Otje Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Ik doe elke avond voor het slapen gaan een paar minuutjes Bammeke, erg fijn. quote: Originally posted by: BamBamAnderhalf jaar geleden een vrouw gesproken die elf jaar lang drie minuten mediteerde. 's Ochtends drie en 's avonds drie. Das dus zes. Het gaat om het oefenen. Ik merk dat ik alles meteen wil kunnen en meteen resultaat wil. Dat gaat nie! En dan na een paar dagen zeg ik; Het helpt toch niet........'' tja, zo wordt het nooit wat. Elf! jaar drie minuten in de ochtend en in de avond. Begin daar maar es mee, go BB, go! Voutje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 hey womanhoe is het en hoe was je optreden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Bolletje, nee hoor het is nooit te vroeg om mee te doen aan een niet drinkenpact!I'm in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Hallo allemaal,Ik heb hard gewerkt vandaag al zeg ik het zelf:) Nu lekker uit puffen achter een koppie thee...Dit zijn van die momenten dat ik vroeger zou vinden dat ik iets "verdiend" zou hebben. Maar net als de meeste hier al noemen, meestal heb je altijd wel een zogenaamde reden om te drinken:oIn die zin heb ik meestal wel steun aan de herkenning van die triggers honger, boosheid, eenzaamheid, moe en beloning. Vanavond beloon ik dus mijn harde werken met een grote reep chocolade:DFijne avond iedereen en hou het droog:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 quote: Originally posted by: lindeBolletje, nee hoor het is nooit te vroeg om mee te doen aan een niet drinkenpact! I'm in! Yes joepie. Geweldig meis. Pluim voor jou hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Ha Vie, fijn je weer te lezen.BB ik hou mijn poot de komende weken stijf hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Jopie, ik doe mee Behalve dan het deel van de hardloopster, want ik heb geen hond Goed, lekker slapen en fijn dromen ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Jopie als je die gevonden hebt stuur ook naar mij. Graag een die ook lekkere koffie zet en voor de prijs van voor de oorlog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Goedeavond allen,Ben ook weer even op het frum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 zou ik ook wel willenmaar zondag een verjaardag hiermorgen nog boodschappen doen taarten bakkenhuis versieren en verbouwenen zondag heel de dag lopen en weer opruimenmaar wel lekker druk..dus weinig tijd om eraan te denkenmaar geniet ermaar van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Lieve mensen, ik ga een lekker bad nemen en daarna naar bed.Morgen vroeg op voor een dagje shoppen in Amsterdam met mijn(eeuwige) fiancé.Allemaal nog een fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Jopie,Wouw, waar vind je al dat personeel dan?Ga morgen naar de gezondheidsbeurs in Utrecht.Heb er zin in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Truste Linde,En shop ze morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Goh Jopie, zo iemand heb ik al besef ik me.Die mag op het dankbaarheidslijstje van vanavond:heart:Nou ja, dat poetsen...tja, maar goed, een mens kan niet alles hebben wellicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Hoi Rapi, weltrusten Linde en hallo allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Hoi Bam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Snotverdikkeme. Tig x met pup uitgeweest, glij ik me hier toch uit over een bult bruine smurrie:devil:Pfffffffff, klein maar fijn zullen we maar zeggen. Tjonge, wat kan die kleine stinken:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Nou, dat scharen we maar onder de zegeningen van kleine kinderen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Tja, je kan hem geen luier omdoen he Bam:)Nou, ga maar weer afsluiten.Morgen lekker dagje uit, dus ook niet werken.Yes..heb er zin in, misschien vertel ik morgenavond nog hoe het geweest is.Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Veel plezier.Nee die luier gaat niet. Ach, tis nog een ukkie. Het mag.Slaapse allen:lips: oant moarn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 bamJopie kun je die juffrouw niet ook eventjes hierheen sturen?? ik zou ook het hele weekend wel willen slapen (of nog langer)morgenvroeg wordt ik vast en zeker wakker geknuffeld, maakt de dag al goed.trusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Tatum, kan het forum iets voor je betekenen? Zie je al een paar x ingelogd vandaag maar niet schrijven.Maar wellicht check je je pb's, kan natuurlijk ook.Slaap lekker Igor samen met Knabbel en Babbel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Bam,Ik was met An in gesprek op pb. Maar toch bedankt voor het informeren. Welterusten voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Trusten kanjers en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 trusten bolletje..slaap lekker:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden