Max72 Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 Goedemorgen allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 13 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 Koffie loopt, broodjes gesmeerdschuif aan en help jezelfik schenk ff een verse jus in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 goede morgen allemaal.max doe mij maar een heel groot glas jus:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 Goeiesmorgens,Lekker, een bakkie koffie gaat er wel in... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 goedemorgen allen, gister toch weer gerookt (bah!) valkuil, ruizie/discussies met partner, mmm daar moet ik dus nog even aan werken,maar... niet gedronken, en... ok niet naar getaald, wou het gewoon niet, had het er niet boot over, wow, ben nu toch al verder dan in eerdere stoppogingen merk ik, voel me ook veel beter, ondanks ruzies e.d kan het beter relativeren, en meer bij de ander laten, zo fijn! ik ga zo lekker even sporten ,m'n zinnen verzetten en vanmiddag komt er een counselor langs, iemand om te praten, soort therapie, kan nooit kwaad, eigenlijk geen idee wat ik ervan kan verwachten, wel benieuwd, en als ik dan nog puf heb, vanavond AA en dan was het weer een alcoholvrij weekend :-)hoe vergaat het de weekendpacters? zag dat het draadje snel leeg was gister? hoop dat jullie het ook gered hebben! Gaby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 Goedemorgen Wat een rust nog hier. Lekker geslapen allemaal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 Good murning Igor, Blondie, Aicha en Gaby . Lekker bakkie koffie. Tis hier gelukkig gestopt met regenen, windstil, nog een beetje mistig. Heerlijk rustig sfeertje buiten. Ik hoop dat het zonnetje er straks doorheen komt, dan ga ik vanmiddag lekker in de tuin werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 Ook goeiemorgen Mup, ja heerlijk geslapen.. jij ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 Eerst maar even een bakske koffie en een sigaretje (keurig om het hoekje van de keukendeur hoor Igor ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 Ja, wel goed geslapen Yvon. Raar gedroomd weer, maar dat doe ik eigenlijk altijd. Igor, is het weer oké met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 Goedemorgen iedereen.Heerlijk Yvonne, die rust. Rust in mezelf is ver te zoeken. Helaas.Nu komt er wat gemopper dus iedereen die van de zondagse rust wil genieten: SCROLLEN!!Ik ben allang niet meer aardig. Was het ooit wel. Een wereldverbeteraar. Ik droomde als kind er van om op een greenpeace-boot te varen. Maar toen had ik al een stief-vader die me uit de droom hielp: "wat hebben ze nou aan jou?"Ik besef dat ik veel mannen (en: "jonge mannen") weg heb moeten houden van mezelf toen dochter klein was. Dat maakt je ook niet aardig. Ik ben de laatste 6 jaar 3x verhuisd. Dat, terwijl ik niet goed tegen verandering kan. Ik heb een baan, waarbij ik dingen gedaan moet krijgen. Of ik wil een antwoord, of ik wil iets afhouden. Dagelijks probeer ik 1 á 2 problemen op te lossen. Dat krijg je niet gedaan als je aardig bent en blijft. Door het niet-aardig zijn heb ik wel een baan waarbij ik een huis heb kunnen kopen (bovenwoning, geen eengezinswoning) met 4 dagen werken per week. Elke woensdag is voor mezelf en voor dochter. Toch ben ik wel gelukkig. Ik wil geen valentijnsdag en geen liefde meer. Daar geloof ik niet meer in. Ik geloof wel in dochter. Die doet volgend jaar het laatste jaar van de Havo en wil daarna naar Hogeschool Alkmaar. Ze wil richting accountant zijn/worden. Daar ben ik heel erg trots op.Goed, ook ik ga genieten van mijn zondagse rust. Geen gesloof en geen geboen. Alleen vanavond wat eten maken. Dat worden gestoofde hamlappen en roergebakken groene kool. Groene kool ken ik niet zo goed en in dit recept wordt het roergebakken met champignons en paprika. Ik ben benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JeePee Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 Goedemorgen allemaal,Ik ben nieuw hier maar ik volg jullie al een paar weken.Deze week zal ik mijn voorstel berichtje plaatsen.Fijne zondag nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 Welkom JeePee Gezellig dat je meepraat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 Welkom hier bij ons JeePee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 goeienmorgen allemaalwelkom jeepeeleuk tatum weer wat van je te horenvalentijn is voor pubers...is mijn mening hooren kadoos horen daar niet bijknap hoor van je dochter ..mijn dochter heeft het laatste jaar havo niet gehaalt en is naar het mbo gegaanmaar ben toch wel trots op der hoor..ze doet het goed in het levenzo nu een bakkie drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 Jet alweer naar haar werk geloof ik? Werk ze Jet. Petje af voor jou hoor. Tatum, ik ben het in een hoop opzichten niet met je eens hoor. Ik geloof helemaal niet dat jij niet aardig bent. Je hebt een hoop voor je kiezen gekregen. En je hebt HET zelf moeten doen. Dat maakt dat je zelf een hele hoop besluiten moet nemen, dus ook NEE verkopen naar mensen. En dat je moet vasthouden aan wat JIJ vindt dat nodig is , belangrijk is. Maar dan hoef je nog helemaal niet onaardig te zijn. Misschien dat mensen in jouw omgeving of werkkring een NEE als onaardig ervaren... maar dat is iets anders vind ik. Geniet inderdaad van je dochter... wees lekker hartstikke trots op haar. En op jezelf En geniet inderdaad van je vrije dag en van het lekkere eten... Het klinkt zo verschrikkelijk oubolllig, maar het zijn inderdaad vaak 'de kleine dingen die het doen' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 Ook welkom jepee... maarru... helemaal nieuw ben je toch niet? Dateert toch al van 2009? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 Yvonne, rondom mijn werkelijke leven wordt het geaccepteerd hoe ik ben. Ik functioneer. Ik heb juist hier het sterke gevoel dat mensen mij niet aardig vinden. En dat kan ik goed begrijpen. - Soms kom ik ook bijna letterlijk met "de deur in huis" vallen. - Ik heb weinig vrije tijd, dus ook geen tijd om te schrijven of terug te lezen wat anderen geschreven hebben.- Soms hebben andere mensen zo'n ander leven dat we elkaar niet kunnen begrijpen. Snoepje, bedankt voor je lieve reactie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 Goeiemorgen mensen,Tatum ik denk dat je schrijven iets zegt hoe je je nu voelt over jezelf. Maar je bent niet je gedrag. Dus als jij op je werk assertief moet zijn,kun je privé best heel aardig zijn. En andersom ook, ha ha.En nu je van je af hebt kunnen schrijven heb je misschien al weer contact met dat aardige deel?En anders woendag weer he;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 Goeie morgen kanjers,Welkom Jeepee. Ik hoop dat je veel aan het forum zal hebben.Jopie niet lief???? Was dat nou zeg. Het is gewoon een hele fijne, rare, grappige, stoere kanjer.Igor al weer een beetje boven water meid?Moghu Vonnie, Blondie, Jane. Gaby, Mupke en Tatum.Wie waren er nu nog allemaal meer.Ik heb erg goed geslapen maar heel rommelig gedroomd. Ook dat ik gedronken had. Dacht in m'n droom nog "Hoe kan dat nu daar heb ik helemaan niets van gemerkt." Dat vind ik altijd rotdromen omdat je dan toch iets tegen je zin in doet. Gelukkig dat het niet echt gebeurd is.Verder ook gedroomd over J. en z'n familie die ik moest bedienen in een café, en dat vervolgens helemaal was vergeten. Nou ja 't is maar een droom. Gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 JeePeewelkom hier, je komt mij ook wel bekend voor ergens:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 tatummijn vind ook niet iedereen aardig ...maar ik vind ook niet iedereen aardig...gelukkig niet zegik oordeel te snel ..denk voor anderen......en als me iets dwars zeg ik het...en daar kunnen een hoop mensen niet tegen...en heb daardoor een hoop mensen verlorenprobeer tegenwoordig wel meer me mond te houden als het niet echt belangrijk is en denk ik laat maar het is het niet waardmaar als het echt niet klop dan zeg ik het wel:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 Goeiemorgen mensen!Tatum: fijn dat je weer schrijft, ik denk regelmatig aan je als je weer een poosje afwezig bent.Zo te horen gaat het goed, fijn meid Welkom Jeepee.Geen werk of training voor mij vandaag, neem een rustdag.Even reminder:Weekendpact: Blondie Mupke Niwi Bolletje Gaby Snoepje Sowhat Jaap Sara Was voor mij erg moeilijk gisteren, heb heel erg getwijfeld, móést en zou iets hebben om te verdoven. Pijnstillers hielpen niet, drinken en roken wilde ik niet dus uiteindelijk een forse hoeveelheid diazepam genomen. Nam de pijn niet echt weg maar werd er wel rustig van en heb als een blok geslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 Snoepie wat jij teveel gedaan hebt, dus zeggen wat je voelt, deed ik altijd te weinig. Misschien kun je proberen om het op een andere manier te zeggen zodat je het toch kwijt raakt maar niet echt een ander pijn doet.Saar lieverd wat rot dat je gisteren veel pijn gehad hebt, dat vreet energie. Hoe is het nu? Is het wat minder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 Las afgelopen week in de wachtkamer een stuk over introverte en extraverte personen.Dat de maatschappij tegenwoordig helemaal gericht is op het extraverte, het direct uiten, snelle contacten. Dit in tegenstelling tot vroeger toen introvertheid juist werd geassocieerd met wellevendheid en nadenkendheid. Introverte mensen raken in deze snelle maatschappij met veel en oppervlakkige interacties in de knel, ondergesneeuwd zeg maar. Ik herkende er wel wat in.Snoep volgens mij hoor jij bij de extraverten dus pas je goed in deze tijd! Kan ik weer een beetje jaloers op zijn....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden