huttula Geplaatst 27 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 (bewerkt) Mijn werk had nog opgebeld Ze zouden direct een afspraak maken bij bedrijfsarts omdat ik beter gemeld ben en zo snel in zw zit Mijn teamleider is met vakantie...dus ja ze zijn vrij om te doen wat ze willen Denk dat deze teamleider er moeilijker mee heeft dan ik Tenminste dat maak ik aan allerlei excusen uit...ze klonk zenuwachtig. Ik zei dat ik het snapte en ook alle afspraken nakom...net zo rustig Dacht bij mezelf..ik ben niet aan het spijbelen..ik ben niet schuldig en zo voel ik het ook niet Baal wel dat dit direct na mijn vakantie is...daar heb ik ook geen invloed op..en das wat anders Ben benieuwd hoe dit weer gaat aflopen Morgen wel een afspraak maken met huisarts..denk zelf weer iets van luchtweg infectie of de astma komt weer 30 augustus 2014 bewerkt door huttula dribbeltje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 (bewerkt) Ik weet van mezelf dat ik mijn functie gewoon kan ..dat kan ik. Dat is ook mijn pad...terug naar mijn nivo maar dan zonder onrust Das ook een uitdaging voor mij Dus vandaar dat ik naar mijn eigen functie toewerken een mooie start vind 30 augustus 2014 bewerkt door huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 Dat positieve helpt me eigenlijk me er altijd door heen Zou het ook niet willen weten als ik dit niet had...geen fijn beeld..pff Het helpt me overal enorm mee,als ik het even niet ziet zitten Als ik het positieve even kwijt ben..dan kijk ik naar boven..de wolken..zonsondergang..bomen Meestal is hij er dan wel weer. Tis ook niet alleen positief...ook de wilskracht en nu vooral ook de nieuwsgierigheid Terug dat is iets waar ik nooit meer heen wil..dus ja eigenlijk hoord moeten...trap onder mijn achterste ook weleens op zijn plek Makkelijk is het niet maar daar weten wij allen alles van We hebben nog best veel invloed op onszelf..ook al denk je van niet Ook weer zo dubbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 Hut ik vind t zo knap dat jij zo goed terug kan kijken. Ik vergeet zo snel hoe het ook al weer was en zie daardoor de groei niet. Misschien ook wel een overlevingsmechanisme .... Dat vergeten van mij. Maar zo af en toe terug blikken.... Helemaal niet verkeerd Dank dat je mij helpt herinneren huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 30 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 (bewerkt) Eerlijkheid wint het...boven alles Eerlijkheid is niet te koop Eerlijkheid zit binnen in je 30 augustus 2014 bewerkt door huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 31 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2014 Dacht dat ik alle gevoelens wel ongeveer kende Deze is nieuw..deze hoort niet bij een mens thuis Deze word je aangedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2014 huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2014 Lieve hut wat er ook is blijf bij jezelf ❤ huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2014 Hutt huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 31 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2014 Enya...yoga...Qigong..mezelf Terug bij mezelf komen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2014 Dan vind je Loreena Mckennitt ook vast mooi Hutt en Dead Can Dance https://www.youtube.com/watch?v=3S8NJ02xIK0 huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 1 september 2014 Rapport Share Geplaatst 1 september 2014 huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 1 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2014 Dat rot gevoel was echt...en hoorde niet bij mij. Onrecht....boosheid. En dat hebben ze geweten ook Nog nooit hebben ze mij zo boos gezien daar Wat een uitbarstingen Vulkaan was er niks bij En nu ligt het daar..daar waar het hoort..niet bij mij Emoties moet je niet opkroppen.. En nou mag ik het los gaan laten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 september 2014 Rapport Share Geplaatst 1 september 2014 hup Huttje hup :rose: :rose: huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 1 september 2014 Rapport Share Geplaatst 1 september 2014 Goed zo Hut! huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 3 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 september 2014 Als je weet wie je bent...heb je alles wat je weten moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 3 september 2014 Rapport Share Geplaatst 3 september 2014 Goed bezig Hut!! huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Voor Hutje huttula, kruidenthee67 en plof reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 6 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 september 2014 Mijn ontdekkingsreis kan weer doorgaan Mijn gevoel is echt..betrouwbaar...geen twijfel over mogelijk kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 6 september 2014 Rapport Share Geplaatst 6 september 2014 Mooi gezegd !! huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 14 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 september 2014 Hier ook zo on balans type Alles of niks Kan zo doordraven in alles of niets Weet zelf ook nog niet goed om hiermee overweg te kunnen gaan Toch merk ik...al doende leert men Tis wel vermoeiend dat balans....moeilijk Toch pluk ik hier weer de meeste vruchten van En dat houd me staande om toch continue doorgaan met aan mezelf te werken Af en toe zie ik het niet meer zitten...zou soms zo graag handoek in de ring willen gooien Maar ja..het positieve in mij...zorgt dat ik dat niet doe.. Er is iets in mij dat toch door wil gaan. Iets wat groter wil worden.. Wat ik ook merk...dat ik zo blij ben met het niet onderdrukken van van alles en nog wat Dat ik kan nadenken..erover nadenken..beslissingen maken waar ik achter sta... Dat ik kan zijn wie ik wil zijn...of kan worden Zonder schaamte Tevreden voor het moment..maar toch nog een weg tegaan Denk weleens...te mooi om waar te wezen. Lijkt wel een droomwereld..incl nachtmerries Waarin ik mijn draai nog moet vinden..ben mooi opweg...want ik ben het ook waard Dat voel ik...en dat denk ik met een lach op mijn gezicht En nu weer terug op de wereld... Te trots om te falen Te nieuwsgierig naar de toekomst Te onrustig om geen rust te zoeken Te ver om terug bij af te willen zijn Het leven kan raar lopen... kruidenthee67 en Kastanje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 september 2014 Rapport Share Geplaatst 14 september 2014 Alles of niets, maar je ziet het zelf, je denkt er over na. Je bent er mee bezig. Hoe je daar mee om moet gaan, dat komt ook wel met de tijd. En lukt dat zo af en toe niet, dan is er ook niets aan de hand, toch? Dan zie je jezelf en denkt misschien "ach gut, moet je mij nou eens zien, wat schattig". Zoiets. Misschien moet je jezelf af en toe even in de hoek zetten en dan zelf een boek lezen. Je bent het waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 14 september 2014 Rapport Share Geplaatst 14 september 2014 Te..vreden..? Mooi mens... huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 14 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 september 2014 Zolang je balans zoekt in je leven...leef je bewust Bewust is geen automatische piloot. Das al een mooi verschil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden