PROUD2BME Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 mmmmmm,ik doe het ervoor!Heerlijk,monteur niet te bereiken zo vroeg natuurlijk,klanten zeuren nu al!PPPPfff,wordt een lange dag zo! haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Engelenkaartje: Er gebeurt wat leuks vandaag of morgen, ben je er klaar voor!!! Leuk, spannend.... Uhhh, mochten er nou altijd twee trekken? Of wil ik dan weer teveel van het goede?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Inderdaadhad hem eerst niet in het scherm staanvond het al vreemd, dacht al, ze zullen toch niet allemaal uitslapen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Snoepje:Probeer jezelf wat af te leiden meis, je kinderen hebben je moppers niet verdient...Mij helpt het om iets actiefs te gaan doen waar ik mijn boosheid of sjacherijn in kwijt kan. Daarna ben ik dan lekker moe en zijn de scherpe kantjes van mijn bui er meestal wel af;)Blondie:Zal voor een goede berichtgeving duimen dan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Goeiemorgen Yaja... Pffff, ook geen oploskoffie voor noodgevallen in huis?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Hoi Yajala:present:Vandaag dag 86 voor ons beiden hè!Gaat het goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 @Yvonne,helaas ben niet thuis,moest om half 7 de zaak al open hebben.Nu wordt ik echt een drillinstructor zonder koffie! GGGRRRRRR!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Pffff, ben ik ff blij dat ik naar jou sportschool hoef.... Trouwens.... koffieapparaat kapot.... ook nog eens een ramp voor de sporters die na het harde werken zo graag een bakkie hadden willen hebben, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Sterkte Snoepje, rotdagen komen en gaan. Je bent vast iets aan het verwerken maar blijf asjeblieft van die gore alcohol af. Met alcohol komen rotdagen en die gaan niet meer weg. Veel rust en wijsheid vanaf hier gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 ik ga prima eks:present:Dag 86 al ja!Jij ook he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Mag ik opscheppen? Van daag dag 100 ADB. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Still going strong Yaja;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Goeiemorgen!Rapilos::moon:VAN:musicnote::moon:HARTE:musicnote::moon:GEFELICITEERD:musicnote: !!!Een heel fijne dag en een zonnig, droog, liefedevol en gezond jaar gewenst.Mogguhh maatje Igor; hier :rose::rose:om je dag op te vrolijken!Snoepje ook: Ochtend zonder koffie? Oeps, zou voor mij ook zwaar zijn zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Desi: :heart::heart::heart::heart::heart::heart:Supergoed meis:present: daar hoef je helemaal niet bescheiden over te zijn, toch? GEFELICITEERD met je 1ste 100 dagen!Op naar de volgende 100! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Dees; YESSSS een mijlpaal dus.......... :present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Maar Yaja en Eks: jullie gaan haar al hard achterna, goed hoor meiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Moet weer haasten, ben er dus weer vandoor...Iedereen een fijne droge dag en tot later misschien:present:Rapi, bewaar je een stukje taart voor me? Thanks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Desi, dag 100. Wat een mooi getal. En Tom volgens mij had jij gister een afspraak met de hulpverlening. Viel best mee of niet? Ik maakte me de eerste keer ook erg zenuwachtig en nu vind ik het lekker om even bij te praten daar en bewust te worden waar ik mee bezig ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 DEES!!!!!!!!!!!!!100 daar mag je zeker over opscheppen hoor!Ik hoop nog steeds je NIET in te halen maar blijf je wel volgen hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 yaja ben ik blij dat ik van jou geel les krijg ppppffff als ik kijk hoe ik zelf functioneer zonder koffie.....ik gooi wel een emmertje over hoor, vang je ?yvonne je mag altijd twee kaartjes trekken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 en nu ben ik weg!intake!tot vanmiddag misschien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Dees wie had dat ooit verwacht ontzettend knap. koop je een mooie bos bloemen voor jezelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Ekstertje en Yajala jullie zijn ook super goed bezig. Voelt lekker aan he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 saar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Desi, 100 dagen, gaat goed met jou, van harte::present::present::present::present::present::present::present::present:Rapi, van harte met je verjaardag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden