rapilos Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Robbie,Harstikke goed van je.Je mag terecht trots zijn op jezelf hoor.Drup,Ik heb zelf ook al meer dan 10 jaar 2 kronen, en gelukkig ook nooit last mee gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 rob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Rob je mag trots zijn op jezelf hoor. Elke dag is er een denk maar.Rapilos dus dan zijn we de enige die morgen gebak mogen hahaha. Voorzichtig hoor want voor je het weet heb je een claim van de tandarts. Ik bestel alvast een bananensoes en cappuccino. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Igorhier 35 per gramRobert: het begint met eerlijkheidvooral naar jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Hahaha Drup LOL Nou............Igor, euh........dan duik ik toch ook ff mn kastjes in of ik nog iets kan vinden dat niet aan mij vast zit Rapi: 2, je bedoelt TWEE maar????Wach ff, even naar de spiegel...........................................................................................................................................hier 10 waarvan 3 nog van goud. Oeps, zal maar niet teveel meer lachen dan de komende tijd anders slaan ze me daarvoor nog tegen de vlakte ohh nee: (mondje dicht) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Snoepjegaat het weer?Ik hoop dat je je zoontje een beetje ontziethij is pas 7en jij hebt de verantwoording heje kunt m nu wel mooi leren om sorry te zeggenen het goed maken met iets wat hij graag wilvoorlezen, spelletje ed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Jane ik was d'r al bang voor. ik was te vroeg maar ik heb nog 2 kronen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 en nu ga ik bankhangen met een koppie thee. ncis is erop voor straks vast weltrusten en morgen gezond en vrolijk weer op (hoop dat ikzelf dan ook wat vrolijker ben) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Robert de niro op 7bye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Hoop ik ook voor jou Igor, hier Ga ook op de bank, iedereen nog een fijne avonden voor later: weltrusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Goh ik ben me in ene moe zeg, niet te filmen. Was er vanochtend ook erg vroeg uit, dus ik sluit ook maar af.Mensen houdt het ook vanavond droog hé?Tot morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Sara moet 4 februari weer op controle. Op de EHBO zeiden ze dan alleen mijn enkelbanden gescheurd waren maar toen ik de 21e weer op controle moest ging de chirurg de rontgenfoto's ook eens bekijken en hij zag spikkeltjes (beter als sterretjes) en bij uitvergroting bleken dat botsplintertjes te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Oh sorrie,reageer een beetje laat10 kronen Sara??Jeetje, kreetje, dat is veel.Nee, ik zou maar uitkijken met die gouden, ze bestelen je tegenwoordig al voor 5 euro:angry:Drup,Ik heb ook eens een gebroken enkel gehad.Gebroken of gescheurd, dat weten ze nu nog niet geloof ik.Maar botsplinterjes lijkt me wel eng hoor.Wat gaan ze daar nu aan doen dan?Alleen gips helpt dan toch niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Rapilos weet het ook niet maar hier werken 4 streekziekenhuizen samen en er is maar 1 EHBO waar ze niets anders wisten te vertellen als dat ik gescheurde enkelbanden zou hebben maar ze hadden wel een foto gemaakt. Toen de chirurg hier ging kijken zag hij die spikkeltjes als botsplinters. Schijnt zich redelijk te helen maar moest weer in het gips omdat het verder aan moet sterken (kalken). Moet rekenen op een half jaar voor het oke zal zijn. Probleem is dat ik al zo slecht loop en nu helemaal dus vraag is wat nu met mijn rug want die krijgt nu telkens klappen dus dit is ook een cirkel met een eindeloos gebed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Ja slaap lekker allermaal. Morgen gezond weer op en starten met een nieuwe dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Ik kom ook alleen maar even welterusten zeggen. Of ligt iedereen al onder de wol?Geen internet vanavond, geen tv, geen telefoon. Ziggo ging op storing. Vreemde ervaring. Nu doet alles het weer. Net voordat ik naar bed wil. Dus niks bijgelezen ook. Morgen maar weer.Thee is bijna op dus ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Ohnee, het is nog druk zelfs zie ik.Kletsen jullie maar gezellig verder hoor. Niet te hard aub. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 weer terug van de AA. Fijne avond weer gehad. Houd je scherp:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Alvast welterusten en tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Goedenavond,Hier ook weer terug van de meeting, was fijn.Leerzaam !!!Nu wel wat gespannen voor morgen, antwoord van verhuurbedrijf.Hoop toch echt begin Mei te kunnen verkassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Hallo en goedeavond,Drie maanden Blondie, zou yoch moeten lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Jopie ; Plan is om het dan maar gewoon te accepteren en los te laten.Maar of dat lukt ?In ieder geval vooruitzicht dat ze er in September in ieder geval uit gaan.Uitzingen dan maar ?Harry ;Is een uitzetting op basis van 'dringend eigen gebruik' dus ik hoop op medewerking (huurbescherming)en ik hoop duidelijk genoeg te hebbben aangegeven waarom het dringend is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Dacht dat het op contract verhuurd was Blondie maar het is dus voor onbepaalde tijd. Dat maakt het inderdaad lastig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Op contract verhuurd tot September, maar dat is nog 9 maanden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden