Shahire Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 @ Igor: ja ik werk in de zorg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 yvonne ga je zo mee?lijkt me leuk shahire, maar ben nu 'te oud' om er nog aan te beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 @ Igor: zeg nooit je bent te oud!Ik ben nu 48 en vorig jaar febr geslaagd voor SPW4 die ik even met 2 jaar heb binnen gehaald Daarvoor zat ik 18 jaar op kantoor!Je bent nooit te oud om te veranderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Ik ga mijn baan opzeggen. Ik wil niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Ik voel me altijd zo verantwoordelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 tatum misschien even beter om je ziek te melden. het gaat niet goed met je. doe geen dingen waar je later spijt van krijgt. je hebt een huis gekocht toch? als je ontslag neemt krijg je nauwelijks uitkering. meld je ziek slaap een keer lekkker uit en doe eens wat leuke dingen.kom op meid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Tatum, ik ben het helemaal met Igor eens, meld je ziek en neem even helemaal tijd voor jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 shahire dat was zeker geen avondopleiding? ik moet gewoon de hele week werken anders redt ik het niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 goeiemorgen mensenff bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 zijn bollie en puck al wakker? ben benieuwd of puck bol al naar de rand van het bed gewerkt heeft .hier zijn K&B al lekker aan het donderen, hoog tijd dat de zomer eraan komt. deur iedere keer open en naar binnen vliegen en dan er weer uit heerlijk die boefjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Igor: 20 uur werken per week en 1 dag school. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Wat denk je ervan Igor? over een kwartiertje?Tatum, Igor en Shahire hebben gelijk hoor. Niet zomaar je ontslag nemen, dat zou je nog veel meel zorgen geven. Als je er echt niet meer overheen kunt kijken ziek melden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Goodmorning Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Zo, geregeld dat ik vanmiddag mn auto op kan halen. Hoop dat ze een tweedehands katalysator kunnen vinden op de sloop, anders word het een dure reparatie (500 minimaal)Tatum ; Kalmeer nu eens. Denk aan wat we hebben afgesproken gisteren. :sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 dat geeft weer een beetje rust denk ik blondie zo gauw douchen anders is yvonne me voor in de sportschool Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Goedemorgen Sowhat, zit ook aan de koffie, heerlijk zo s'morgens.Hierna maar eens douchen en dressen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Yep, hardlopen Igor:)Liep tot een jaar terug 4 keer in de week en liep lange afstanden. Toen een blessure en kon ik niet meer trainen...Wil nu graag het weer gaan proberen, mis het zo! En wil erg graag weer een halve marathon kunnen uitlopen:D Maar nu eerst met korte stukjes opbouwen...Heb het nu koud, net terug van het fietsen. Eerst opwarmen, dan koffie...dan omkleden en wegggg..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Tatum, vorige week was je helemaal blij en dankbaarmet je werk en baas en je huis dat je daardoor kuntbewonen. Dat kan wel naar de achtergrond zijn geraakt, maarvast niet helemaal weg zijn. Dus in jou is het mis nu, niet in de omstandigheden.Geen goed besluit dus opzeggen, dan word je vooral met jezelf gekonfronteerd.Hulp zoeken en met jezelf aan de gang lijkt me belangrijker, als je dat nog niet hebt gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Nu de rust in mijn koppie weergekeerd is, lekker effe gaan schilderen...Kiek zo af en toe nog om het hoekie !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 knap ekster ik wou dat ik het kon. maar ik begin heeeel hard te lopen en dan ben ik gauw uitgeteld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Tatum,Ruim 4 jaar geleden stond ik op de bus te wachten om naar mijn werk te gaan. Met pijn in mijn buik van de stress. Wist dat ik er die dag alleen voor stond, vele collega's waren ziek of vertrokken door de onrust op het werk. Voelde me al tijden niet gelukkig in mijn werk, maar dat kwam ook door mijn state of mind. Zat niet goed in mijn vel, voelde me diepongelukkig....Toen de bus aan kwam rijden werd ik misselijk, echt spuugmisselijk bij het idee alleen al naar mijn werk te "moeten". Ik ben dus niet gegaan...Heb vanuit de bushalte mijn huisarts gebeld en daar accuut besloten dat ik iets moest veranderen. Ik heb hulp gevraagd en gekregen. En vooral mezelf weer op de rit gekregen! Heb me op mijn werk ziek gemeld en ben een tijdje bij een psycholoog geweest. Pas toen het met mij weer goed ging heb ik de keuzes gemaakt in mijn leven die nodig waren. Dat bleek inderdaad uiteindelijk oa ander werk. Maar die keuzes kun je niet maken wanneer het niet goed met je gaat Tatum. Daar kun je alleen maar spijt van gaan krijgen...Bel de huisarts, zoek hulp en meld je ziek op je werk.Heel veel sterkte meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Igor:Ik heb ooit een super ingenieus klokje aangeschaft waarop ik precies kan zien hoe hard en hoe ver ik loop. Ik spreek dan gewoon met mezelf af hoeveel km/uur ik mag lopen en hoeveel km. Makkie:)De moeilijkheid nu vind ik vooral dat ik in het begin niet zo ver mag lopen en me dus voor minder dan 10 minuutjes hardlopen me in mijn hardloopkleding moet hijsen:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Tot later, ga maar eens douchen en me uit de pyama werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Tom, jij gaat zo op pad, toch?Een hele fijne week!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Goedemorgen allemaalga de laatste spullen pakken en dan de familieoppikken om nog wat spullen bij ons in te laden en danlekker een midweekje wegheerlijk, zie mezelf al in de sauna zitten vanavonden daarna lekker in het bubbelbad:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden