Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 287
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Engelenkaartje: Er gebeurt wat leuks vandaag of morgen, ben je er klaar voor!!!

Leuk, spannend....

Uhhh, mochten er nou altijd twee trekken?
Of wil ik dan weer teveel van het goede??

Geplaatst

Snoepje:
Probeer jezelf wat af te leiden meis, je kinderen hebben je moppers niet verdient...Mij helpt het om iets actiefs te gaan doen waar ik mijn boosheid of sjacherijn in kwijt kan. Daarna ben ik dan lekker moe en zijn de scherpe kantjes van mijn bui er meestal wel af;)

Blondie:
Zal voor een goede berichtgeving duimen dan!:present:

Geplaatst

Pffff, ben ik ff blij dat ik naar jou sportschool hoef....
Trouwens.... koffieapparaat kapot.... ook nog eens een ramp voor de sporters die na het harde werken zo graag een bakkie hadden willen hebben, hihi.

Geplaatst

Sterkte Snoepje, rotdagen komen en gaan. Je bent vast iets aan het verwerken maar blijf asjeblieft van die gore alcohol af. Met alcohol komen rotdagen en die gaan niet meer weg. Veel rust en wijsheid vanaf hier gewenst.

Geplaatst

Goeiemorgen!

Rapilos:
:musicnote::heart::rose::moon:VAN:musicnote::heart::rose::moon:HARTE:musicnote::heart::rose::moon:GEFELICITEERD:musicnote::heart::rose::moon: !!!
Een heel fijne dag en een zonnig, droog, liefedevol en gezond jaar gewenst.

Mogguhh maatje Igor; hier :rose::rose::rose:om je dag op te vrolijken!

Snoepje ook: :rose::present:

Ochtend zonder koffie? Oeps, zou voor mij ook zwaar zijn zeg.

Geplaatst

Desi, dag 100. Wat een mooi getal. En Tom volgens mij had jij gister een afspraak met de hulpverlening. Viel best mee of niet? Ik maakte me de eerste keer ook erg zenuwachtig en nu vind ik het lekker om even bij te praten daar en bewust te worden waar ik mee bezig ben.

Geplaatst

yaja :o ben ik blij dat ik van jou geel les krijg ppppffff als ik kijk hoe ik zelf functioneer zonder koffie.....
ik gooi wel een emmertje over hoor, vang je ?
yvonne je mag altijd twee kaartjes trekken

Geplaatst

Desi, 100 dagen, gaat goed met jou, van harte:

:present::D:present::rose::present:B):present::D:present::rose::present:B):present::D:present::rose::present:B):present::D:present::rose::present:B)

Rapi, van harte met je verjaardag :musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present:

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...