Josje Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Nou he snoepje, moeten we haar ineens delen met een heeeeel klein hondje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Maak je geen zorgen Snoep, Bol komt heus wel straks. Gaat op een gegeven moment met Toos op schoot achter de pc zitten, wat ik je brom... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Goedemorgen Yvonne, ik vind de ochtend wel fijn hier op het forum. Het is op een of andere manier rustig. Ik slaap tegenwoordig al minder, de nachten van 10 uur zijn over en ik red het nu met 8,5 uur. Hoe gaat het met jou slaap snoepje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 blondiemaar kan je haar niet bellen danhaar dochter moet toch ook thuis zijnjij heb haar nummer tochjosje...ja moeten we maar een andere wijze forummer gaan zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 quote: Originally posted by: JosjeGoedemorgen Yvonne, ik vind de ochtend wel fijn hier op het forum. Het is op een of andere manier rustig. Ja he Josje, lekker rustig aan de dag beginnen, ik vind dat ook heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 josjenee mijn slaap is *maar aanvaard het maar..heb gelezen dat zoiets heel lang kan durenmaar beter moe zonder kater dan moe en ook nog eens een kater Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Goedemorgen Tom, hoe is het?Zo is het snoepje, zit je vandaag op de 3 weken? Knap hoor:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Goedemorgen allemaal!Zondag....heerlijk...lekker in bed blijven liggen!!Tatum:( wat schrik ik van je bericht meis!Zoek hulp lieverd,is niks om je voor te schamen!Dit verdien jij niet dat je je zo voelt en je dochter al helemaal niet!Die heeft liever een depresieve moeder dan geen moeder!!Geloof mij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Oh en jayala en eksje, die moet ik even feliciteren. Als ik het goed heb 90 dagen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Vandaag..............dag 90!Samen met Eks en we zijn er stiekem best trots op!Dus ook voor Eks :$ Op naar de 100 samen!Gisteren wel meeega test gehad........leek wel op ik moest bewijzen dat ik die 90 dagen echt verdiend had!Ben naar zon dinner show geweest in Studio 21!Wat geweldig zeg,wat een show,mooie kostuums,prachtige dansers en zangeressen en heeeeel heeeeeeel heeeeel veel onbeperkt drinken! ppppffffffBij binnenkomst werd er meteen een flinke bel wijn voor me ingeschonken!PPPffff,verleiding al in de eerst minuut!Stiekem doorgeschoven naar manlief die het gelukkig wel doorhad!Je glas was nog niet leeg of werd al bijgetankt!Elke 5 minuten werd me weer gevraagd of ik een wijntje wilde!Werd er gek van!Heb even rust op het toilet genomen en even nagedacht en toen ik terug kwam heb ik onze serveerster gevraagd mijn wijnglazen van tafel te halen en me geen wijn meer aan te bieden!Heb mezelf meteen als BOB gebombadeerd dus gezeur werd ook meteen minder!En dat ging perfect!De rust was gelijk weer terug en voel me helemaal blij en trots vandaag!Vandaag dus een welvierdiende dag 90!Moest het gewoon even kwijt!Met een big smile op m,n gezicht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Goeiemorgen bijkomers, schuif aan, ontbijt staat klaar....Tina Je woorden zijn juist heel goed gekozen.Tatum: als ik je goed begrijp wil je nog een paar jaar leven om je dochter groter te laten worden.Dat betekent dat je jezelf uitstel geeft.Dat doe ik ook. Bij mij blijft de achterdeur ook "op een kier".Maar: gun jezelf dan ook de mogelijkheid, de kans dat in de jaren die nog komen jij het leven anders kunt gaan ervaren. Wie weet hoe jij je over xxx jaar voelt?Geef jezelf die kans meid en vraag daar dan hulp bij.Moderatoren: weet niet of jullie overwegen/overwogen hebben om Tatum een ban te geven maar ik zou jullie willen vragen dat niet te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 In gesprek met Tatum op msn... komt goed... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 quote: Originally posted by: JosjeOh en jayala en eksje, die moet ik even feliciteren. Als ik het goed heb 90 dagen! Dat heb je helemaal goed Josje!Thanks! Heb al een heeel klein vreugdedansje gemaakt vandaag op K3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Eks en Yaja: En Yaja wat hartstikke goed van je gisteravond, hemeltje dat was pas echt een test zeg en wat heb je die uitstekend doorstaan, groot compliment!Ga ff rommelen en honden uitlaten.Laterssssssss. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Blondie wat goed dat jij en Igor samen voor Toosjes bezorging hebben gezorgd!Hoe ist met je auto?Bollllll.............Bóllieieieieieieeee..................hééé hou ons nou niet zo in spanning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Nog effe bezig, kom zo terug op de vragen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 eks en yajagefeliciteerd........goed hoor:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Oeps t gaat hier ff niet goed, heb óf buikgriep óf een kleine voedselvergiftiging......Tja, heb gisteren afgeprijsde aardappelsalade gegeten. Koffie is nu verkeerd gevallen.Jammer. is de Champix er ook weer uit.Moggu Joop Moet toch honden uitlaten nu.Doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Goeie morgen kanjers. Ga zo ff een heel verhaal schrijven maar eerst ff een bakkie. Ben zo laat omdat ik erg slecht geslapen heb dus moet nog wakker worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Goedemorgen,ben ik weerTatum is nu rustiger...Ik blijf contact houden.Verder als antwoord op jullie vragen...Auto staat nu bij benzinepomp, kon niet gerepareerd worden ter plekke. Morgen zorgen dat ie bij de garage komt en gerepareerd wordt. Weer een rib uit mijn lijf, maar goed...Het was het waard.Bol blij, ikke blij...En Igor, je bent een kanjer !!! Thnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Eks en Yajala !!! Gefeliciteerd met 90 dagen !!! :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Mogge allemaal, Bol hoest met kleine uk?Tatum, ik wens je kalmte, moed en wijsheid. Ik ken het gevoel dat je soms niet verder wilt, ik heb dat vroeger ook een tijdlang gehad. Ik weet nu dat ik toen ook een depressie had. Al wist ik dat niet en werd dat niet als zodanig herkend.Het is hoier al genoeg gezegd, ik wens je een goede therapeut/psychiater toe die je op het goede spopor kan zetten.Blondie, ga je je startdatum nog aanpassen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Hoezo BamBam.Staat toch doorstart 23-01-2011 ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Thanxxx Blondie Balen van de auto.Denk je wel om jezelf?Bol: slecht geslapen? Vertel?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden