sie....den Bambam se....daar es se... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 Goedemorgen lieve mensen...vakantie voor kids afgelopen, mijn dochter gaat vandaag naar de peuterspeelzaal voor de eerste keer...leuk voor haar.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 Goedemorgen allemaal,Gister vergeten uit te loggen.Mooie maandag vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 Goedemorgen Harry,Of het een mooie maandag wordt ? Geen idee, Ik probeer er maar wat van te maken...Susana, Kind blij, jij ook ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden