Spring naar bijdragen

zondag 13-02-2011


Max72

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 122
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vandaag eindelijk weer heerlijk een dagje alleen, geen rondlopende ex, wel de kids natuurlijk, maar die huppelen lekker buiten in het zonnetje met hun skateboard

Inpakken gaat gestaag, als het zo doorgaat kan ik volgende week qua inpakken over.

Vandaag maar eens een dagje rustig aan.
Zonnetje schijnt, ga zo lekker effe met de doggie eruit.
En daarna verder met mn schilderingen.

Zin in de dag !!! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sara,

Ik heb me nu wel aan het pact gehouden hoor. (Ik bedoel dat ik de sanctie van het vorige pact niet naar de letter heb uitgevoerd). Mijn eerste alcoholvrije weekend in jaren. Was gisteravond niet makkelijk. Maar ben er nu heel blij mee. Geeft me hoop dat ik het kan bereiken, een alcoholvrij leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja er zal best een hele hoop gewroet worden daar waar je nu bent. Ik hoop dat je iedere keer kan denken dat het goed is. Maar pijn blijft het doen.
Heb je al enig idee wanneer je weer voorgoed naar huis mag? En hoe is het met de kleine vent? Heeft hij ook een beetje rust gevonden daar waar je nu bent? Krijg je ook bezoek?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiesmorrugus

Oef wat een droom. Ik dus ook Bolletje, had 2 flessen bier gedronken. Weet niet hoe ik er aan begon maar het moment dat ik het me realiseerde. Nu ik bijna een jaar droog sta. Net niet gehaald. Wat erg. Toen bedacht ik nog in mijn slaap: als het nou maar een droom is, dan is het toch niet echt. Gelukkkig werd ik nuchter wakker. Vandaag dag 358 (oh, tellen kan zo leuk zijn!).

Tatum voor jou een :present: omdat je een lieve meid bent,
voor Josje een :sun:
en voor onze lieve Jane wat extra energie :rose:

Saar, ik ben behoorlijk introvert. Ik heb er wel eens een boek over gelezen. Extraverte mensen krijgen energie door actieve dingen te doen met andere mensen, introverten tanken bij door op zichzelf te zijn en rustig aan te doen. Voor mij gaat het zeker op. O ja, en ik deed dit weekend ook met je pact mee hoor ;)

Fijne dag allemaal!

groetjes Kate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel herkenbaar Kate. Ik heb onlangs een test gedaan, waar ze onder andere ook keken of je een mens bent die zijn energie uit de omgeving, sociale contacten ed. haalt of dat je iemand bent die energie krijgt wanneer hij alleen is. Ik behoor ook tot de laatste categorie. Het is goed om te weten en rekening mee te houden en dat je dan mag zijn zoals je bent en dat dat goed is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies Josje, het 1 is niet beter dan het ander, er zijn gewoon verschillen. Zo hou ik ook niet van grote groepen en grote feesten. Liever wat kleiner.
Verjaardagsfeesten ga ik niet echt voor mijn lol naartoe. Bedrijfsuitjes bleh. Anderen vinden het weer geweldig leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijfie ik las van de week dat je ook zo'n moeite hebt met de leeftijd van je man. Je weet dat mijn vriend ook een stuk ouder was. maar hoe voel je je als je zoon niet thuis is? Ik bedoel, heb je dan nog dat gevoel naar je man toe? De behoefte om wat meer buitenshuis te gaan doen en te genieten?
Gaat het trouwens nog door dat naar je vriendin?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Igor :heart:

Oké Wijfie. Dus je behoefte aan vrijheid die ik af en toe lees, wordt dus niet alleen veroorzaakt door het leeftijdsverschil?
Ikzelf ben altijd mijn eigen gang gegaan, ondanks J. een hele grote handenbinder was. We zijn allebei mensen die erg op zichzelf zijn. J. was dat ook en liet mij vrij om toch ook voor mijzelf dingen te doen. bij hem was het vaak het idee dat hij erg afhankelijk was van mij.
Ik kon het ook vol houden door leuke dingen te gaan doen en de dierenamb. erbij te houden waar ik onder mensen kwam.
Das denk ik heel belangrijk, een stukje vrijheid houden.
Hoe gaat het nu verder met je zoon? Zit de kans er in dat hij nu een eigen woning krijgt, samen met zijn vriendin?
Vaak zie je dat als dat eenmaal gebeurd, kinderen toch veranderen. Maar het is voor ouders zo moeilijk om hun poot stijf te houden en kinderen toch hun eigen verantwoording te geven. toch is het de enigste manier om hem los te maken van jullie.
Heb je daar nu een beetje begeleiding bij? Kun je met die vragen bij iemand terecht?
Maar je laat je ook leven hé? Het is ook jouw eigen verantwoording om dit te veranderen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe ik Igor, en ik weet dat ze jou een grote knuffel terug geeft. Wat goed van je dat je refu. of antabus wilt gaan slikken. Heb je dat al eerder gedaan?
ik denk dat het inderdaad erg vermoeiend is om dat jojogevoel iedere keer te ervaren. Als je er weer net wat bovenop gekrabbeld bent, donder je weer diep. Dat kost een hoop energie en het ergste van alles, het gaat altijd gepaard met een hele hoop rotgevoelens.
Ik hoop echt dat het je nu gaat lukken. Ik kijk altijd naar ons grote voorbeeld Dees. Want wat gaat het daar nu goed mee hé?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...