igor Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 goedemorgen allemaal.rapi nog heel veel gezonde en gelukkige jaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote:Rapi, van harte. ik hoop dat je een hele fijne verjaardag hebt.... Ook goeiemorgen Igor. Lekker geslapen? Ikke wel gelukkig...Effe koffie en wat teruglezen maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Rapi : van harte meid en nog vele gelukkige en gezonde jaren :light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 goede morgen yvonne. ja ik heb goed geslapen gelukkig. koffie en thee staan op het aanrecht.ik zal even de ontbijttafel dekken voor rapilos met een bosje :present: en verse jus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Igor en Yvonne ook goedemorgen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 desi ook goede morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Lekker Igor.En Rapi zal de ontbijttafel zeker op prijs stellen. Doe maar geen vette dingen voor haar, want ze moet straks weer aan de taart.... Ook goeiemorgen Dees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Mogge allemaal. Hoe ist Igor? Nog met de doggy's gewandeld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 gefeliciteerd rapi:heart:verder iedereen goeienmorgenzit in een diep dal en ben met me eigen aan het vechtendus ga jullie verder niet lastig vallen met mijn zwaar rot humeur:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Snoepje. Kop op. Hier een voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 denker, snoepje en tom ook goedemorgen. voel me vandaag beter dan gisteren denker . maar ik baal nog wel vreselijk dat ik zo slap was. ik ben inderdaad al een jaar aan het worstelen en ergens kan ik het juiste knopje niet vinden. maar ik zal hem vinden. zo is het ook gegaan met stoppen met roken, ook steeds jojo-en en het is me uiteindelijk ook gelukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Snoepje vecht er niet tegen! Laat het over je heen komen, het gaat echt over. Zolang je vecht maak je je het jezelf alleen maar moeilijker. Denk aan positieve dingen en verwen jezelf zodadelijk met iets fijns. Ben blij dat je die rotzooi nu niet in je lijf hebt en geen kater hebt. Kijk er positief naar en niet alsof je wat kwijt bent. Nee je wordt er sterker van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 rapi kan nog wel een vette hap gebruiken yvonne. maar jij mag er alleen naar kijken en niet aankomen hoor . wanneer gaan we weer naar de sportschool? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Goedemorgen allemaal:DSlecht geslapen, zal wel door de spanning komen voor het antwoord van het verhuurbedrijf vandaag.Vanavond dan maar vroeg onder de wol.Rapilos: Gefeliciteerd !!! En nog vele jaren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 snoepje kom op. waarom zo'n rothumeur. kijk naar je kinderen dat is toch iets om blij over te zijn. geef ze mooie herinneringen mee en geen gedachten van die altijd 'boze' moeder. want dat blijft zeker hangen. hup klim over de rand van de put (wel de goeie kant op hoor) en zet deze maar op de vaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 zeker spannend blondie, hoelaat verwacht je bericht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Goedemorgen allemaal:)Rapilos GEFELICITEERD!!!! :present::present::present::present:En een superfijne dag nog!Gisterenavond vroeg mijn bed in gedoken, maar toch moeite om eruit te komen net:o Jammer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Goedemorgen allemaalgefeliciteerd Rapilos!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 eks ook goede morgen. ik heb een engelenkaartje getrokken vanmorgen: ik verdien het beste en daar ga ik voor, vandaag begin ik daarmee en morgen ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 je had het al gevonden tom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Goedemorgen allemaal,Rapi van harte gefeliciteerd!Maak er een fijne dag van!Wie heeft er koffie voor me??Koffieapparaat is stuk! GGRRRRRRR!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Voor het eind van de dag Igor.Als ik rond 16 uur nog niks gehoord heb ga ik zelf bellen.Als ik het zo lang volhou om niet zelf te bellen dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Pfff hoop berichtjes inmiddels.. Don't worry Igor, ik kijk, mag een glaasje jus en daar houdt het ook bij op. Ennu, wat denk je van straks nog even sporten? Kom ik je over een uurtje ophalen? Snoep, ik weet niet waarom je in dat diepe dal zit.. maar realiseer je je dat dat MET drank nog veel dieper zou zijn geweest bij het wakker worden? Probeer naast het nare gevoel ook een beetje oog te hebben voor (soms hele kleine) leuke en mooie dingen meis...En goeie morgen voor .... ff terugkijken hoor...Eks, Blondie en Tom... Blondie, ga duimen voor je dat het gaat lukken met de huurders.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Vang Yajala...Senseo, anders heb ik niet !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Leuk Igor, ga ik ook weer eens doen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden