Spring naar bijdragen

woensdag 26-01-2010


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 287
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

:sun::rose::heart::D:musicnote::):sun::rose::heart::D:musicnote::):sun::rose::heart::D:musicnote::):sun::rose::heart::D:musicnote::):sun::rose::heart::D:musicnote::):sun::rose::heart::D:musicnote::):sun::rose::heart::D:musicnote::):sun::rose::heart::D:musicnote::):sun::rose::heart::D:musicnote::)
Rapi, van harte. ik hoop dat je een hele fijne verjaardag hebt.... :sun:

Ook goeiemorgen Igor.
Lekker geslapen?
Ikke wel gelukkig...
Effe koffie en wat teruglezen maar.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

denker, snoepje en tom ook goedemorgen. voel me vandaag beter dan gisteren denker :D. maar ik baal nog wel vreselijk dat ik zo slap was. ik ben inderdaad al een jaar aan het worstelen en ergens kan ik het juiste knopje niet vinden. maar ik zal hem vinden. zo is het ook gegaan met stoppen met roken, ook steeds jojo-en en het is me uiteindelijk ook gelukt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snoepje vecht er niet tegen! Laat het over je heen komen, het gaat echt over. Zolang je vecht maak je je het jezelf alleen maar moeilijker. Denk aan positieve dingen en verwen jezelf zodadelijk met iets fijns. Ben blij dat je die rotzooi nu niet in je lijf hebt en geen kater hebt. Kijk er positief naar en niet alsof je wat kwijt bent. Nee je wordt er sterker van!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

snoepje kom op. waarom zo'n rothumeur. kijk naar je kinderen dat is toch iets om blij over te zijn. geef ze mooie herinneringen mee en geen gedachten van die altijd 'boze' moeder. want dat blijft zeker hangen. hup klim over de rand van de put (wel de goeie kant op hoor) en zet deze maar op de vaas :present::heart::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfff hoop berichtjes inmiddels..
Don't worry Igor, ik kijk, mag een glaasje jus en daar houdt het ook bij op.
Ennu, wat denk je van straks nog even sporten?
Kom ik je over een uurtje ophalen?
Snoep, ik weet niet waarom je in dat diepe dal zit.. maar realiseer je je dat dat MET drank nog veel dieper zou zijn geweest bij het wakker worden?
Probeer naast het nare gevoel ook een beetje oog te hebben voor (soms hele kleine) leuke en mooie dingen meis...
En goeie morgen voor .... ff terugkijken hoor...Eks, Blondie en Tom...
Blondie, ga duimen voor je dat het gaat lukken met de huurders....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...