snoepje Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 josje ik doe mee hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Zo de eerste uitgesteld tot 16:00, had anderhalve week terug totale paniek geweest.Will, verschrikkelijk man. Ga er wel over praten. Heb dat zelf jaren geleden net gedaan (dom).Hoop dat je de avond en beetje doorkomt. Bel anders met iemand nodig mensen uit of ga bij vrienden langs om wat te praten. Hoeft niet alleen daarover maar gezelschap helpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Bedankt Tom, dat ga ik zeker doen. Het beeld zit vast in mijn hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Denk dat ik ook nog wel ff langskom josje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 En ikke doe ook mee, zeker en vast !!Ben net tussen de buien in paar urekes gaan fietsen, daarna fietske gekuist (in 't bos gaan crossen), douche gepakt en nu terug aan 't werk. Zou ik ni kunnen opbrengen in periodes van hevig drinken. Denk dat dit echter gezonder is niwaar?En morgen op tijd op, beetje gaan joggen en dan beetje shoppen zeker (oek plezant). Het geld dat ik deze week uitgespaard heb mag ik gerust aan iets anders spenderen (bv nen nieve auto ofzo ....)liefs, Muf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Snoepje, ik heb er jaren ook zo over gedacht,hield mezelf voor de gek.Ja het is idd zo simpel:de eerste laten staan.meer is het niet.En het helpt door niets in huis te halen.Verspil alsjeblieft niet zo'n groot deel van je leven als ik heb gedaan.Will, sterkte, je verkeert waarschijnlijk nog in shock,misschien kun je je afspraak met speod vervroegen?Erover praten helpt meer dan je weet wel (wegdrinken)en als dat niet lukt, schrijf het op:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Will, op welke kaai is dit gebeurt? Das wel serieus amaai. Heb jij die jongen persoonlijk gekend? Is die container uit een kraan gevallen ofzo? Heb je niet zoiets als "slachtoffer" hulp ofzo waar je nu direct terecht kan? Je gaat vandaag of morgen toch ni terug aan 't werk? Als je will babbelen, je weet ons te vinden hémvg, Muffin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 petje af Mufgoed bezig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 hoi,ben er weer!doe wel mee aan een week qend droogstaan,makkelijk zat, ben zo misselijk van de medicatie dat alleen de gedachte aan drankmij al richting poy doet hollen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Goeie avond lieve kanjers.Ik heb heerlijk gewerkt. En raad eens wat, er is een iniminichihuahuaaaatje binnen gebracht. Wat een mooi ventje maar ik geloof dat ze de eigenaar al kennen. Ik heb gezegd dat ik hem anders wel wil.Hij heeft vanmiddag al heerlijk op m'n schoot liggen slapen, zo maar, terwijl ik zat te naaien.Is dat leuk of is dat leuk, mensen.Duimen hé dat ze de eigenaar niet vinden. Het kereltje was zoooo mager, en stonk zo ontzettend vies.Zo nu eten want deze dame heeft honger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Ik wil graag met je mee doen aan het weekendpact Josje. Noteer me maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Het was op kaai 704 van Hessenatie, zal wel op het journaal komen. Ik heb er absoluut geen behoefte voor te drinken van gekregen, integendeel. Er zit zelfs een ploeg schilders hier nu thuis de boel te schilderen en die ik van het nodige bier voorzie. Neem zelf de eerste niet vandaag, zeker weten.De intake vervroegen is jammer genoeg niet mogelijk Ik kende de man niet persoonlijk en de container is gewoon boven op hem gezet. Weet niet wie zijn schuld het was, maar ik leef ook mee met de kraanman, of die nu in fout is of niet.Afin, ga verder werken, druk druk druk.Bollie, dat zijn de schattigste beestjes ooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Hey lieve Rekel, wat krijg je het voor je kiezen hé? En wat ben je sterk door te zeggen vandaag neem ik de eerste niet.Een diepe buiging voor je hoor, dat verdien je.Ik hoop inderdaad dat je wat kwijt raakt bij de psych. Want dat zijn van die dingen die inderdaad op je netvlies blijven hangen. En dan 50 mtr. bij je vandaan. Er gaat dan toch van alles door je hoofd.Blij dat je bij ons bent om het te vertellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Dag Bolletje en Jane, Ik heb geantwoord en me verder voorgesteld, maar het staat als een nieuw item bij Wie is Wie. Ik heb dit programma nog niet helemaal door!Kijken of ik nu bij Ditjes en Datjes terecht kom.Groetjes!Primula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Ik doe ook weer mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Was ik weer even, zo eten. Maar wat fijn dat er al zoveel mee doen aan het weekendpact:) Gaat ons zeker samen lukken!SnoepjeMuffinSailorBolletjeDesiJosjeHeb ik iedereen tot nu toe, niemand vergeten?En Will wat een naar verhaal, bah. Jammer dat je niet direct kunt praten en nazorg kunt krijgen. Maar inderdaad zoals Muffin zegt, dan is hier een goede plek. Sterkte:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 zet mij er ook maar bij Josjebig mama is watching you:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Primula je zit goed hoor, dit is het juiste draadje.Hé luister, we zijn vandaag begonnen met een weekend pact. Dan sluiten we een soort verbond en beloven elkaar om niet te gaan drinken. Heb je al zin om mee te doen of vind je dat nog te vroeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Update:SnoepjeMuffinSailorBolletjeDesiJane4Josje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gerebeer Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Hoi Josje, bolletje, Tom en wie nog meer,Ik doe ook mee ook al weet ik niet precies wat het inhoud (blond?) Groet Gerebeertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Gere, twee berichtjes boven jouw bericht heb ik het een beetje uitgelegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 nou daar zit je dan mooi aan vast beertje:Dweekendje niet drinken(maar dan mag je jezelf daarna met iets leuks/gezonds belonen)wij zijn je sociale controle dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Primulavia antwoordkun je hier blijvenreageren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Hallo Gerebeer, zie bij Bolletje, we spreken met elkaar af dit weekend niet te drinken. Kan ik je erbij zetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Even eten, broccoli en een lekker lekkerbekje met aardappelwafeltjes uit de oven, heel gemakkelijk en oh zo lekker, doe straks weer een update. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden