Spring naar bijdragen

Dinsdag 25 januari 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 201
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Hahaha Drup LOL :D

Nou............Igor, euh........dan duik ik toch ook ff mn kastjes in of ik nog iets kan vinden dat niet aan mij vast zit ;)

Rapi: 2, je bedoelt TWEE maar????
Wach ff, even naar de spiegel...........................................................................................................................................
hier 10 waarvan 3 nog van goud. Oeps, zal maar niet teveel meer lachen dan de komende tijd anders slaan ze me daarvoor nog tegen de vlakte :D ohh nee: :) (mondje dicht)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sara moet 4 februari weer op controle. Op de EHBO zeiden ze dan alleen mijn enkelbanden gescheurd waren maar toen ik de 21e weer op controle moest ging de chirurg de rontgenfoto's ook eens bekijken en hij zag spikkeltjes (beter als sterretjes) en bij uitvergroting bleken dat botsplintertjes te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh sorrie,
reageer een beetje laat
10 kronen Sara??
Jeetje, kreetje, dat is veel.
Nee, ik zou maar uitkijken met die gouden, ze bestelen je tegenwoordig al voor 5 euro:angry:

Drup,
Ik heb ook eens een gebroken enkel gehad.
Gebroken of gescheurd, dat weten ze nu nog niet geloof ik.
Maar botsplinterjes lijkt me wel eng hoor.
Wat gaan ze daar nu aan doen dan?
Alleen gips helpt dan toch niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapilos weet het ook niet maar hier werken 4 streekziekenhuizen samen en er is maar 1 EHBO waar ze niets anders wisten te vertellen als dat ik gescheurde enkelbanden zou hebben maar ze hadden wel een foto gemaakt. Toen de chirurg hier ging kijken zag hij die spikkeltjes als botsplinters. Schijnt zich redelijk te helen maar moest weer in het gips omdat het verder aan moet sterken (kalken). Moet rekenen op een half jaar voor het oke zal zijn. Probleem is dat ik al zo slecht loop en nu helemaal dus vraag is wat nu met mijn rug want die krijgt nu telkens klappen dus dit is ook een cirkel met een eindeloos gebed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom ook alleen maar even welterusten zeggen. Of ligt iedereen al onder de wol?

Geen internet vanavond, geen tv, geen telefoon. Ziggo ging op storing. Vreemde ervaring. :huh:
Nu doet alles het weer. Net voordat ik naar bed wil. Dus niks bijgelezen ook.
Morgen maar weer.

Thee is bijna op dus ... :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jopie ;
Plan is om het dan maar gewoon te accepteren en los te laten.
Maar of dat lukt ?
In ieder geval vooruitzicht dat ze er in September in ieder geval uit gaan.
Uitzingen dan maar ?

Harry ;
Is een uitzetting op basis van 'dringend eigen gebruik' dus ik hoop op medewerking (huurbescherming)en ik hoop duidelijk genoeg te hebbben aangegeven waarom het dringend is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...