Muffin Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Goede morgen Snoepje, val mij gerust lastig met je rot humeur, wat is er aan de hand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Morgen nogmaals voor de uitslapers dus,Het gaat hier best Sara, en met jou?Em met die aardige eenzame? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Igor, ik heb ook erg lang geworstelden kende toen dit forum nog niet, dus ikheb er vertrouwebn in dat jouw worstelingveel korter mag duren. Go for it girl!!!!Rapi, de stille kracht, die maar doorgaat::sun::light::rose::heart::sun::light::rose::sun::light::rose::heart::sun::light::rose::sun::light::rose::heart::sun::light::rose:van harte meid, nog vele droge jaren en die taartjes werk jij er met gemak weer af, geniet er maar lekker van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:voor Desi, geweldig meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 En voor Snoepje: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Omzien in dankbaarheid, verdergaan in vertrouwen.Dat was een nieuwjaarswens die Sara kreegen met ons deelde,dank je Sara,was heel inspirerend voor mij!!!:heartEn de maand januari is nog niet eens omen mijn vertouwen heeft me al zoveel gegeven!!!!Halverwege de maand was ik 1 jaar ADB"droog" gebruik ik liever niet,net alsof je dan iets mist, en dat doe ik niet!!!Het heeft bij mij erg lang geduurd,voor ik mij echt beter ging voelen.Ik was wel blij om niet meer te drinken,maar vond dat er verder erg weinig veranderde,Vooral om over mijn passiviteit heen te komen kostte veel moeite...Het accepteren van alles wat er is in mijn leven,fijn of moeilijk, licht en donker,samen of alleen, ziekte en gezondheid , enz enz.Maakte dat deze maand langzaamaan een knop werd omgedraaid.Ik ben nu erg gelukkig,en dat geluk is los van de uiterlijke omstandigheden.Ik weet dat velen van jullie niet van de winter houdenen uitzien naar de lente....Ik hoor daar niet bij, ik hou van de winter!Net als in de natuur gebeuren er veel dingen bij mij "ondergronds",het lijkt alsof alles dood is,maar dat is niet zo, het meeste gebeurt zonder dat je er iets voor hoeft te doen,en zonder dat je er iets van ziet,Als je je over durft te geven in vertrouwen,dat alles goed komt, nee, goed IS.Dit wilde ik graag met jullie delen,ik hoop dat jullie er iets aan hebben. :present:Kore Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Rapilos , van Harte gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 goedemorgen allen, en de jarigen en andere feestvarkens gefeliciteerd!zit me hier een partij druk te maken ivm een afspraak om 11 uur,maar dat is de 28e pas!!ben echt in de bonen zo af en toe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Goedemorgen allemaal, Goh wat is er al veel geschreven, vroege vogels hoor.Hartelijk gefeliciteerd jarige DESI Harstikke goed van je 100 dagen, op naar de volgende 100 Voor die mensen onder ons die het moeilijk hebben; onder de riem.Wat ik vaak doe is; Jas aan tas pakken boek erin. Loop ik naar het centrum ongeveer 20 min. Ga ik daar bij de hema of in een andere tent cappuccino drinken. Bij de hema is het voordeel dat als de zon schijnt ik in het zonnetje kan zitten wat mij heel goed doet. Het boek wat ik nu mee neem is?????????Juist....Veel plezier vandaag, liefs Myriam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Goedemorgen allemaal,Voor de jarigen onder ons: van harte gefeliciteerd Dit is voor mij de eerste keer dat ik op deze 'pagina' zit, wat is het hier gezellig druk zo op de ochtend!Ik kom hier vast wel vaker koekeloeren.Groetjes Shahire Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Goedemorgenkoffie drinken bij schoonouders, daarna maar een colaatjelevert weer veel verbaasde blikken op:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Welkom shahire,hoop dat je iets aan hebt, het heeft mij (en velen met mij) iig veel geholpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 hallo allemaal, Kore...mooi geschreven! Hulde aan de jarigen hier! En applaus voor mezelf: ik had gister een giga trigger...maar heb niet toegegeven. Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik het kon weerstaan, meestal ga ik voor de bijl. Nu 16 dagen droog met 1 misser ergens in het midden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Ja, het woord "droog" klinkt ook niet zo vrolijk, ben het met je eens. Ik ga het voor mezelf veranderen in "blij". Ik ben al 16 dagen blij dus. Is dat wat? of klinkt dat ook niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Hallo shahireWelkom in de "huiskamer'Las zojuist op wie is wie ,je introductie en bij de antwoorden dat je niet wist hoe er te komenNu je er bent hoef ik je geen PB te sturen met de route beschrijvingVoel je hier thuis,hopenlijk heb je veel aan het lotgenoten contactvr gr bako Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Beate, doet me denken aan de EO en zo dat "blij", nu alleen nog gaan jubelen...Je hebt wel gelijk dat "droog" niet vrolijk klinkt maar er is toch ook niets vrolijks aan dat we niet KUNNEN drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Kore ; Nog van Harte met je jaar ADB !!! Op naar het volgende jaar...Mooi stuk geschreven trouwens, heb ik ook weer wat aan !!! Thnx. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Welkom Shahire. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Hoi Teveel...je hebt gelijk; dat blij zijn is wel erg EO-erig!! Maare, het niet meer kunnen drinken, moet je veranderen in het niet meer hoeven drinken! Dat klinkt al minder dramatisch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Een jaar geleden was ik dankbaar dat ik een plek had om te slapen. Een jaar geleden was ik ver van dochter verwijderd. Een jaar geleden was ik op zoek naar een nieuw huis en een nieuwe toekomst.Nu heb ik een plek om te slapen, waar dochter is en een nieuw huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Ik vind droog, heel mooi klinken.Bonedry.Droog als een cactus in de Kalahari.Na 30 jaar drijfnat, is droog een blije gebeurtenis.Groet van de superdroge. En.. ik ben geen EO lid, maar een atheïst.En jubel evenmin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 welkom Shahire...meid hoe kreeg je het weg, 2 flessen rode wijn per dag! Dat trekt het lichaam ook niet lang natuurlijk. Heel goed dat je het roer nu omgooit. Gaat het wat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Fris & Fruitig ! quote: Originally posted by: BeateJa, het woord "droog" klinkt ook niet zo vrolijk, ben het met je eens. Ik ga het voor mezelf veranderen in "blij". Ik ben al 16 dagen blij dus. Is dat wat? of klinkt dat ook niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden