Otje Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Ik heb ook moeite met de weekenden. Weekenden waren 20 jaar partytime....Maar ik krijg er nu de maandag en dinsdag en woensdag voor terug. (fris en fruitig) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Ik ben dr van tussenFijne dag allemaal nogLaterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Ik denk het gevoel te kennen Dees, het is een dorst die je met niets kan lessen als alleen met de alc. tenminste dat is bij mij zo. Het is een raar gevoel. een beetje vergelijkbaar met honger die niet te stillen is met gewoon voedsel. Bij mij duurt dat meestal maar een paar minuten of nog niet eens, dan is het weer weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 hoeoeraaa! ik heb weer telefoon en normaal internet! wat een weelde!en vandaag een week droog,fleur helemaal op!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Ik ook vandaag een week droog, weinig moeilijke momenten, alleen het weekeinde he ?, denk toch dat dat komt dat je uit je ritme raakt. Vanmorgen voor m'n jaarlijkse controle naar de cardioloog geweest, hier was gelukkig ook alles goed, moet met een jaar weerkomen, hier kon ik ook eindelijk zeggen dat ik niet meer dronk, gaf toch wel een goed gevoel, nog even werken tot 1700 en dan zit het er weer op voor vandaag !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Sailor geweldig kerel dat je nu weer internet hebt. Als je een tijdje met minder hebt moeten doen is het natuurlijk een goed gevoel als je nu weer gewoon kunt internetten.met de kat nog steeds goed?Superdersuper, dat zijn nog eens goeie berichten zeg. Ja dat moet je inderdaad een goed gevoel geven als je kunt zeggen dat je al een week droog staat. Wees er maar heel trots op en geef jezelf maar een schouderklopje want het is toch niet niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Jippie, het is nu 100% zeker. 1 Maaart krijg ik de sleutel van mijn koophuis terug en kan ik retour naar mn ouwe stekkie...Blij hier !Last valt van mn schouders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 even een superslinger dan voor je 1e week Super::rose::musicnote::rose::musicnote::rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Yes Blondie, geweldig meis, nou nu kun je het dozen inpakken niet meer uitstellen he!moeten we nog een verhuishulpdraadje voor je openen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Jane, Thnx..Het verhuizen op zich gaan mijn ouders regelen door een verhuisbedrijf te laten verhuizen. Qua in en uitpakken gaat het denk ik wel lukken hoor, maar er zijn natuurlijk altijd mensen welkom, al is het maar voor de gezelligheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Super, Super!!Hou vol, gaat echt goed zo!!Geweldig blondie, heerlijk weer je eigen huisje inben echt blij voor je:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Das lekker luxe danblij met zulke ouders! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Gouden ouders... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 hey supergefeliciteerd met je eerste week:musicnote:en jij blondie met je huis:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Het is je gegund Blondie, eindelijk de goede kant op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Aangezien er veel vrouwen aanwezig zijn momenteelweet iemand nog een origineel valentijnscadeau?Hele middag op pad geweest maar kan het niet vindenwordt anders toch een nieuwe boormachine... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Ga nu effe iedereen bellen en effe janken van opluchting...Laters ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 @Jane, haha zitten we nu tegelijk spreuken te plaatsten?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 een heerlijke masage tom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Goeiedag!Ik ben elke keer weer verbaasd hoe ik op maandagochtend met slecht humeur op kan staan en helemaal geen zin heb in alles, en dat ik dan toch een leuke dag op mijn werk heb. Wanneer onthou ik dat nou eens?Goeie berichten hier, mooi, gefeliciteerd Blondie (met je huis terug), Sailor (met internet en 1 week droog), Super (met goed hart en 1 week droog), Desi (met niet aan drank denken), Woman (met je beslissing).groetjes Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 2 zielen........Shahire:heart:Tom er zijn speciale Valentijnsarrangementenin saunakomplexen, samen een dagje verwennerijen dan heb je er zelf ook nog wat aan:Denne die boormachine, dat kan echt niet hoor, werkt vast averechts! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Ow ja ValentijnKrijgen we dat weer..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Tori Amos snapt het, toch weer vaker naar luisteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 womaninderdaad valentijnik vind dat leuk voor jonge stelletjes meer voor pubersvoor mijn hoef dat niet hooren helemaal al niet met een kadodan vind ik iets orgineel wel leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Wel origineel een boormachine. Ligt eraan wat voor type het is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden