Josje Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Ja, dat klopt wel Niwi. Mijn angst is inderdaad echt contact aan te gaan... Ik houd het waarschijnlijk liever af, dan kan je ook niet teleurgesteld raken. Heb ik toch meer angsten dan ik dacht:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Ben even een paar dagen weg geweest hier, maar ben er weer. Toch leuk om dezelfde mensen weer tegen te komen.Donderdag was een ramp. Toen iedereen naar bed was nog 1 liter wijn weggezopen en een halve fles jagermeister. dom dom dom. Denk ik nu, maar toen???Dagen daarna ging wel. Het lijkt erop of ik na een paar dagen geen drank moet compenseren. In die zin snap ik wel dat minderen niet goed is. Ik ga nu in ieder geval een paar dagen weer droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 het is een aanpassing om nuchter te leven, Josje.....en dan die gedachte wss....."wat zullen de mensen wel niet denken" ??... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Ja dat klopt niwi, confronterend maar waar. "straks moeten ze me niet", 'ze vinden me vast niet leuk, niet interessant, niet inspirerend etc"' Hmm, eens even op me in laten werken tijdens mijn wandeling met de hond. Ben mijn spontaniteit en humor ook een beetje kwijtgeraakt geloof ik..spellingfoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 ach ja, Josje....ik ben pas spontaan geworden toen ik stopte met drinken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Vorig jaar zei iemand tegen me: best jammer dat je stopt met alcohol, je bent zo grappig dan, moeten wij allemaal missen... (moet ik ineens aan denken) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Oke Niwi, er is dus nog hoop;) Dank je, ik ga nu even naar buiten, tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 wat ik ook tegen Tom zei....je hoeft niet afhankelijk te zijn van een ander....of om een ander te plezieren....toch zeker niet als dat met drinken gepaard gaat.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Hoi Allen, @ Igor, je bent nu bijna een jaar op het Forum en een jaar aan het rommelen.Wordt het niet eens tijd om goed na te denken wat je wil.Blijkbaar biedt het forum je niet voldoende en is er meer nodig.De AA- Antabus- Campral. Een opname wellicht.Maar wat je ook doet, er moet motivatie zijn en dat mis ik.Dit is toch om moedeloos te worden.Ga eens nadenken wat je wil. Wil je stoppen, wil je een beetje.In ieder geval is dit niet de aangewezen weg.Pak je bijeen.We hebben er allemaal hard aan moeten werken.Jij kan dat ook. Als je tenminste wilt!Sterkte en doe iets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 voila se.....Soothe....ouwe reus.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Hoi Niwi.Ben ik in de war zeg!Ga ik helemaal naar de mondhygiëniste, is het morgen.Denk ik dat het vandaag Woensdag is.Inmiddels de halve dag om. PffffGekker moet het niet gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Welkom Robbie4u2,Je profiel is zichtbaar.De moderator is nu op de hoogte.Beter even wachten tot het hersteld is.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Goedemiddag,Net post binnen gekregen. Wel 5 kaartjes.Niet voor mij, maar toch ben ik blij...Wat zal ze opkijken als ze alle kaartjes krijgt.Dank jullie (van de kaartjes) alvast.Inmiddels een hele dag bezig geweest met schilderen en wat een rust heb ik gevonden.Effe kritiek toen ik de juiste kleur niet voor elkaar kreeg gemengd, maar een bakkie koffie en de trek was weg !!!Perfectionisme zit me dan toch ook wat in de weg, maar gelukkig kunnen loslaten.Niemand is perfect, ook ikke niet !!! Zo naar counselorsgesprek en daarna meeting.Beiden zin in.I'm back... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 I'm back... That's the spirit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 No thanx, No spirit here !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Het leek of je er veel zin in had.Geen spirit. Ook goed.Ik ga wat doen. Loop achter op mijn 'schema" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Har is jarig.Har, als je leest, een fijne verjaardag.Groet Michael. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 niwiik ben blij dat er hulp is en dat ik die krijglaat me er niet afhankelijk van zijn en alleen maar afwachtenblijkt ook uit het feit dat ik de eerste stap heb genomem, ze komen niet naar je toeben zelf gaan minderenheb zelf inspraak of een bepaalde behandelmethode bij me past of nieter is ook ooit een reden gewest om te gaan drinkendie gaat niemand hier wat aan maar ik weet ondertussen waar die ligt (na heel lang ontkennen)daar moet ik ook uit zien te komen, en dat gaat niet alleen,krijg ik ook hulp bijheb ik in het verleden ook gehad maar ik wist de psycholoog precies de richting op te sturen waarvan IK dacht wat de oorzaak wasbehandeling had uiteindelijk dus geen nutga dat nu voor eens en altijd goed aanpakken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Beetje laat maar van harte gefeliciteerd Harry:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 harry van harte:present::light:zo de bui is iets gezakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Dat zei ik toch;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Adam hoi, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Adam, Pers bericht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 tomja maar niet weg hoorzit weer een heel kort lontjemaar slaap ook zo bagger3 uurtjes en dan is het overen dan zit ik te denken voelde me met wijn lekkerder dan nudie wisselende stemmingen en gedachtesen dan denk ik zal ik alleen in het weekend gaan drinken of bij twee wijntjes proberenweet dat het niet gaat maar als dit zo door blijf gaanmaak een mens gek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Snoepie, als je na 3 uurtjes wakker bent, lig je dan te prakizeren? Soms wordt er wel eens aangeraden om dan maar uit bed te gaan. Even iets anders doen om dat malen te doorbreken. zo is het denk ik ook met die trek, als je niets doet, en je je hulpeloos voelt, blijft die trek. Ik meen dat ik je al eens gevraagd heb of je ook hobby's hebt.Dat is een hele goeie afleiding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden