Yvonne Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Kom dan maar in F wonen BB, hier kennen we helemaal geen hondenbelasting.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Dat ik diefstal, dan zijn ze hier eerlijker.Dubbel is dubbel, niet dubbel en een beetje.Zo'n mini hond moet halve prijs zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 ok ben weg. Doeiiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Oke, doeiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Waarom zou iemand een giftig, uiterst verslavend middel willen drinken dat walgelijk smaakt; een drug die je leven verkort, je immuunsysteem ondermijnt en je concentratievermogen aantast; een drug die je zenuwstelsel, je zelfvertrouwen, je moed en je vermogen om te ontspannen vernietigt? waarom zou je een drug willen nemen die je in je leven ongeveer 300.000 tot 425.000 kost en absoluut niets voor je doet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Borretje samen witte parels huilen maar zilveren schelpjes vinden in het zand. Mooie zon zien en dan heb je goud. Tijger zend je moed !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Waar Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Gaat hier niet goed...Wederom gestruikeld...Waarom niet hulp inroepen ?Omdat ik wil drinken ?Bah, na een 2 glaasjes gaat die wijn de prullebak in... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Blondie, hoe komt dat nu weer zeg. Dat is al een paar x achter elkaar meid. Kijk uit dat het weer niet iedere dag wordt. Het is zo gauw weer makkelijker om naar de drank te grijpen. Dat zie je wel. doe er die rem op anders is het leed dadelijk niet te overzien. Ik geloof dat je de vorige keer zei dat je dacht dat de kinderen er niets van gemerkt hebben. Houd jezelf niet voor de gek. Natuurlijk merken de kinderen dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Ik weet het,bolletje...Is weg nu... Bah, wat baal ik van mijzelf... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Je vroeg, omdat ik wil drinken? Ja dat wil je ook. als je het niet zou willen zou je het niet doen. Dat het heel moeilijk is om die drank niet te pakken daar weet ik alles van maar als je wilt drinken, ga je drinken.Was het nu echt zo moeilijk om hulp te vragen? Wat gaat er dan in je om voordat je besluit te gaan drinken.Ben je nu heel echt gespannen, voel je je diep verdrietig, voel je je depri. Waarom ben je gaan drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Niet gaan balen Blondie, daar heb je niet zoveel aan, probeer te kijken wat je dwars zit, volgens mij stormt het een beetje in je, tegenstrijdige gevoelens die je even niet op z'n plek krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Verdrietig, machteloos, onzekerheid...Van alles... Ga het nog even bekijken wat het was dat ik nu weer ben gaan drinken...Nooit geen reden te bedenken !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Kan goed kloppen Dhen, maar nog steeds geen reden om te gaan drinken...of ben ik nu te hard voor mijzelf ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Hallo Blondie, wil je nu drinken of stoppen.Je moet ook wat tegengas geven, potjandrie nog aan toe.Je hoeft je niet willoos als een stuk drijfhout, te laten meevoeren.Neem een besluit en zeg: hier brengt niets me vanaf, en sta er voor.Hoppa, bek op't stuur en gaan met die banaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Nee geen reden om te drinken, maar ook geen straf of beloning koppelen aan het drinken, het is gebeurt, volgende keer niet doen maar naar de emotie kijken die maakt dat je denkt geen andere keus te hebben dan te gaan drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Ga nu effe goed bekijken waarom ik ben gaan drinken en hoe ik het kan voorkomen...Ik wil het niet, maar op de een of andere manier moet ik... verslaving !!! JaMaar hoe voor zijn ?Komt nu te vaak voor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Blondie waar zijn de kinderen nu? En heb je al gegeten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Wellicht niet kijken naar de reden waarom je een glas drinkt. Kijken naar welke stappen je de volgende x neemt om het te voorkomen.Bellen voor men gaat bestellen.De duivel is weer in je losgemaakt door je eerste terugval. Zo werkt alcoholisme. Nu zaak om weer per dag, zo nodig uur voor uur te leven. Take care.Wij gaan ff eten. Later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Ga nu eten Bol...En ja BB, zint voor men begint !!!Bel je als ik enigszins bij ben gekomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Blondie, ik vind het erg dit te lezen,ben bang dat de drempel lager wordtna meerdere keren. Ik kan het niet latenweer met een advies te komen, maar misschien toch evenRefusal zolang je zoveel voor je kiezen hebt? Misschien geeft hetrust en dan kun je als je steviger bent weer op eigen kracht?Ja en dat niet op tijd hulp vragen, ik herken die zo, maar daar zitdenk ik toch de angel. Sterkte meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Heb hier nooit drank in huis, ben na wegbrengen van mn auto voor APK bewust gaan halen, sowhat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Jane, ik wil het zelf kunnen... geen refu...Kon het zelf, nu mn pad weer terug vinden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Blondie, lees de stukjes, die ik een paar dagen geleden aan Linde schreef eens over.Wat heb je nu aan één of twee glaasjes, niets. Helemaal niets.Als het je leven in het spoor zet, zou ik zeggen doe het.Maar je creëert een ravage en je wilt altijd meer.Je dekt je problemen toe, en als je de deken van je gezicht haalt,staan ze opnieuw en nog groter voor je.Het vergroot de hele rimram uit.Niet doen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Je schreef aan Topperje moet het zelf doenmaar niet alleenHeb jij je maatje gesmst?gemene vraag he, maar tochik bedoel m serieus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden