Spring naar bijdragen

Woensdag 19 janauri


Mupke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 191
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Oh, nog even dit.
Mijn titel: wanneer wordt het eens lichter 's ochtends .. Dat weet ik heus wel. Om 8,30 uur pas ofzo. Maar ik vind het zoveel gemakkelijker opstaan als het al wat licht ibegint te worden buiten.
Er was dus ook niks overdrachtelijks mee bedoeld. Zwaar hoofd o.i.d. heb ik nl. niet. :D Uurtje langer kunnen slapen had wel lekker geweest maar helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Godemorgen Mupke en Denker.

Koffie?

Ja Mup met licht opstaan is veel prettiger.

Ik heb het pact gisterenavond ook gehaald. Lag al om 20.30 uur in bed en heb geslapen tot nu. Dat ws lekkerrrrrr......


lekker he Denker als je eindelijk weer kan slapen als je net gestopt bent. Je gaat je steeds lekkerder voelen pas maar op:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

YVOnne OOOOOOOOOOOOOOOOOpppppppppppssssssssssssttttttAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNnnn
ik weet dat je vrij bent, maar je hebt je van de week al 2x verslapen. dus voor straf er op tijd uit want je moet naar de sportschool :D hup hup oogjes open even lekker uitwrijven.
beentjes over de rand, en hup in de pantoffeltjes naar de koffie en een PEUKIE.

ekstertje moet jij niet ook opstaan en de kinderen in de kleren hijsen? fietsen klaarzetten, kom op actie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedesmorregens:)

Ja, dagpact droog doorstaan en dankzij dat vandaag op dag 79...Moeilijke avond gehad en om die reden om 21.00 uur mijn bed in gedoken. Gelukkig wel lekker geslapen.
Moet deze ochtend meer haasten dan anders, moet om 8 uur bij de dokter zijn met mijn dochter.
Niks bijzonders hoor, haar oren worden uitgespoten. Zal straks voor haar èn mij wel een verademing zijn...Ik moet nu alles minstens 2 keer roepen:o

Mupke, Desi en Igor nog bedankt voor het pact gisteren. Ook de andere medepacters bedankt die nog op 1 oor liggen;)

Denker:
Goed man, dag 4 alweer..Iedere dag is er eentje en voor je het weet sta je een week droog:present:

Snoepje:
Beter zo dan een kater van de drank Snoepje..Nu kun je in ieder geval nog trots zijn op jezelf! Dag 10!:present:

En nu gaat Ekstertje haar kinders wakker fluiten:P
Moet echt wat doen anders zit ik nooit om 8 uur in die wachtkamer:$
Fijne droge woensdag iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal:D

Goed geslapen, wel vroeg wakker (5 uur) maar al met al toch 6 uurtjes gehad.
Voel me sinds ik weer beter slaap een stuk fitter.

Vandaag gesprek bij maatschappelijk werk.
Daarna, waar ik een beetje mijn hoop op heb gevestigd, een gesprek met social support.
Hoop dat ze wat dingen uit handen kunnen nemen, zodat ik ook mijn rust kan pakken.

Dagpact gisteren droog doorstaan.
Was gelukkig niet zo moeilijk gezien de motiverende meeting.
Vandaag dag 3 en ik neem de eerste niet !!!

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hier is het al vroeg licht hoor! ik woon naast een bouwput! dus om pakweg 06.30 is het hier al dag!
gezellig hoor al die bedrijviheid zo 'smorgens vroeg,maar ben toch blij dat ik niet meer mee hoef te doen!

en dan nu de dagelijkse max geheugentrainer,wat mist er in de zijbalk? iedere dag weer een verrassing!
ja gesnapt,de buienradar! ff slepen en daar is die weer dat weer!

fijne droge dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie:Ik hoop dat ze je vandaag eindelijk wat uit handen kunnen nemen. Je last is nu te groot.
Maar goed dat je wat beter kunt slapen nu.

Ik heb gisteren de meeting overgeslagen. Ik was kapot en ben ook vroeg naar bed gegaan. Dat is ook wel eens lekker en heb tot 6.00 uur geslapen!

Igor: Wat voor soort hondjes heb jij nu eigenlijk?( Buiten dan dat ze super lief en leuk zijn?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snoepje, ik heb dat ook gehad. Ik was er toen een week af. Ik heb toen op een nacht de beveiliging gedaan bij een dorpsfeest. Het werkte heel relativerend om al die bezopen mensen te zien. Ik dacht die nacht nog: Ha jullie zullen jezelf niet lekker voelen morgen! En wat gebeurde er? Ik ging na de tijd slapen en had me toch een kater. Raar maar waar. Nu een terugval gehad, weer gestopt dus ik denk dat ik een dezer dagen dit ook nog wel eens zal meemaken. In ieder geval veel sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...