Mupke Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Goedemorgen allen Kan ik weer eens de dag openen.Hopelijk heeft ieder het dagpact gister goed doorstaan? Ik wel in ieder geval.Nu eerst maar even koffie en dan ben ik alweer weg, douchen, aankleden en richting werk.tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Oh, nog even dit.Mijn titel: wanneer wordt het eens lichter 's ochtends .. Dat weet ik heus wel. Om 8,30 uur pas ofzo. Maar ik vind het zoveel gemakkelijker opstaan als het al wat licht ibegint te worden buiten.Er was dus ook niks overdrachtelijks mee bedoeld. Zwaar hoofd o.i.d. heb ik nl. niet. Uurtje langer kunnen slapen had wel lekker geweest maar helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Mogge, ik ben met dag vier bezig. Eindelijk wat geslapen vandaag. Ik heb gedoucht en nu ga ik een wandeling maken. Tot later en een fijne dag gewenst Mupke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Welkom hier Denker. Ik ken je nog niet, maar las net al even wat je schreef bij Thema's.Wens je een goeie dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Godemorgen Mupke en Denker.Koffie?Ja Mup met licht opstaan is veel prettiger.Ik heb het pact gisterenavond ook gehaald. Lag al om 20.30 uur in bed en heb geslapen tot nu. Dat ws lekkerrrrrr......lekker he Denker als je eindelijk weer kan slapen als je net gestopt bent. Je gaat je steeds lekkerder voelen pas maar op:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 goedemorgen iedereenheb echt een zware katermaar niet van de drankraar hoor als je dat heb en je heb niet gedronkenhoop dat het snel over gaatdag 10 is aan gebroken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 goede morgen allemaal. ik heb het droog gehouden gisteren wel waardeloos geslapen en flink zweten, maar dat is tijdelijk weet ik.vandaag weer een droge dag. wie doet er mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 ik zal ook blij zijn als het wat langer licht is en de temperatuur omhoog gaat en een lekker :rose:netje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 ikke ikke igorheb het nodig en voor het weekend ook ben aan dag 10 begonnenmaar vind dat het zwaar gaat worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 YVOnne OOOOOOOOOOOOOOOOOpppppppppppssssssssssssttttttAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNnnnik weet dat je vrij bent, maar je hebt je van de week al 2x verslapen. dus voor straf er op tijd uit want je moet naar de sportschool hup hup oogjes open even lekker uitwrijven. beentjes over de rand, en hup in de pantoffeltjes naar de koffie en een PEUKIE.ekstertje moet jij niet ook opstaan en de kinderen in de kleren hijsen? fietsen klaarzetten, kom op actie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 snoepje wat goed dag 10 het is misschien even moeilijk, maar nu doorzetten hoor.....het zou jammer zijn om die 10 dagen weg te gooien, krijg je weer schuldgevoelens, afkick verschijnselen enz enz. je weet ze zelf wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Goedesmorregens:)Ja, dagpact droog doorstaan en dankzij dat vandaag op dag 79...Moeilijke avond gehad en om die reden om 21.00 uur mijn bed in gedoken. Gelukkig wel lekker geslapen.Moet deze ochtend meer haasten dan anders, moet om 8 uur bij de dokter zijn met mijn dochter. Niks bijzonders hoor, haar oren worden uitgespoten. Zal straks voor haar èn mij wel een verademing zijn...Ik moet nu alles minstens 2 keer roepen:oMupke, Desi en Igor nog bedankt voor het pact gisteren. Ook de andere medepacters bedankt die nog op 1 oor liggen;)Denker:Goed man, dag 4 alweer..Iedere dag is er eentje en voor je het weet sta je een week droog:present:Snoepje:Beter zo dan een kater van de drank Snoepje..Nu kun je in ieder geval nog trots zijn op jezelf! Dag 10!En nu gaat Ekstertje haar kinders wakker fluiten:PMoet echt wat doen anders zit ik nooit om 8 uur in die wachtkamer:$Fijne droge woensdag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Goedemorgen allemaal:DGoed geslapen, wel vroeg wakker (5 uur) maar al met al toch 6 uurtjes gehad.Voel me sinds ik weer beter slaap een stuk fitter.Vandaag gesprek bij maatschappelijk werk.Daarna, waar ik een beetje mijn hoop op heb gevestigd, een gesprek met social support. Hoop dat ze wat dingen uit handen kunnen nemen, zodat ik ook mijn rust kan pakken.Dagpact gisteren droog doorstaan. Was gelukkig niet zo moeilijk gezien de motiverende meeting.Vandaag dag 3 en ik neem de eerste niet !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 hier is het al vroeg licht hoor! ik woon naast een bouwput! dus om pakweg 06.30 is het hier al dag!gezellig hoor al die bedrijviheid zo 'smorgens vroeg,maar ben toch blij dat ik niet meer mee hoef te doen!en dan nu de dagelijkse max geheugentrainer,wat mist er in de zijbalk? iedere dag weer een verrassing!ja gesnapt,de buienradar! ff slepen en daar is die weer dat weer!fijne droge dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 succes vandaag blondie. hopelijk krijg je inderdaad wat meer rust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Blondie:Ik hoop dat ze je vandaag eindelijk wat uit handen kunnen nemen. Je last is nu te groot.Maar goed dat je wat beter kunt slapen nu.Ik heb gisteren de meeting overgeslagen. Ik was kapot en ben ook vroeg naar bed gegaan. Dat is ook wel eens lekker en heb tot 6.00 uur geslapen!Igor: Wat voor soort hondjes heb jij nu eigenlijk?( Buiten dan dat ze super lief en leuk zijn?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 blondie succes vandaagen de rest ook natuurlijkwil nog even zeggen dat ik echt veel aan jullie hebga nu me vrijwilligers werk doenen dan vanmiddag naar de stad met de jongste om wat spulletjes te halen voor zijn verjaardagtot vanmiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Snoepje, ik heb dat ook gehad. Ik was er toen een week af. Ik heb toen op een nacht de beveiliging gedaan bij een dorpsfeest. Het werkte heel relativerend om al die bezopen mensen te zien. Ik dacht die nacht nog: Ha jullie zullen jezelf niet lekker voelen morgen! En wat gebeurde er? Ik ging na de tijd slapen en had me toch een kater. Raar maar waar. Nu een terugval gehad, weer gestopt dus ik denk dat ik een dezer dagen dit ook nog wel eens zal meemaken. In ieder geval veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Zo nu douchen en dan rap naar Fisio. Daarna UWV. Vanmiddag stage. Mijn dag is goed gevuld:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Allemaal veel goede moed vandaag, en als we die eerste nu eens laten staan!Doei... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Goedemorgen lieve mensen....hier nog niet helemaal herstel van mijn griepje....maar heb wel zin in vandaag...Blondie: veel succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Goeie morgen lieve kanjers:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Goeiemorgen,Heb een goeie dag allemaalIk ga mn baas verblijdenLaterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Ik ben er effe van tussen,Dank voor alle succeswensen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 he allemaal goedemorgen.Zo voel me lekker en fris.2 wijntjes gehad gisteren ook weer en het bevalt me goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden