lady jane Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Hèt gaat niet zo door Snoepjejij moet hierdoor.En als je hierdoor bent komt er weer iets andersmet drank zou het erger zijn, dat weet jedrinken is geen optievandaag drink jij nieten ik doe mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 HAR van harte gefeliciteerdals je nog meeleest. :light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Het staat er wat cru Snoepje als ik het terugleesmaar wat ik bedoel is dat dit een moment is en het gaatvoorbij, net als leuke momenten die gaan ook voorbijer komt altijd weer een ander moment, leuk en minder leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Snoepje, In het weekend of 'gewoon' twee wijntjes.Je zegt dat het niet gaat.Dan weet je het antwoord ook.Doe maar niet.P.S Men wordt niet zo gauw gek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 nou Soothede dinsdag overslaannoem je dat normaal dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Nee Jane, zeer abnormaal.Gisteren had ik heel de dag in mijn hoofd, dat het Dinsdag was.Dan moet het vandaag toch Woensdag zijn.Morgen moet ik echt, klopt dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Ik mag woensdag een dagjesaunaaien dus ik hoop van wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Goeie middag Soothe.Jane hoe was het bij de tandarts? Hebben ze weer iets moeten doen of was het nu alleen maar na kijken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Harry, ook van mij van harte gefeliciteerd !!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Nee er was een flink gat Bol, maar voor de veranderinggeen enkele pijn gehad, dus ik denk dat de zenuw al dood was.Ik had mijn duimnagel al diep in de andere duim gezet maar twas niet nodig dus. Is je schilderij al af? enne we krijgen wel een uitnodiging als je gaat exposeren he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Hoi Bolletje:present:Ik ga de hond nu uitlaten en dan koken.Voor de dierenmensen onder ons!Het programma Labyrint, NED 2 heeft een aardige uitzending vanavond.Labyrint. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Hahah die Jane toch schilderij is bijna klaar, had al een foto geplaatst op het hobby draadje.Maar wat fijn dat het deze keer geen pijn gedaan heeft. Moet je nu nog terug komen of is er voor een half jaar genoeg gedaan en heb je rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Goeiemiddag saam!Tom: fijn dat je er een goed gevoel aan hebt! Terecht dat ze het waarderen wat je intussen zelf al hebt bereikt, is ook niet niks!!! En dan ook nog haarfijn beseffen waarom vorige therapie niet hielp.............nou dan moet het deze keer gaan lukken, klasse man! Voel me net als het weer hier: veel buien met tussendoor even de zon Moet zo alweer de honden uitlaten maar kom vanavond weer terug.Snoepje: hang on girl! Schreeuw het maar uit hier asl t je helpt.Igor: kom je vanavond ook weer hier?Nu ff weg hoor.Tot later.P.S. Is de jarige Har wel de Harry die ik als Teveel ken? Of is er aan andere Har? Geen idee, in elk geval: van harte gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 het is gewoon weer helemaal mis hierben weer ontploft tegen de jongstewaarom luister die dan ook nooit eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Har is niet Teveel, maar Har.Aardige kerel die Har. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Is een HAR van vroeger Saraen Bol ik wacht af, heb altijd de raarste dingenmet kaak en gebit. Voor nu ben ik klaar.ik duik ook de keuken in,laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Dank voor de tip Soothe, ik ga zeker kijken. Ook iets voor jou Bol en Sara natuurlijk. Ik denk dat mijn hond wel emoties heeft, hij kan blij kijken en schuldig. Ben benieuwdB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 No Thanx, No spirit !!! quote: Originally posted by: SootheHet leek of je er veel zin in had. Geen spirit. Ook goed. Ik ga wat doen. Loop achter op mijn 'schema" Lieve Soothe,Bedoelde geen Spirit als zijnde Booze.Was een woordspeling...Sorry als je het anders oppakte.Spirit als zijnde "zin in" is wel weer terug... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Dank je Saraga ook kokenvanavond sambalboontjes met gamba's, mihoen en kroepoek.eet smakelijk alvast:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Ja natuurlijk heeft een hond emoties maar ik denk dat hij zich daar niet zo bewust van is. Wij wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 IIIIIEEEEKKKK !!!!!!!Soothe gaat de hond uit laten en daarna koken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Ja das ff nadenken he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 wat een K ...T leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Ohoh Blondie, Sorry vrouwtje, ik pikte het inderdaad verkeerd op.Geen spiritualiën, wel spirit. That's the spirit.Ga voort Blondie. Lettertje tekort Aanpassing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden