Spring naar bijdragen

Zaterdag...5 Februari

Susana

Aanbevolen berichten

quote:

Originally posted by:
BamBam

HM, schenk me AUB de kracht om mn verslag af te maken. EN NIET ALLES 100000X UIT TE STELLEN!!!!!!!!!!!!grommel,#$%%^#@#$%^&&*&***(*(*&^%$$##@

AAAAARRRRGGGGGHHHJHHHHHHHH en ik ben helemaal NIET gefrustreerd. Meeeeen, ik had het al wel 10x af kunne hebben. Gek word ik hier van. Wat zou nou de reden zijn om altijd uit te stellen. Dol op stress, anders is er nix aan, niet te burgerlijk willen worden.......???????????

Nou ja, eerst maar weer es met de honden uit. Zucht. Misschien helpt het; de kop in de wind.

Onvolwassen puberaal gedrag, opstand, negeren, het is een moetje dus je wil niet,
verzet leidt tot uitstel, slachtoffergedrag van nu moet ik echt, ik ben zieliiiiiig,
mag ik een aai over de bol, cirkeltje rond.

Weg uit dat cirkeltje, het is geen moetje het is een magje, je bent een grote meid die zelf
voor studie heeft gekozen, je bent geen slachtoffer maar een doener van je daden,
erkennen, cirkeltje doorbroken.

Herken ik iets bij mezelf, neeeeeeeeeee hoor tuurlijk niet, hoe kom je erbij :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 201
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Aanv.
Nog heel even, en dan kan ik mn naaimachien neerzetten en mn etalagepoppen en mn kastjes met stoffen en een héééééééle grote naaitafel :)
Ik moet natuurlijk nog verfen enzo beneden, maar oi, het is een atelier. dat is juist prettig als het niet af is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok. Het is half 8, en ik heb net thee ingeschonken. Ik weet niet eens hoe lang geleden het is, dat dat gebeurde. Normaal gesproken was ik nu toch wel een halve fles onderweg. Maar..er staat nog een flesje, waarvan ik vanmorgen dacht die leeg te gieten (en gewoon nog niet gedaan heb). Ik ben bang, dat als ik het nu redt, 1 avond, dat ik het morgen nog moeilijker heb, maar dan kan ik mezelf niet laten gaan omdat ik moet werken in de buitendienst, dus ook moet rijden de hele dag. Wat een controle heeft die troep zeg. Kortom, ik voel me even helemaal niet zeker of blij of ok. En als ik het tik lijkt het aandacht vragerij, maar hoe vraag je anders hulp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Yvette,

De eerste dagen zijn en blijven even het moeilijkste, hoewel ik nu na 27 dagen ook nog wel trekmomenten ken :(
En zoals ze hier altijd zeggen: ik neem vandaag de eerste niet :present:
Op moeilijke momenten kun je altijd op dit forum terecht en is of zijn er altijd mensen die je erdoor heen helpen :rose:

Ik hoor hier nu niet te zijn, hoezo rustig @ work :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aha Yvette je hebt het gevonden, en je mag toch aandacht vragen voor jouw problemen? Daar is dit forum toch voor? Als het maar niet negatief is, dan kan hier een hoop.
als je morgen overdag vrij bent kom dan toch naar de huiskamer, dan zit je in ieder geval niet alleen. Veel mensen die beginnen met stoppen praten juist over hun gevoelens en delen, dat is heel belangrijk, zeker als je begint met stoppen of minderen:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal.

In grote lijnen terug gelezen en wat Niwi zegt viel me op, menigeen vond het een scherpe vraag.
Ik ben niet eenzaam, hooguit voel ik me soms (zelden) wel eens even alleen...
Dit soort vragen heeeft een ingebouwd, correct antwoord, en dat is NEE

Maar het is net zo 'n wijsheid als dat geld niet gelukkig maakt, ook dat is waar maar je als je dan toch ongelukkig moet zijn dan liever rijk!

Als ik me alleen voel, en dat geldt waarschijnlijk in versterkte mate voor eenzaam zijn, wordt je van roken niet minder alleen, maar het geeft wel wat troost, het is even lekker, het roken dus.
Voor drinken geldt dat niet, het geeft wel even troost maar maakt dat de vermeende eenzaamheid werkelijkheid wordt.

O ja, hier ging het om:

quote:

Originally posted by:
niwi

verandert het roken en/of drinken dan wat aan de eenzaamheid ?

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En toch blijf ik het een scherpe vraag vinden aan iemand die gestopt is Harry
Ik denk nl dat je jezelf dat steeds moet afvragen als je echt gestopt bent.

Telkens als het monstertje zich omhoog wringt
moet je zo een vraag aan jezelf stellen,
want uieindelijk helpt t niet, maar ja, dat moet je dan toegeven aan jezelf.
Geldt volgens mij voor elke verslaving...

zei de geweldige stopper met roken:wacko: (not dus)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Jane,

Hoop dat je het net zo goed vind als ik doe.
Heb van deze schrijver behalve " De verdenking" ook "Het verlies", "Gebroken" en "Nachtboot"
"Vuurvast" ken ik niet maar heb nog een zooitje boekenbonnen dus van de week maar eens op pad.

Veel plezier met het lezen,
Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...