Jaap Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 Weer een hele goedemorgen,Zo voorlopig mijn laatste ontbijt dat ik regel voor jullie. Ik hoop dat jullie honger hebben.Een heerlijk engels ontbijtEn voor de kinderen:een stapel pannekoekenen nog een, je kunt kinderen niet genoeg verwennen en anders lusten de honden het ook:Tweede stapelEn als muziek ditmaal een stukje chopin: Met bloem.Ik hoop dat dit weer een fijn begin van de dag is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 11 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2011 Goedemorgen Jaap.Het wat heerlijk pannenkoeken!Mijn hond is er ook gek op! Is er ook een bakkie koffie?Ben onderweg:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 11 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2011 Trouwens, heb je ook een mooie prelude van J.S. Bach? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 11 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2011 Mogge, shit kon niet meer slapen. Doe mij dat engelse ontbijt maar, ziet er goed uit. Eerst maar koffie en een shagje. En als het mogelijk is graag Vivaldi, daar word ik vrolijk van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2011 goede morgen allemaal,eerst een bakkie koffie en dan................. een stapel pannekoeken daar zijn wij dol op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 11 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2011 Mogge Igor, zo op naar het derde bakje koffie. Straks eerst maar weer even trainen. Ondanks weinig slaap, tien keer meer fitter dan wel veel slaap en alcohol. Trouwens als je een stevige drinker bent, krijg je dat engelse ontbijt natuurlijk nooit weg s 'ochtends. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2011 train jij iedere dag denker?ik ben vanaf januari weer wekelijks gaan trainen en merk wel dat m'n conditie vooruit is gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 11 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2011 Ja, wat krachttraining betreft iedere dag een andere spiergroep. En een paar keer per week vechtsport. Ik kan me hierin lekker uitleven en er valt zoveel te leren, ik vind het lekker om mezelf daar op te richten, het helpt tegen mijn onrust, mijn conditie word beter en mentaal word ik steeds sterker. En begin er natuurlijk veel beter en gezonder uit te zien. Ik hoop dat ik het vol blijf houden, ben soms nog steeds een beetje bang voor mezelf. Maar goed ik ga op naar vier weken zonder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 11 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2011 Wat train jij Igor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2011 een beetje cardio en spinning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 11 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2011 goedemorgen allen.ik heb me hier een tijdje geleden aangemeld. maar had erna een tijdje geen internet plus dan kon ik mijn gegevens niet meer vinden maar hier ben ik dan weer...en wil het graag weer gaan proberen ook fris en vrolijk op te staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2011 welkom anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 11 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2011 Cardio is perfect, als je ongeveer 45 minuten lekker beweegt, komt er serotonine vrij in de hersens en daar ga je je goed door voelen. En nu eerst een stuk brood ik heb niet alles in huis voor een engels ontbijt, maar het ziet wel lekker uit. Ik ga vanmiddag naar de winkel dan ik morgen engels ontbijten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 11 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2011 Goeiemorgen Anders. Welkom. Ik kom hier soms graag even, helpt me bewust te blijven waar ik mee bezig ben. Doorzetten, je bent niet alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2011 Goeiemorgen Igor , Anders en Denker.. heb zoooo lekker gelsapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 11 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2011 dank jullie!toen ik me hier aanmeldde, ben ik net erna verhuisd, en had geen internet meer een paar weken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2011 yvonne ben je vrij vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2011 Nee, maar heb een 'middendienst' , hoef dus niet echt vroeg te beginnen, EN heb me een beetje verslapen, het bed was zooooo heerlijk nog.Wekker ging af midden in een droom en toen had ik het verkeerde knopje ingedrukt, niet de repeat dus:$Was niet eens een leuke droom, maar blijkbaar was ik nog te 'ver weg' . Jij wel vrij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2011 Zie nu dat ik Aicha over het hoofd heb gezien.. Sorry Aicha, voor jou natuurlijk ook een heel goeie morgen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 11 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2011 Mogge voor de mensen die net wakker zijn, ik ga ervan door. Tijd voor mijn spartaanse traning. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2011 Mogge vroege vogels!T'is niet eens volle en heb ook al niet zo lekker geslapen. De honden zijn nog moe! Die vinden het nog wat aan de vroege kant.Gisteren goed gesprek met m'n sponsor gehad over een aantal zaken. Nuchterheid geet me die kans om gevoelens te onderzoeken zonder valse emoties. Niet gemakkelijk, soms pijnlijk maar elke keer een schilletje vd ui. Isse goe.Vandaag beetje werken en wellicht bijslapen?Haha, toen ik nog dronk had ik zo'n Engels ontbijtje er vast wel ingekregen. Nu hou ik het bij yoghurt met lekker muesli. Beterrrrr.Heb een fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 11 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2011 veel plezier denker.Vind t wat moeilijk te antwoorden hier, ken hier niemand..;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2011 goedemorgen iedereenlekker de laatste dag van de weekeven lekker rustig aan doen...denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2011 sport ze denker. morgen bammie.anders je leert ze vanzelf wel kennen, gewoon meeschrijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 11 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2011 Goedemorgen allemaal:)Jaap, je bent er weer lekker vroeg bij:P Was gisterenavond stiksjacherijnig, kon niet zo terughalen waarom...Maar alles kwam gewoon heel scherp binnen en ik irriteerde me suf aan iedereen. Ik ben maar vroeg naar bed gegaan uit een soort zelfbescherming...Voel me nu nog niet zo gezellig..Hoop dat dat beter gaat zodra de kinderen op school zijn en ik mijn rondje hardlopen achter de rug heb.Denker en Igor, mochten jullie sporten vandaag dan veel plezier:)Yvonne, werk ze strakkies:present:Anders:Ben je al gestopt of aan het minderen?Aicha:Hi hi, bij een prelude moet ik meteen aan praline denken:$ Hoezo een chocoladetik:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden