Spring naar bijdragen

Dindsdag 18 januari


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 320
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hier effekes weg, voor gesprek met counselor.

Kreeg net weer een oppeppend bericht van een juridisch adviseur.
Kan de huurders van mijn woning er waarschijnlijk zelfs in September niet uitkrijgen, aangezien mijn woning niet via leegstandswet verhuurd is...
Grrr.... Kan er ook nog wel bij !!!
Crisisopvang lijkt steeds dichterbij en onvermijdelijker te worden.
:huh::(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie hier misschien een domme opmerking maar je hebt toch een huurcontract met die mensen? Dan kun jij toch x-maanden van tevoren de huur opzeggen? En wat als je de woning zelf weer nodig hebt, dat weegt toch wel zwaar. Daarnaast wil ik nog even zeggen dat ik het flink vind hoe je jezelf herpakt hebt:present:


Aanpassing: ik ben het niet vaak met Dhen eens maar in dit geval wel, wat een nare opmerking 'eigen volk eerst'. Alsof de ene mens meer waard is dan de ander.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dhen, ben het volledig met je eens,
het is een walgelijke opmerking!!!
En ook onwaar.....

Ik lag nog in het ziekenhuis,
toen ik ongevraagd iemand van maatscg. werk op bezoek kreeg,
Had ik thuis hulp? Nee? was wel nodi"....
Ze bracht formulier mee,
vanaf eerste week dat ik thuis was had ik hulp!!!

Bako, fijn dat Drup je al op weg geholpen heeft,
Is niet ingewikkeld via WMI.
Ik hoop dat het in jouw gemeente ook zo snel en weinig burocratisch gaat
als in de mijne!:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat klopt Wijfie. Ik heb de afgelopen jaren de nodige ervaring met instanties opgedaan. En idd soms kom je tenenkrommende situaties tegen, die soms ook in mijn nadeel hebben gewerkt. Maar mijn ervaring is dat het mes aan 2 kanten snijd. Zowel Nederlanders als medelanders maken er een zooitje van. Ik krijg gewoon hele nare associaties bij dat soort opmerkingen snap je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies Wijfie, en je moet maar bidden en smeken of je a.u.b. hulp krijgt.:devil: Ze beloven je koeien met gouden horens maar als het er op aan komt wordt er niets gedaan. Beloven te bellen en je moet 5 x terug bellen om de mensen er aan te helpen herinneren dat ze die belofte gedaan hebben.
Maar ik ben het eens, ieder mens moet geholpen worden als ze moeilijk zitten. Of het nu nederlanders of niet nederlanders zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het alvast gelezen Tom !!

Wel luitjes, efkes gesport, ga nu douchen, om 17:30 kmt chauffeur voor luchthaven, effie op en neer Hamburg maar ik hoor jullie nog als ik in 't hotel ben

sterkte allemaal en, we houden het droog hé (reizen zonder alcohol, bah, ni plezant ....)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zag het muffin, bedankt!
Geintje bolletje, lees wanneer je wilt, heb al een hoop steun gehad van je.

Morgen acupunctuur, iets om naar uit te kijken teminste.
Voor mijn gevoel opnieuw beginnen maar dat is onzin natuurlijk.
Baal er alleen van dat tijdens zulke momenten je toch een klein stapje terugvalt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterke trek vandaag:o Baal ervan, maar zal het moeten uitzitten...Heb ter compensatie van de trek net voor mezelf chocolade gekocht en ik ga zo iets koken dat ik erg lekker vind.
Heb de wijngang bij de winkel vermeden, voelde echt dat het niet slim zou zijn om erlangs te lopen. Nog niet eerder de afgelopen weken zo'n sterke drang gevoeld om iets te drinken te willen pakken...Kan niet echt een directe aanleiding ervoor vinden...Misschien is het "gewoon" de verslaving die aan me trekt.
Probeer nu maar even bezig te blijven...Ga zo koken en dan in de bak met een boek, kruidenthee en bergen chocolade.
Misschien pak ik nu even snel wat te eten..Een wat gevulde maag helpt vast ook!
En even hier tikken ook:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tom: je kan er van balen, maar in deze toestand is helemaal niks drinken toch het allerbeste.
Dit is zo'n gevecht wat je levert, constant maar proberen te bedenken hoe je niet MEER drinkt.
Op een gegeven moment signaleren je hersens dat helemaal niet meer.
Op NUL, is de beste remedie.
Ja ik heb gelezen dat de hulpverlening iets anders zegt, maar dat vind ik persoonlijk een rare kronkel van die hulpverlening. Het werkt niet, zeker niet als je nog vol drank zit.

Ik heb heerlijke ijsjes ingeslagen voor vanavond, hier komt het wel goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo, de meeste klussen in huis gedaan. Alleen mijn gordijnen nog ophangen en koken.
Vanavond naar AA. Ben eigenlijk veel te moe maar het is voor HET goed doel zal ik maar zeggen. Achteraf ben ik altijd weer blij dat ik erbij ben geweest. Houd je lekker scherp.

Oh ja mijn Fiso oefeningen vergeten, foei,foei.:huh:

Ekstertje een gevulde maag zal je best verder helpen let maar op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Raar hé Eks. dat dat zo maar kan toeslaan?? En er is ook niets voorgevallen waardoor je je wat gespannen voelt.
Ja dan is de enigste manier maar zorgen dat je maag vol zit met allemaal lekkere spullen. Jezelf daarmee maar lekker verwennen. Blijf ook maar bij ons in de huiskamer meis. Wij zijn er voor je hoor.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...