Spring naar bijdragen

maandag 31 januari....laatste dag van deze maand

snoepje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 243
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

tatum misschien even beter om je ziek te melden. het gaat niet goed met je. doe geen dingen waar je later spijt van krijgt. je hebt een huis gekocht toch? als je ontslag neemt krijg je nauwelijks uitkering. meld je ziek slaap een keer lekkker uit en doe eens wat leuke dingen.
kom op meid :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zijn bollie en puck al wakker? ben benieuwd of puck bol al naar de rand van het bed gewerkt heeft :D.
hier zijn K&B al lekker aan het donderen, hoog tijd dat de zomer eraan komt. deur iedere keer open :o en naar binnen vliegen en dan er weer uit heerlijk die boefjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep, hardlopen Igor:)
Liep tot een jaar terug 4 keer in de week en liep lange afstanden. Toen een blessure en kon ik niet meer trainen...Wil nu graag het weer gaan proberen, mis het zo! En wil erg graag weer een halve marathon kunnen uitlopen:D
Maar nu eerst met korte stukjes opbouwen...

Heb het nu koud, net terug van het fietsen. Eerst opwarmen, dan koffie...dan omkleden en wegggg.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tatum, vorige week was je helemaal blij en dankbaar
met je werk en baas en je huis dat je daardoor kunt
bewonen. Dat kan wel naar de achtergrond zijn geraakt, maar
vast niet helemaal weg zijn. Dus in jou is het mis nu, niet in de omstandigheden.
Geen goed besluit dus opzeggen, dan word je vooral met jezelf gekonfronteerd.
Hulp zoeken en met jezelf aan de gang lijkt me belangrijker, als je dat nog niet hebt gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tatum,

Ruim 4 jaar geleden stond ik op de bus te wachten om naar mijn werk te gaan. Met pijn in mijn buik van de stress. Wist dat ik er die dag alleen voor stond, vele collega's waren ziek of vertrokken door de onrust op het werk. Voelde me al tijden niet gelukkig in mijn werk, maar dat kwam ook door mijn state of mind. Zat niet goed in mijn vel, voelde me diepongelukkig....
Toen de bus aan kwam rijden werd ik misselijk, echt spuugmisselijk bij het idee alleen al naar mijn werk te "moeten". Ik ben dus niet gegaan...Heb vanuit de bushalte mijn huisarts gebeld en daar accuut besloten dat ik iets moest veranderen. Ik heb hulp gevraagd en gekregen. En vooral mezelf weer op de rit gekregen! Heb me op mijn werk ziek gemeld en ben een tijdje bij een psycholoog geweest.
Pas toen het met mij weer goed ging heb ik de keuzes gemaakt in mijn leven die nodig waren. Dat bleek inderdaad uiteindelijk oa ander werk. Maar die keuzes kun je niet maken wanneer het niet goed met je gaat Tatum. Daar kun je alleen maar spijt van gaan krijgen...Bel de huisarts, zoek hulp en meld je ziek op je werk.
Heel veel sterkte meis!:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Igor:
Ik heb ooit een super ingenieus klokje aangeschaft waarop ik precies kan zien hoe hard en hoe ver ik loop. Ik spreek dan gewoon met mezelf af hoeveel km/uur ik mag lopen en hoeveel km. Makkie:)
De moeilijkheid nu vind ik vooral dat ik in het begin niet zo ver mag lopen en me dus voor minder dan 10 minuutjes hardlopen me in mijn hardloopkleding moet hijsen:o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...