Spring naar bijdragen

maandag 24-1-11


igor

Aanbevolen berichten

Dank je Jopie, ik ga straks bellen en vragen wat mijn mogelijkheden zijn. Ik wel werken maar zie als een blok tegenop om meteen 9 uren te draaien met de verantwoordelijkheid over 450 mensen. Mijn reintegratieadviseur is wel een redelijk mens, dus maar es kijken straks.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 188
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Blondie kop op meid. Vandaag gewoon weer de eerste niet:heart:

Denker niet te veel hooi op de vork nemen nu. Is gedoemd te mislukken. Verantwoordelijkheid moet je nu voor jezelf nemen!

Jopie weer "bussen" vandaag? Gisteren was ik in omgeving Den Haag en moest de hele tijd in de voorbijgaande bussen kijken en aan jou denken:heart:

Sara:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie:
Mij valt op dat jij zo verschrikkelijk druk bent met van alles. Is dat de ADHD? Is het niet beter om een stapje terug proberen te doen en niet toe te geven aan alle impulsen. Zodat je je wat rustiger kunt voelen? Ik begrijp dat je omstandigheden dat niet altijd toelaten maar alle andere dingen waar je je daarbuiten mee bezighoud zoals bedden verven ed. Je moet ook eens aan jezelf toekomen en goed voor jezelf zijn. Je hebt het verdiend meid!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie:
Jammer van al die bijwerkingen..Je kunt er soms knap beroerd van zijn. Ken iemand die Ritalin gebruikt, volgens mij vallen de bijwerkingen daarvan wel mee. Hoop voor je dat je je snel beter voelt!

Elvira, wat fijn dat je het droog hebt gehouden en wat een vent van je!:present: Een echte kanjer!

Desi:
Hoe gaat het met je stage? Heb je nog gesolliciteerd op die vacature daar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stage deze week alleen donderdag de de hele dag. Ja ik heb nog gesolliciteerd op die vacature daar. Zal wel ff duren. Ik heb trouwens nog een vacature lopen maar dan wat heel anders. Gewoon afwachten dan maar weer.

Elvira: Koesteren zo'n vriend. Hier heb ik er net zo'n een. Ze zijn met geen goud te betalen:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hear hear, die Eks ;) jij kunt dat ook hoor.
Maar: met mij gaat het wel goed. Wat drank betreft zeker ( al ben ik voorzichtig geworden in nooit meer nooit zeggen), heb best nog wel eens trek maar gaat ook weer over, het is niet meer zo'n hevige strijd.
Verder nogal onzeker over de toekomst.
Want nu ik besloten had/heb om het verleden maar het verleden te laten slaat de paniek soms wel in alle hevigheid toe.
Daarom ben ik ook blij dat ik straks naar de psych mag :)
Thanxxx

* toevoeging:
Mijn stemming kan heel erg schommelen van optimistisch en vol vertrouwen in somber en depressief, daar word ik wel moe van. Overweeg medicatie te vragen.
Verder veel last van de artrose m.n. van de nek omdat je daar zo'n koppijn van krijgt. Ook daar wil graag andere pijnstillers voor. Dus maar eens naar de HA deze week.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Desi ;
Juist dat schilderen en verven zorgt ervoor dat ik mijn gedachten kan verzetten naar andere dingen naast mijn financieen en huisvesting.
Zal ongetwijfeld ook wel iets van de ADHD zijn, kan gewoon niet stilzitten.

Zo bellen naar het verhuurbedrijf, effe checken en inlichten dat er een aangetekende opzegbrief komt.
Benieuwd naar de reactie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sara:
Dat is ook een goed om straks aan die Psychiater voor te leggen Sara. Vaak hebben die op termijn wel een goed zicht op wat helpende is voor je is of niet. Kijk jij eerst maar n's goed of je een klik met die man of vrouw hebt. Dat is het allerbelangrijkste!
Dat van de drank en het nooit meer drinken, herken ik natuurlijk. Iedereen wel denk ik hier. Ik probeer ook maar niet te ver vooruit te kijken. Het liefst zou ik zeggen: ik drink de rest van mijn leven nooit meer. Waarom zou ik tenslotte. Maar ook ik heb in een periode van 4 maanden niks drinken toch weer dat glas aan mijn mond gezet. En ookal was dat 1 avond, ik deed het toch maar:o En ook toen voelde ik me sterk. Misschien was dat juist wel de truuk. Ik voelde me sterk genoeg om te kunnen denken dat ik het er wel bij 2 kon laten. En dan onderschat je de kracht van je verslaving:$ Hoop nu sterk genoeg te zijn om mee te buigen met die kracht. Ik zei al tegen Shahire op de "Wie is wie", "ik zie het maar als een spelletje tennis. Je weet dat de bal komt, het is de truuk om hem terug te meppen...".

Moet je nog lang wachten trouwens voor je eerste gesprek?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie:heart:

Sara: mischien manisch-depressief? Hoop het niet voor je maar er zijn goede medicijnen voor en in combinatie met een psych is dit te handelen.
Zo nu hop,hop in de benen. Moet naar de Fysio. Ben gisteren stout geweest en mijn oefeningen niet gedaan maar ik had een excuus want ik ben tot half 12 gisterenavond niet thuis geweest. Vanaf vandaag maar wat intensiever oefenen. B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...