Spring naar bijdragen

zaterdag de 29e


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 240
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tatum,
als je nog bijleest: ik ben het helemaal met Vie eens.
Vraag maar eens aan je dochter wat ze van jou vindt,
en dan mag je hééél goed luisteren en kijken wat je daarmee kan.
Beetje voorspelbaar en flauw: ze zal je drinken als minpunt ervaren
en als je daarmee de knop om hebt vind je jezelf ook ineens aardig, wedden?
Veel moeders hier zullen zich in je herkennen, het is dus weinig persoonlijks wat
te veel drank met je doet, dus het zegt weinig over jou.
Zelfs mijn dochter (15) vindt me af en toe weer leuk en aardig. En dat is héééél erg
anders geweest hoor. Voor haar kon ik wat ik voor mezelf niet kon, stoppen! En nu
begin ik langzaamaan ook weer in mezelf te geloven. Een hoop mensen vinden die volgorde
niet zoals het hoort, maar dat zal me worst wezen, ik ben erg blij met het resultaat en gun jou dat ook.
Met anderen merk ik dat ze me idd niet meer zo aardig vinden soms, ik doe minder mijn best, maar
mag wel wat selectiever worden, wilde altijd iedereen te vriend houden. En heb gewoon minder aardige kanten ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, die bolletje!
Alvast gefeliciteerd met je kleine spruit.
Een terechte beloning voor een jaar alcoholvrij.

Ik ben een beetje jaloers op je.
Mijn hond heb ik net voor Kerst moeten laten inslapen,
terwijl ik amper twee weken daarvóór ontdekte dat hij ziek was.
Het ging zo snel!
Ik mis hem nog iedere dag, en er zijn momenten dat het nog verschrikkelijk pijn doet.
Geniet maar van je pukkie!

Hoi Frannepannie.
Begin je al te wennen aan je kleine uk?
En ook aan de andere nieuwe kameraad?
Veel plezier ermee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Annapanna Peperkoek!

Ja, uk begint te wennen. :) Hij slaapt gelukkig nog veel... :D Hij is heel lief en soms heel druk en een echte wriemelaar en koppig! Het mannetje heeft een eigen karakter, hoor!

Met het andere mannetje gaat het nu ook veel beter. Staartje is er nu ook af, maar dat lijkt hem weinig te deren. Hij speelt en is dol op de krabpaal en slaapt nog heel veel. Heeft veel meegemaakt, hé. Volgende week proberen we hem te wennen aan de honden. Zagen we gisteren bij de hondenfluisteraar, dat dat niet vanzelf gaat, maar dat je ook een handje moet helpen. Hihi, de man zei ook dat katten wel degelijk opgevoed kunnen worden, waarna mijn eega mij natuurlijk triomfantelijk aankeek. :angry:

Ik kan goed geloven dat je je beest nog altijd mist! Zelfs met 2 nieuwe beestjes in huis mis ik mijn vorige kat(ten) ook nog steeds.

Liefs,
Fran

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bammie!

Tja, ik kan niet ontkennen dat ik er regelmatig aan zit te denken.
Maar de omstandigheden zijn niet echt geschikt om een nieuwe hond te nemen.
De jongens zijn veel minder thuis dan vroeger, toen ze nog klein waren, en vaste schooltijden hadden.
En ik werk vier dagen in de week.
Ik kan onmogelijk een nieuwe hond, die nog niet gewend is, urenlang alleen in huis laten.
Laat staan een pup!

Met mijn oude lobbes had ik daar ook al veel moeite mee,
maar hij sliep een groot deel van de dag, en hij was er langzaam in gegroeid.

Maar wie weet, als ik ooit een keer minder kan gaan werken,
of Soothe en ik permanent bij elkaar wonen...
Ondertussen neemt mijn oudste zoon af en toe het hondje van zijn vriendin mee,
een vreselijk onopgevoed en druk mormel, maar toch wel leuk.
En in de weekends verwen ik Soothe's woef.
Die qua gedrag merkwaardig genoeg steeds meer op mijn overleden schat gaat lijken. :D:P:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
jane4

OK Bol, lijkt me te gek,


doe maar een voorstel qua datum


en als je het leuk vindt, zo'n deftig pakje


voor Lilly; ik kan haken:D


laat maar weten welke kleur en dan wordt dat mijn kraamkadootje!


mag jij de beschuiten met muisjes verzorgen.



och lieverd dat vind ik heel leuk aangeboden. maar ik geloof dat ze al zo'n jasje heeft. Maar ik zie het liefst de hond, hond blijven dus zonder jasje, en uitlaten doe ik ze niet, ze gaat bij mij in de tuin maar een poepje of een plasje doen.
Dat deed Poemeltje ook altijd. En als het dan heel erg koud was rende ze vaak alf plassend weer naar binnen. Dan hingen er vaak bevroren druppeltjes aan haar poepertje.
O als ik daar nog aan denk, het was zo'n ondeugend eigenwijs ding.
Als ze blafte vloog ze altijd met haar voorpoten 10 cm. omhoog om een nog krachtigere waf te krijgen. En dan met dat staartje omhoog, rennend, en blaffend naar een grote hond toe lopen. En als die dan toch te groot voor haar was, scheurde ze met een rondvaart naar binnen toe.


Ja Fran. Heerlijk hé een hondenbeesje in huis. Zal gauw foto's maken vaan haar dan kunnen jullie haar zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja Francesca, dieren hebben toch hun eigen karakter, net als mensen.
Dus een nieuw huisdier kan nooit een vervanging zijn voor een ander,
het is gewoon een ander beest.
Daar is ook niets mis mee. Aan een nieuw beest hecht je je ook.

Toch is het grappig te zien dat Soothe's hondje bepaalde gedragingen van B. heeft overgenomen.
We merkten dat al een paar dagen nadat hij overleden was.
Alsof hij voelt dat hij zijn rol moet overnemen.
Dat gevoel heb ik echt!
Alleen heeft niemand gezegd dat hij net zo erg moet gaan schooien :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Anna,

Toen mijn oude kater stierf, begon de andere zich ook anders te gedragen. Ik kreeg soms het gevoel dat de oude gereïncarneerd was in de jongere of zo. Maar de oude was natuurlijk de baas, en toen dat wegviel, kon de jongere zich meer ontwikkelen. Hij werd aanhaliger en kwam ook op bed slapen. Toen F nog leefde, sloeg hij M zo ongeveer van het bed, haha. Maar het was een vreemde ervaring, inderdaad!

Bon, nu benk weg!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen, of moet goedemiddag al zeggen?
Kan me niet herinneren wanneer ik zo lang heb uitgeslapen :)
Hoewel ik een enorm houten hoofd heb? Alsof ik gisteren een feestje heb gehad.
Ja, had ik ook wel maar dat was tussen de theepot en mij :) (was overigens reuze gezellig hoor!)
Eerst maar eens koffie met een peukje en wat terug lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
jane4

Doe maar goeiemorgen Shahire,


dan kan ik nog tegen mezelf zeggen


in de aktie nu, deze morgen:D




In de actie?
Ik moet altijd eerst bijkomen met koffie! Zal die pubers ook zo eens hun nest uithalen haha.
Dat ze klein waren maakte ze mij altijd wakker nu is het mijn beurt :rose:

Deze week op mijn Loesje kalender:

Bewakingscamera's

Ik vond de babyfoon al een schending van mijn privacy (vond em wel grappig deze week).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De hondenfluisteraar is niet wie hij lijkt te zijn. Martin Gaus heeft wat beelden laten zien bij Pauw en Witteman, die liegen er niet om.
Martin Gaus zegt, een brave hond is een happy hond. Niet kalm en assertief en onderdanig.
Een blije hond met een blije kwispelstaart, zo'n hond doet alles voor je, en wil heel graag leren.
Dat is de 'state' waar je een hond in wilt hebben.
Niet een hond die voorje wegkruipt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb wel nog een heel mooi verhaaltje ook.
Ik kwam altijd een man tegen met een boxer, echt een leuk stel was dat. Je zag gewoon dat het klikte.
Ik hoorde van een ander dat die boxer was overleden, maar heel snel al zag ik ze weer lopen, dus ik vroeg het aan hem...
Hij was 3 dagen zooooo ziek geweest, dat hij het niet meer uithield, zo erg. Hij is naar het asiel gegaan, en vond precies een puppie als zn vorige hond.
Hij dacht, ik ongelukkig, puppie ongelukkig, waarom niet, nu zijn we allebei gelukkig !
Ik vind dat zo'n mooi verhaal. Je hart volgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
woman

De hondenfluisteraar is niet wie hij lijkt te zijn. Martin Gaus heeft wat beelden laten zien bij Pauw en Witteman, die liegen er niet om.


Martin Gaus zegt, een brave hond is een happy hond. Niet kalm en assertief en onderdanig.


Een blije hond met een blije kwispelstaart, zo'n hond doet alles voor je, en wil heel graag leren.


Dat is de 'state' waar je een hond in wilt hebben.


Niet een honddie voorje wegkruipt.



Woman maar in het nest wordt al een heel eind bepaald hoe de hond naderhand wordt. En dat blijven ze de rest van hun leven houden omdat dat gewoon in zijn natuur zit.
Als hij in die roedel zit, ook als is het dier, 2 dagen oud, blijft hij b.v. onderdanig of juist dominant.
Dat krijg je niet meer weg. Maar angstbijters die zo gemaakt worden die kunnen nog wel een beetje veranderen.
En een hond die graag wil leren dat zit meestal in het soort hond. Een St. Bernhard of een New Foundlander zijn van nature redders, een Border Collie daar zit meer het bijeen houden van schapen in. je ziet bij die dieren dat ze soms ook in paniek raken als een huisgenoot b.v. even weg gaat.


Hahaha Bammetje en hondenmeeting? met een hondenbarbeque, en hondentaartjes? Ja hoor dat is vet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep Jopiie dan is dat bij deze geregeld. Moeten we maar eens een datum vast prikken. Zo ergens in de zomer wanneer de zon schijnt want mijn huisje is te klein voor zoveel diertjes. Maar we moeten maar eens kijken. Dat wordt lachen, ik zie het al voor me, die kleine dreumes van mij voorop en blaffen en de hele meute er achteraan.
Maar wel bargezellig zoveel hondjes.
En dan die mooie uk van Bammie en tante Fjannie. Yes. Het kan voor mij niet vroeg genoeg zomer worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...